پس از انتشار تصویر مراسم ازدواج مهاجم تیم ملی ایران، این بار ویدویی از این مراسم منتشر شده است. نکته جالب این مراسم این است که سردار آزمون و همسرش در جشن حضور ندارند و به صورت ارتباط ویدیویی در آن شرکت کرده‌اند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیشب تالیسکا، ستاره النصر بعد از قهرمانی، پرچم النصر را میانه زمین به اهتزار درآورد اما البلیهی، بازیکن الهلال مانع از برافراشته شدن پرچم شد و بازیکنان دو تیم باهم درگیر شدند. النصر با دبل رونالدو در فینال جام باشگاه‌های کشورهای عربی، الهلال را شکست داد و قهرمان شد.
داستانی که باعث شده کار علی برات‌زاده مورد توجه قرار بگیرد، مربوط به اتفاقی است که در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها رخ داده است. در شرایطی که ورزشکاران بقیه کشور‌ها در این جشن حاضر هستند و همگی پرچم کشور‌های مربوطه را به اهتزاز درمی‌آوردند، ویدئویی از برات‌زاده منتشر شده که پرچم ایران را رو به پایین نگه داشته و آن را تکان نمی‌دهد؛ موضوعی که باعث شده تعدادی از رسانه‌ها در ایران به او تاخته و این اقدامش را عملی اعتراضی در همراهی با اعتراضات نیمه دوم سال گذشته بدانند
ساعاتی پیش رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس مهمان برنامه ورزش و مردم در شبکه یک بود که برای او در این برنامه جشن تولدی گرفته شد.
سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم فوتبال برنتفورد بعد از آخرین بازی این تیم در لیگ برتر انگلیس و پیروزی مقابل منچسترسیتی، خداحافظی باشکوهی با هم‌تیمی‌هایش داشت.
ده‌ها هزار نفر از هواداران اردوغان در آنکارا، پایتخت ترکیه، پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری را جشن گرفتند.
علیرضا جهانبخش برای اولین بار توانست قهرمانی در لیگ هلند را تجربه کند.
جشن قهرمانی بارسلونا در لالیگا با خشم ناگهانی هواداران اسپانیول مواجه شد تا لحظات عجیبی را در ورزشگاه آر سی دی‌ای شاهد باشیم
شاگردان ژاوی هرناندس با پیروزی در خانه رقیب همشهری، با یک تیر دو نشان زدند و ضمن فتح دربی کاتالونیا، پس از چهار سال دوباره بر قله فوتبال اسپانیا ایستادند.
شرکت دیزنی با انتشار ویدیویی از «میکی ماوس»، شخصیت کارتونی خلق شده در این شرکت رسانه‌ای، نوروز را به عنوان جشن ملی ایرانیان تبریک گفت و آیین‌های مربوط به چهارشنبه سوری، نوروز و سیزده بدر را در این ویدیو توضیح داد.
مراسم جشن عروسی دختر پادشاه اردن با جوانی یونانی تبار در کاخ سلطنتی اردن برگزار شد.
رهبر چچن با برگزاری مراسمی باشکوه ازدواج پسر ۱۷ ساله خود را جشن گرفت.
حضور رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه النصر در مراسم سنتی‌ عربستان با پوششی‌متفاوت سوژه فضای مجازی شد. با اعلام رسانه‌های عربستانی؛ کریس رونالدو برای حضور در مراسم رقص با شمشیر عربستانی‌ها 40 میلیون یورو دریافت کرده است.
مهدی طارمی، ستاره تیم ملی کشورمان با تیم فوتبال پورتو قهرمان سوپرکاپ پرتغال شد.
مردم کره شمالی سال نو چینی را با گذاشتن گل بر مجسمه‌های بزرگ رهبران سابق کیم ایل سونگ و کیم جونگ ایل در پیونگ یانگ جشن می‌گیرند.
پاری سن ژرمن در شبی که مسی دوباره به ترکیب اصلی برگشت به پیروزی دست پیدا کرد. این بازیکن آرژانتینی بازگشت خود به تیم پاریسی را با گل جشن گرفت.
تصاویر منتشر شده از سیرو مسی پسر ۴ ساله کاپیتان تیم ملی آرژانتین نشان می‌دهد که او چندان ذوق و شوقی در شب قهرمانی پدرش در جام‌جهانی نداشته!
در حاشیه جشن قهرمانی آرژانتین یکی از هواداران این تیم پیراهن خود را به یک دوره گرد تقدیم کرد و لحظه زیبایی رقم خورد.
در حاشیه مراسم جشن قهرمانی آرژانتین در جام جهانی مسی در معرض حادثه بدی قرار گرفت.
در جشن صعود فرانسه به فینال جام‌جهانی 2022 قطر، یک پسربچه 14 ساله کشته شد و 250 نفر در این کشور دستگیر شدند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس پس از برتری مقابل سنگال و صعود به یک چهارم نهایی جام جهانی قطر به جشن و شادمانی پرداختند.
بازیکنان استقلال در مراسم جشن قهرمانی استقلال به‌خاطر اتفاقات اخیر خوشحالی نکردند. در این بین صدا و سیما هم از ادامه پخش برنامه صرف نظر کرد.
لیورپول که نخستین بازی‌اش را به ناپولی باخته بود، اولین بردش در لیگ قهرمانان را مقابل آژاکس جشن گرفت.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر سومین پیروزی متوالی خود در فصل بیست‌و‌دوم را جشن گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ