نکته عجیب اینکه در هیچ یک از بخش‌های انتخابات امروز چه برای پست ریاست و چه برای صندلی های نواب رئیس، بیش از یک نامزد و کاندیدا وجود نداشت!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بحث تعویق احتمالی رقابت‌های لیگ برتر پیرو صحبت‌های مهدی تاج و برای حل یک مشکل قدیمی در فوتبال ایران است.
فدراسیون مهدی تاج در تازه‌ترین چشمه از تردستی‌ها و قانون‌گریزی‌هایش با تشکیل کارگروهی با حضور سازمان بازرسی و باشگاه‌ها و مشاور و رئیس کمیته مقررات، بدون مصوبه هیات رئیسه قوانین نقل و انتقالاتی جدیدی ابلاغ کرد؛ یک مشت تصمیم عجیب و غریب!
اگر از مسیر سابق و بدون نظرخواهی از کمیته فنی سرمربی تیم ملی انتخاب شود، بازهمان آش و همان کاسه قبلی است
در برنامه فوتبال برتر سندی منتشر شد که نشان می‌دهد رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه با تصویب خودشان پاداش های عجیب و غریبی در جام جهانی دریافت کردند.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال در هفته های گذشته رویکرد متفاوتی را در چینش قاضی های لیگ برتر در پیش گرفته است.
اعلام یکباره هفت گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی ایران از آن دست اتفاقاتی است که بی‌شباهت به ماجرای رخ‌داده در برنامه‌های خنداننده شو نیست! فارغ از مسئله زمان و هزینه‌های مالی، معرفی تعدادی از گزینه‌های موجود به قدر کفایت شبهه‌برانگیز است. فدراسیون اعلام کرده فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، جواد نکونام، مهدی تارتار، ساکت الهامی و حمید مطهری گزینه‌های مدنظر هستند و از آن‌ها درخواست کرده برنامه‌شان را تحویل دهند.
رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گویی که با رئیس فدراسیون قطر داشت، از توافق کی‌روش با عنابی‌پوشان با خبر شد.
در حالی که قرار بود جلسه دوم بین مهدی تاج و حبیب کاشانی یکشنبه برگزار شود، اما این جلسه بنا به دلایلی لغو شد.
بالاخره پس از کش و قوس فراوان مهدی تاج و حبیب کاشانی رو در روی یکدیگر برای تیم امید قرار گرفتند.
یوسفی گفت: رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف‌ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است.
در بهبوهه‌ی اوایل دهه ۱۳۸۰ باشگاه سپاهان از تشکیلات قبلی خود فاصله گرفت تا به گروه صنعتی فولاد مبارکه بپیوندد.
وقاحت بازنده‌ها؛ کی‌روش می‌ماند ورِ دل تاج و رفقا
فدراسیون فوتبال به دنبال حل مشکل دو مدافع تیم ملی و بازگشت آن‌ها به اردوی تیم ملی است.
مهد تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران و رئیس کمیته فوتسال AFC در حالی جام قهرمانی مسابقات آسیا را به کاپیتان ژاپن داد که خیلی‌ها تصور می‌کردند این جام روی دست کاپیتان ایران بالا می‌رود.
رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا که رقیبی برای کسب مجدد این جایگاه نداشت، با پیام حمایت هر 47 فدراسیون کشورهای آسیایی تا سال 2027 صاحب بالاترین سمت فوتبال آسیا شد.
تعدادی از نمازگزاران جمعه در تهران با دادن شعارهایی تند، نسبت به انتخاب مهدی تاج به ریاست فدراسیون فوتبال اعتراض کردند. / نسیم آنلاین
دو رقیب اصلی انتخابات فدراسیون فوتبال در نزدیک‌ترین فاصله ممکن نسبت به یکدیگر نشستند.
در کیفرخواست صادر شده علیه تاجزاده سه عنوان اتهامی از جمله اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی با ذکر مصادیقی پیرامون هرکدام از این عناوین اتهامی ذکر شده است
فوری و رسمی: صلاحیت مهدی تاج تایید شد
طارمی و دوستانش دغدغه‌ای برای دخالت نماینده‌های مجلس نداشته‌اند بلکه بیشتر نگران وضعیت مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال بوده‌اند. دو نماینده مجلس درباره حضور مهدی تاج در انتخابات هشت شهریور هشدار داده‌اند و حالا دقیقا مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر تیم ملی به همان نماینده‌ها در جهت حمایت از مهدی تاج تاخته‌اند! اینجاست که دیگر سناریو متفاوت می‌شود. طارمی مشخصا از شخصیت «قهرمان» داستان تبدیل به «قربانی» می‌شود. همان نقشی که رفقای او هم در این ماجرا پذیرفته‌اند. آن‌ها قربانی احتمالی «تاج و تخت» هستند
رئیس فدرال رزرو بار دیگر بر عزم خود برای کاهش تورم تاکید کرد و گفت که از افزایش نرخ بهره تا زمانی که قیمت‌ها شروع به کاهش کنند، حمایت خواهد کرد.
معمولاً از ۲ هفته پس از تولد تا ۳ ماهگی یک جریان ثابت از دوستان و خانواده برای ملاقات با نوزاد به خانه شما می‌آیند که تعیین حد و مرز نزدیک شدن به او برای حفظ سلامتی اش چالش برانگیز است و نیاز دارد جایگاه خود را به عنوان والدین جدیدی بیابید.
در زمینه تعداد حضور لژیونر‌ها خبری جدید در این زمینه منتشر شد که AFC تعداد سهمیه باشگاه‌ها از ۴ لژیونر را به ۶ بازیکن خارجی برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳-۲۰۲۴ افزایش داد.
مواضع کلی در قوه قضائیه از ناحیه ریاست قوه قضائیه بیان می‌شود و بر اساس اجازه رئیس قوه قضائیه، سخنگوی این دستگاه هم در بیان مواضع کلی می‌تواند ورود داشته باشد. ما اعتقاد داریم اگر نقصی در حجاب است، باید با فرهنگ سازی و آموزش برطرف شود و در مورد حجاب باید اندیشمندانه و بدون عجله و شتاب عمل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ