تصاویری از محمدباقر قالیباف حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در نجف و راهپیمایی اربعین را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار در جایگاه خبرنگاران مستقر در صحن مجلس حاضر شد و این روز را به آنان تبریک گفت.
رئیس مجلس گفت: با یک ماه تاخیر ۵۰ درصد از دیون گندم کاران پرداخت نشده است. رئیس سازمان برنامه و بودجه حتما باید در این خصوص تدبیر کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جشن عید غدیر حضور یافت و با مردم حاضر در میهمانی گفتگو کرد.
پس از این مراسم که با قرائت دعای عرفه توسط حجت الاسلام حاج حسین انصاریان در حسینیه هدایت در میدان قیام تهران برگزار شد، برخی شهروندان به صورت بی واسطه به گفت‌وگو با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پرداختند.
حضور رئیس مجلس در مراسم پرفیض دعای عرفه در حسینیه هدایت تهران
روز ملی اصناف با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: چون تدوین برنامه هفتم توسعه نهایی نشده است برنامه حضور رئیس جمهور در مجلس لغو شد.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه استیضاح وزیر صمت بی‌توجهی به مجلس نیست؛در آیین‌نامه هیچ‌گونه الزامی برای حضور رئیس‌جمهور وجود ندارد.
رئیس و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در دانشگاه تهران در مراسم تشییع مرحوم عماد افروغ شرکت کردند.
رئیس سازمان داوطلبان و سرپرست سازمان امداد و نجات جهت ارائه گزارش نوروزی در جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی حاضر شدند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
سیدنظام الدین موسوی اظهار کرد: مجلس فردا از ساعت ۸ صبح در جلسه غیرعلنی با حضور مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی به بررسی تحولات و نوسانات بازار ارز می‌پردازد.
محمدباقر قالیباف از آحاد ملت شریف ایران که با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید و دوستان را دلگرم کردند، تشکر کرد.
تبریز- محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در جمع راهپیمایان تبریزی حضور پیدا کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ حضور پیدا کرد.
رئیس مجلس دیشب برای شرکت مجمع عمومی مجالس آسیایی به ترکیه رفت، در مراسم استقبال از او قاب عکس از آتاتورک در محل استقبال از هیات ایرانی و حضور یک زن بدون روسری در این مراسم تشریفاتی مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.
حضور قالیباف رئیس مجلس در صف زیارت مزار سردار حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای میرکاظمی امروز صبح گفته است کار داریم، چه کاری مهمتر از پیگیری اجرای قانون در مجلس است؟ امروز او باید در نشست مجلس حضور پیدا کند.
در آستانه روز دانش آموز، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمانه با جمعی از دانش‌آموزان نخبه مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد)، به مدت ۳ ساعت مشکلات، دغدغه‌ها، پیشنهادها و راهکارهای آنها درباره مسائل نوجوانان، دانش‌آموزان و بهبود شرایط کشور را که بسیار صریح مطرح کردند، شنید.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: رئیس سازمان انرژی اتمی در این جلسه حضور یافت و درباره وضعیت صنایع پیشران کشور از جمله صنعت هسته‌ای بحث شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در محله دردار تهران حضور پیدا کرد و با کسبه و مردم این محله به گفتگو پرداخت.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: رئیس جمهور سه شنبه برای دفاع از زاهدی وفا در مجلس حضور می‌یابد.
محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیاده روی اربعین شرکت کرد که تصاویری از او در مسیر پیاده روی نجف به کربلا منتشر شده است.
رئیس کل دیوان محاسبات عراق و هیئت همراه وی در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ