سازه‌های عظیم باستانی در مناطق دورافتاده مثل قطب جنوب، همیشه محل تئوری‌های مختلف بوده‌اند. اهرام مصر یکی از این سازه‌های کم‌نظیر است، ولی باید به این نکته توجه داشت که هنگام ساخت آن‌ها در بیش از ۴ هزار سال قبل مصر غنی‌ترین تمدن کل کره زمین تلقی می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید مهری عجیب ترین روزهای دوران فوتبال خود را سپری می کند؛ او در تمرینات استقلال است اما شرایط بازی کردن ندارد.
در روزهای ابتدایی حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال، بحث درباره انتقال احمدزاده به جمع آبی‌پوشان داغ دنبال می‌شد و او اکنون به این موضوع واکنش نشان داده است.
زندگی پر از رازهای عجیب است که شاید هیچ‌گاه اسرار آن فاش نشود. اما به جرات می‌توان گفت که والتر سامرفولد که سه بار در طول زندگی و یک بار پس از مرگ مورد اصابت صاعقه قرار گرفت یکی از بدشانس‌ترین مردم تاریخ بوده است!
مدافع پرسپوليس یک افشاگری احساسی را در پایان یک فصل پرماجرا داشت.
اسطوره فوتبال ایران در یکی، دو ماه گذشته روزهای سختی را پشت سر گذاشته است.
آرسنال مذاکره برای تمدید قرارداد میکل آرتتا را متوقف کرده تا حواس او و کادر فنی توپچی‌ها در روزهای حساس پایان فصل پرت نشود و شانس تیم برای قهرمانی کاهش نیابد.
در حالی که به روزهای پایانی اولین ماه سال جدید نزدیک می شویم، پاسکاری عجیب میان شورای رقابت و وزارت صمت مبنی بر اعلام قیمت های جدید خودرو، بسیاری از مردم و متقاضیان خرید خودرو را دچار سردرگمی کرده است.
از آنجایی که سکسکه می‌تواند بی ضرر به نظر برسد، مرموز باقی می‌ماند و به طور شگفت انگیزی مورد مطالعه قرار نمی‌گیرد.
اسماعیل‌نیا گفت: مظاهر کشف حجاب صحنه رنج‌آور این روزهای شهر ما شده است برخی مسافران نوروزی با کشف حجاب و روزه‌خواری علنی حریم‌الهی را می‌شکنند دل مومنین به درد آمده است.
یولیان ناگلزمان این روزها کارهای تجاری خود را با جدیت بیشتری دنبال می کند.
فوتبال بانوان طی روزهای گذشته شاهد اتفاقی عجیب و نادر بود که کمتر در فوتبال حرفه ای دیده می‌شود.
رونالدو پس از مصاحبه توفانی اخیرش بر علیه منچستریونایتد، باعث خشم هم‌تیمی‌هایش شده و او امروز با بی اعتنایی عجیب برونو فرناندز در اردوی تیم ملی پرتغال روبرو شد. واکنش‌ها به این اتفاق جالب بود.
برنامه مسابقات هفته های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد. در این میان دیدار استقلال و پرسپولیس در یکی از روزهای میان هفته برگزار خواهد شد!
در ادامه اخبار و حواشی این روزهای توئیتر و به دنبال اخراج گسترده کارکنان، این پلتفرم در اقدامی عجیب برای بازگشت به کار کارمندان اخراجی فراخوان داده است.
بعد از نیاب قهرمانی در جام ملت‌های فوتسال آسیا و اتفاقات عجیب و غریب لیگ برتر، وقت تغییرات مدیریتی در این رشته فرا رسیده است.
بعد از نیاب قهرمانی در جام ملت‌های فوتسال آسیا و اتفاقات عجیب و غریب لیگ برتر، وقت تغییرات مدیریتی در این رشته فرا رسیده است.
به نظر می رسد جدایی از چلسی و انتقال به لایپزیش نیز نتوانسته به بازگشت تیمو ورنر به روزهای خوب کمک کند.
در روزهای اخیر، صداوسیما در اقدامی عجیب تصویری بدون سانسور از یک زن برهنه در خارج از کشور را نشان داد و با جملاتی کنایه‌دار اعلام کرد که معترضان و طرفداران بی‌حجابی، به دنبال چنین چیزی هستند! این تصاویر در حالی منتشر شده که صداوسیما تا آن اندازه محدود که تصویر گرگی در حال شیر دادن به بچه‌هایش مروبط به لوگوی باشگاه رم را هم سانسور کرده بود.
وریا - استقلال، دیدار عاشقانه‌ و شاید انتقام‌جویانه در قلب ورزشگاه آزادی که برای دیدنش بایدتا جمعه منتظر بمانیم.
در روزهای اخیر شایعات عجیبی درباره پایان کار محمدرضا داورزنی به گوش می رسد.
فرانچسکو توتی، اسطوره بزرگ رم و ایتالیا، بدترین روزهای زندگی خود را تجربه کرده است.
مهاجم ایرانی بایر لورکوزن حضور تعویضی در شب شکست تیمش مقابل کلوب بروژ داشت.
والیبال ایران در روزهای اخیر درگیر حواشی عجیب و غیرمنتظره ای شده است.
الکسیس سانچس که در روزهای اخیر بعد از فسخ قراردادش با اینتر به مارسی پیوست درحالیکه هنوز استادیوم باشگاه فرانسوی را به چشم ندیده، به شکلی عجیب مصدوم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ