عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: رئیس جمهور سه شنبه برای دفاع از زاهدی وفا در مجلس حضور می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خلیل بهروزی فر در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای بذرپاش، لطفا تکلیف مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان را مشخص کنید.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه عفاف و حجاب روز سه شنبه به مجلس ارسال شده است که دو فوریتی است و باید اعلام وصول شود و سپس در کمیسیون‌ها و صحن علنی مجلس بررسی شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: قرار بود امروز - سه شنبه - رئیس جمهور برای تقدیم لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس حضور یابد و همزمان از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز دفاع نماید.
مدیرکل روابط عمومی دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس شورای مصلحت ترکمنستان به عنوان عالی‌ترین مقام کشور همسایه شمالی روز سه شنبه نهم خرداد به ایران می آید.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از قطعیت بررسی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه فردا یکشنبه مجلس خبر داد و گفت: براساس تشریفات قانونی برای حضور در جلسه استیضاح وزیر صمت، از رئیس جمهور دعوت شده است.
در پی صدور حکم قضایی ضد رئیس جمهور سابق آمریکا، تیم حقوقی ترامپ از حضور وی در دادگاه طی هفته آینده خبردادند.
رئیس جمهور سابق آمریکا از حامیان خود خواست نسبت به بازداشت قریب الوقوع وی دست به اعتراض بزنند.
فردیناند مارکوس جونیور رئیس جمهور فیلیپین روز سه شنبه در یک رژه نیروی هوایی فیلیپین یک هواپیمای جنگنده FA-۵۰ را هدایت کرد. بلافاصله پس از ورود مارکوس به پایگاه نیروی هوایی کلارک در بامبانگا سوار این جنگنده شد و پرواز کرد.
رئیس جمهور آمریکا امروز سه شنبه در لهستان در کنفرانسی مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: آمریکا و اروپا به دنبال نابودی روسیه نیستند.
شی جین پینگ رئیس جمهور چین روز سه شنبه در دیدار با سید ابراهیم رئیسی همتای ایرانی خود به صراحت تاکید کرد: صرف نظر از هرگونه تحولات منطقه‌ای و بین المللی، چین دوستی و همکاری خود با ایران را بطور استوار و تزلزل ناپذیر حفظ خواهد کرد و به مشارکت سازنده در مسیر از سرگیری مذاکرات توافق هسته‌ای ایران ادامه خواهد داد.
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان امروز سه شنبه موعد جلسه پارلمان برای انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور را مشخص کرد.
مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بعدازظهر امروز (سه شنبه) با حضور مسئولان کشور، شخصیت‌های جبهه مقاومت و قشرهای مختلف مردم در محل مصلی تهران برگزار شد. سخنران اصلی مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، رئیس جمهور است.
مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بعد از ظهر امروز (سه شنبه )با حضور مسئولان کشور، شخصیت‌های جبهه مقاومت و اقشار مختلف مردم در محل مصلی تهران برگزار شد.سخنران اصلی مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، رئیس جمهور است.
عبداللطیف رشید رئیس جمهور عراق امروز سه شنبه سوم ژانویه ۲۰۲۳ میزبان سفیر سعودی در بغداد بود.
سران سه قوه در نشست بعد از ظهر امروز شنبه که در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و موضوعات کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
سران سه قوه در نشست بعد از ظهر امروز شنبه که در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و موضوعات کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
رسانه های آمریکایی بامداد سه شنبه از اعلام نامزدی مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ خبر دادند اما سخنگوی پنس این خبر را رد کرد.
نشست سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه عصر امروز شنبه در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ از محمد السودانی نخست‌وزیر عراق استقبال کرد.
روسای جمهور روسیه و کوبا روز سه شنبه در مسکو گفتگو خواهند کرد.
یکی از مشاوران ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد وی قصد دارد روز سه شنبه نامزدی خود برای شرکت در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کند.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز سه شنبه به طور رسمی از نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در مجموعه سعدآباد استقبال کرد.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
علیرضا سلیمی اظهار داشت: روز سه شنبه (۱۲ مهر) جلسه رسیدگی به رای اعتماد وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود و رئیس جمهور برای معارفه و دفاع از برنامه‌های وزیر پیشنهادی به مجلس می‌آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ