تحقیقات انجام شده در دانشگاه شیکاگو، به بررسی تفاوت‌های طوفان‌ها پرداخته و در اولین توضیحات دراین باره به این نکته اشاره کرده که طوفان‌ها با گذر زمان شدیدتر می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عبدی نوشت: منجی هم معلوم است کدام طرف است. ضمنا این بازی‌ها را یک بار احمدی‌نژاد انجام داده تکرارش مسخره است.
آیا فسادهای اقتصادی بزرگ در کشور حاصل عملکرد یک فرد است؟ به‌طور حتم پاسخ منفی است و در لایه‌های مختلف این فسادها می‌توان به نام‌های شناخته شده‌ای رسید که هر کدام پلی برای تسهیل در رخ دادن فساد هستند. یکی از پرونده‌های قطور به‌نام «طبری» است. پرونده طبری یکی از پرونده‌های جنجالی در آغاز ریاست سیدابراهیم رئیسی در قوه‌قضائیه بود. رئیسی ۱۶ اسفند ۹۷ به‌عنوان رئیس دستگاه قضا، سکان را در دست گرفت و ۷ روز پس از آن اکبر طبری را برکنار کرد.
آیا فسادهای اقتصادی بزرگ در کشور حاصل عملکرد یک فرد است؟ به‌طور حتم پاسخ منفی است و در لایه‌های مختلف این فسادها می‌توان به نام‌های شناخته شده‌ای رسید که هر کدام پلی برای تسهیل در رخ دادن فساد هستند. یکی از پرونده‌های قطور به‌نام «طبری» است. پرونده طبری یکی از پرونده‌های جنجالی در آغاز ریاست سیدابراهیم رئیسی در قوه‌قضائیه بود. رئیسی ۱۶ اسفند ۹۷ به‌عنوان رئیس دستگاه قضا، سکان را در دست گرفت و ۷ روز پس از آن اکبر طبری را برکنار کرد.
دفتر سید مصطفی میرسلیم در پاسخ دوم خود به محسن پیرهادی، نماینده مجلس، گفته است: گرچه پرسش ما از ایشان بی‌پاسخ ماند ولی اعوجاج در کلام او به بهانهٔ توهّم «تخریب وی» نیز تأمل برانگیز است! و چنان از دادن جواب می‌هراسد که ناشیانه بند را به آب می‌دهد و می‌گوید که اگر سندی دارید در رسانه‌ها منتشر کنید؛ در صورتی اساسا بحث سند نبود و صرفا دریافت پاسخ یک پرسش مطرح بود که همچنان بی‌جواب ماند.
مردم ژاپن بر این باورند که: «ماهی بزرگ «نامازو» که زمین بر پشت اوست، با تکان دادن دمش زمین‌لرزه بار می‌آورد...» پائولادلسول در طالع‌بینی چینی در این خصوص می‌نویسد: «۱۲ حیوان به افسانه قدیمی برمی‌گردند. آن‌ها می‌گویند یک روز بودا در شروع سال نو، تمام حیوانات را دعوت کرد. از میان آن‌ها تنها ۱۲ حیوان به دعوت او پاسخ می‌دهند، بودا هم مقدر می‌کند که سرنوشت جهان به دست آن ۱۲ تا باشد.»
مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو ماندن در پورتو یا رفتن از این تیم را به پایان فصل موکول کرد.
یک معمار پیشکسوت به پاس فعالیت های معماری که در شهر اصفهان انجام داده، از خودش با برگزاری مراسمی در گنبدخانه مسجد شیخ لطف الله اصفهان تقدیر کرد.
پاری سن ژرمن برای پاسخ دادن به درخواست امباپه که خواهان جذب یک مهاجم درجه‌یک در تابستان امسال شده است قصد دارد ویکتور اوسیمن را از ناپولی به خدمت بگیرد.
پدر مرد جوان به قتل رسیده  درباره روز جنایت می‌گوید: «چند ماه از طلاق دخترم گذشته بود که یک شب تلفن خانه زنگ خورد. قبل از پاسخ دادن به خاطر اینکه معمولاً آن ساعت کسی به ما زنگ نمی‌زد نگاهی به ساعت خانه کردم. حدود ۱۰ شب بود و بدون اینکه سلامی بدهد ناگهان به من گفت که سر پسرت را از تنش جدا کرده‌ام و حالا می‌توانی جنازه او را از میدان آذربایجان با خود ببری.»
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، به اظهارات ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، واکنش نشان داد.
اگرچه چت‌بات موسوم به «ChatGPT» برای پاسخ دادن به پرسش‌های مردم پیرامون فناوری طراحی شده است اما نتایج یک بررسی نشان می‌دهند که کاربران، پرسش‌های عجیبی از آن داشته‌اند.
یولیان ناگلزمان در پاسخ به ادعای کیلیان امباپه گفت که حق بایرن پیروزی پرگل تر برابر پی اس جی در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بود و تاکید کرد که در بازی برگشت نیز هجومی بازی خواهند کرد.
واکنش ضرغامی به نقدها علیه صحبتهایش در فضای مجازی،برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، فراخوان مزایده چند بنا از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
یک خبرنگار صهیونیست که در صدد تحت فشار قرار دادن یک نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی با سوال پیچ کردن وی بود، با پاسخ محکم وی شوکه شد.
لیساندرو مارتنیز که بعد از قهرمانی با آرژانتین در جام جهانی تا کنون برای یونایتد از ابتدا به میدان نرفته در یک مصاحبه به شایعات درباره از دست دادن جایگاهش در این تیم پاسخ داد.
با پاسخ دادن به تست هوش می‌توانید سرعت عمل و خلاقیت ذهن خود را بیازمایید. در تست زیر باید تصویر یک کودک را با سرعت بیابید.
سرمربی تیم ملی فرانسه ترجیح داد پاسخ مبهمی به سوالی در خصوص یک احتمال دیوانه وار در فینال جام جهانی بدهد.
سرخیو بوسکتس بر خلاف خوان لاپورتا، رئیس بارسا، معتقد است لوییس انریکه نقش اول را در درخشش تیم ملی اسپانیا داشته و ژاوی در این امر نقش کمرنگی دارد.
کریستوف گالتیه در نشست خبری بازی پی اس جی و مارسی از مطرح شدن سوالات در مورد شایعات جدایی کیلیان امباپه عصبانی بود و گفت که امباپه با درخشش برابر بنفیکا پاسخ همه را داد.
یک خبرنگار رژیم اسراییل در توئیتر از کاربران ایرانی پرسید نظرشان درباره حمله این رژیم به ایران چیست که با پاسخ های جالبی روبرو شد.
وزیر پیشین ارتباطات به توییت میرسلیم واکنشی یک کلمه ای نشان داد.
مصطفی خوش‌چشم در خصوص واکنش اولیه آمریکا به پاسخ شب گذشته ایران گفت: به نظر می‌رسد که اقدام طرف آمریکایی یعنی آنچه که ارزیابی اولیه خود را از پاسخ دیشب ایران بیان می شود بیشتر به منزله اهرم فشار و ادامه یک تاکتیک نخ نما است که توپ را به زمین ایران بیاندازد و از دادن پاسخ درست طفره بروند.
آجورلو از پاسخ به این سئوال خودداری کرد و با یک لبخند و دست دادن با گزارشگر برنامه، از جلوی دوربین دور شد.
داوودی در پاسخ تاکید کرد: من به عنوان یک فیلمساز تفاوتی با آحاد جامعه ندارم. حاصل کار من ممکن است مخاطب بیشتری از مردم کوچه و بازار داشته باشد. این تغیر و تاثیرات بر همه چیز بوده و روی من هم بوده است. گذر از این تغییرات برای ما به سختی بوده. در نظر داشته باشید نمایش بسیاری از اصول اولیه انسانی - ارتباطی در سینما ممکن نیست. به عنوان مثال یک فیلم خانوادگی یا عاشقانه که می‌سازید و ارتباطات دو عاشق یا مناسبات خانواده‌ها را که نشان می‌دهید حق نشان دادن خیلی چیزها را نداریم و در این سال‌ها مجبور شدیم که موقعیت‌های جدیدی بسازیم در این موارد. پس من از خودم حرف نمیزنم؛ از ۴ دهه ای صحبت می‌کنم که این فشارها با سینما متناقض بود است. پس همین فشارها و تغییرات سیاسی و اجتماعی تاثیرات متفاوتی هم بر ما داشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ