کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با بیان این که باید قدردان مدیرانی بود که برای موفقیت این باشگاه زحمت کشیده‌اند گفت: در مورد مدیریت آقای آجورلو فقط یک نکته عجیب وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حتی اگر ۶ میلیارد دلار اخیر که در قالب توافق ایران و آمریکا آزاد شده، به صورت نقد در اختیار ایران قرار می‌گرفت، تنها می‌توانست بخش کوچکی از نیاز‌های کشور به سرمایه گذاری در حوزه‌های مولد را پوشش دهد. کافی است توجه داشته باشیم که بر اساس برخی ارزیابی ها، صنعت نفت و گاز کشورمان به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.
نکته عجیب در مورد کبدی با سیلی این است که علیرغم محبوبیت آن در پاکستان، به نظر می‌رسد که هیچ‌کس تمام قوانین آن را درک نمی‌کند. تنها چیزی که ثابت شده این است که مردان درگیر باید به همدیگر سیلی بزنند تا زمانی که پیروز مشخص شود.
اصلاحات قانون انتخابات با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو بود و تنها بندی که مورد استقبال فعالان و کارشناسان قرار گرفت و از آن به‌عنوان تنها نکته مثبت این اصلاحات نام بردند، برگزاری انتخابات تناسبی بود. چراکه باعث می‌شد تمام جریانات نسبت به رای‌ای که در جامعه دارند، به مجلس راه پیدا کنند. حالا ماده ۵۳ در خصوص برگزاری انتخابات تناسبی در حوزه انتخابیه تهران که مبتنی بر دموکراسی بود، در مجلس انقلابی حذف شده است.
نکته درخور توجه اینکه تیم ملی والیبال جوانان ایران تنها تیم ایران است که در یک رشته گروهی در آسیا بدون باخت و در جهان با هشت برد متوالی قهرمان شده است.
نکته مهم تر آن که سوالاتی در مورد آخرین پشتیبان حکومت او یعنی کنترل اش بر دستگاه امنیتی ایجاد شده است. منظره سربازانی که به ستون‌های واگنر اجازه می دادند از کنارشان عبور کنند تنها می ‌تواند کسانی که سقوط پوتین را در چشم انداز می بینند را دلگرم کند.
نکته مهم تر آن که سوالاتی در مورد آخرین پشتیبان حکومت او یعنی کنترل اش بر دستگاه امنیتی ایجاد شده است. منظره سربازانی که به ستون‌های واگنر اجازه می دادند از کنارشان عبور کنند تنها می ‌تواند کسانی که سقوط پوتین را در چشم انداز می بینند را دلگرم کند.
آرمان صالحی تنها نکته امیدوار کننده دیدار با ایتالیا بود.
شاید شنیدن این نکته تعجب‌آور باشد اما تنها تفاوت واقعی بین تخم‌مرغ قهوه‌ای و تخم‌مرغ سفید، همان رنگ پوسته آنهاست!
دکتر نولان در صحبت‌هایش در کنفرانس SALT iConnection ۲۰۲۳ (کنفرانسی که سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و سیاست‌گذاران در آن شرکت می‌کنند)، به این نکته اشاره کرد که به باور او هوش فرازمینی نه تنها از سیاره ما بازدید کرده، بلکه می‌توان یک گام فراتر نهاد و گفت که آن‌ها نه تنها از زمین بازدید کرده‌اند، بلکه مدت زیادی است که اینجا هستند و هنوز هم در زمین حضور دارند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تنها راه برای اینکه این گروه خودسر دست از این تخلفات بردارد اینست که دولت جمهوری اسلامی ایران نشان دهد اخطار رئیس جمهور کاملاً جدی است و در این زمینه مماشاتی وجود نخواهد داشت. نکته درخشان در این ماجرا اینست که اکنون حتی تطهیر‌کنندگان طالبان هم فهمیده‌اند مماشات با این گروه جواب نمی‌دهد
مربای کدو حلوایی هم خوش طعم و خوش عطر است و هم خوش قیافه. این مربا از آن مربا‌هایی است که نه تنها سر میز صبحانه مصرف می‌شود. بلکه می‌توانید یک ظرف از آن را در پذیرایی شام از مهمانان‌تان سرو کنید تا همه مسحور سلیقه و دست‌پخت شما شوند. اما نکته جالب در تهیه این مربا استفاده از پودر آهک است، البته باید توجه داشته باشیم که از این مصالح ساختمانی در مراحل اولیه و قبل از پختن مربا استفاده می‌شود.
باید به این نکته دقت کنید که فصل گلدهی این گل تنها دو تا سه هفته است. پس از آن گل خشک شده و می‌ریزد. چنانچه نگهداری از گل سنبل بعد از گل دادن درست باشد، شاهد گل دادن آن در سال آینده خواهید بود.
فولادی‌ها دو فصل قبل قهرمان حذفی شدند و امیدوارند تا با یک قهرمانی دیگر سهمیه آسیا را کسب کنند.
گلزنی وارن زایر امری برابر موناکو، تنها نکته مثبت از شکست پاریس برابر موناکو بود.
هزینه تنش با جامعه جهانی تنها محدود به فشار‌های اقتصادی و تحریم نخواهد بود. حادثه اخیر نشان داد که در میانه فشار‌های بین‌المللی علیه ایران، چگونه یک رخداد عادی می‌تواند به مساله‌ای جدی برای کشور تبدیل شود. تنها نکته قابل درک این است که از تنش‌زایی هیچ چیزی حاصل کشور نخواهد شد؛ جز هزینه و فشار! شاید همین حالا هم برای تنش‌زدایی با جامعه جهانی دیر شده باشد
نکته مهم درباره طیبی و اولادقباد این است که این دو بازیکن تنها فوتسالیست‌های ایرانی هستند که تا این اندازه به بارسلونا نزدیک شده‌اند.
علی اکبر گرجی: برخی، تنها یک قرائت خاص از اسلام را اجرا می‌کنند. در این دو ماه کم وبیش جوانان ما توانسته‌اند آزادی‌های خود را در این زمینه کسب کنند و در عمل گشت ارشاد حضور ندارد، اما در خیابان‌ها رفتار‌ها و پوشش‌ها محترمانه است، زیرا مردم ایران به‌صورت سنتی و در گذارِ تاریخ مردمی عفیف بوده‌اند. نکته دیگر آن است که باید قوانین را به نحوی اصلاح کنند که قانون تبدیل به چیزی شود که اکثریت مردم می‌خواهند. قانونی که با نگاه عمومی ناسازگار بوده و بیانگر اراده عموم ملت نباشد، اعتبار ندارد.
سازمان ملل با یادآوری این نکته که جمعیت جهان در سال ۱۹۵۰ تنها ۲ و نیم میلیارد نفر بود، «این رشد بی‌سابقه» را نتیجه «افزایش تدریجی طول عمر به لطف پیشرفت‌های به دست آمده در زمینه سلامت، تغذیه، بهداشت شخصی و پزشکی» می‌داند.
مربی گل گهر سیرجان در مورد قضاوت داور عنوان کرد: بحث پنالتی درست بود اما تنها چیزی که اتفاق افتاد ما چون مکرر اشتباهات بد داوری در گذشته برای ما اتفاق افتاده بود این حساسیت در تیم و بازیکنان ما بود و با کوچکترین مسئله این حساسیت و اتفاقات گذشته تیم ما را چه روی نیمکت و چه در زمین بازی اذیت می‌کرد و این تاثیر عصبی بزرگی داشت. به کرات این اتفاق در بازی با استقلال و بازی های گذشته افتاده بود و این نکته سیاه این بازی بود.
وزیر ورزش در مورد احتمال تغییرات در نیمکت تیم ملی و انتخاب سرمربی جدید، تنها به بیان این نکته اکتفا کرد: «هنوز که اردو شروع نشده است. اجازه بدهید اردو تشکیل شود تا بعد.»
مرزبندی با دشمن نه تنها یک نگاه مبنایی و معیاری بسیار مهم در رفتار مردم و سیاستمداران است، بلکه یک نکته مبنایی در تحلیل رویدادها و نحوه مواجهه با دشمن نیز تلقی می‌شود.
سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: وزارت نیرو ۷ هزار و ۴۰۰ نقطه حادثه خیز درخصوص سیل را شناسایی کرده است که سرعت اصلاح این نقاط بسیار پایین است.
بررسی نظام مالیاتی کشورهای توسعه‌یافته بیانگر آن است که اولین اقدام جهت مبارزه با تقلب مالیاتی، طراحی و اجرای برنامه «مدیریت ریسک تمکین مالیاتی» است.
برخی مطالعات هشدار می‌دهند که یک وعده غذایی در ماه ماهی آزاد پرورشی اقیانوس اطلس می‌تواند مصرف کنندگان را در معرض سطوح آلاینده بیش از استاندارد‌های سازمان بهداشت جهانی قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ