سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، گزارش حادثه تروریستی در شیراز بررسی و مشخص شد کاستی‌هایی در تامین امنیت حرم شاهچراغ وجود داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های محلی پاکستانی گزارش دادند که دستکم ۱۵ نفر بر اثر خروج قطار از ریل در جنوب این کشور کشته شدند.
در شبکه‌های اجتماعی در خصوص زخمی شدن ۲ تن دیگر در این حادثه مطالبی انتشار یافته که به طور دقیق معلوم نیست و گزارش نیروی انتظامی تاکنون در خصوص این حادثه فوت یک نفر بوده و هنوز جزئیات دقیق و علت حادثه مشخص نشده است.
وقتی پزشکان به سراغ بستگان دختر نوجوان رفتند تا گزارش فوت وی را به آن‌ها اعلام کنند متوجه شدند که زن و مرد جوان از بیمارستان فرار کرده‌اند. حتی شماره‌ای که در پرونده نوشته بودند اشتباه بود.
رسانه‌های اسرائیل گزارش داده‌اند که این مامور سابق موساد روز یکشنبه گذشته با پروازی که برای آن بلیت داشت سفر نکرد و برنامه‌ای هم برای قایق‌سواری در دریاچه ماجیوره نداشت.
منابع عبری گزارش دادند که یک افسر سابق موساد در حادثه غرق یک قایق تفریحی در سواحل ایتالیا کشته شده است.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد مسکو برغم مخالفت کشورهای غربی، خواهان دسترسی به نتیجه تحقیقات مربوط به حادثه خطوط لوله گازی نورد استریم است.
سرویس امنیت ملی روسیه در گزارشی مرگ یک شهروند روس در حادثه تروریستی امروز در منطقه بریانسک را تائید کرد.
در این گزارش ویدیویی روایت علیرضا پورسلمان -سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد- یکی از سرنشینان حادثه سقوط بالگرد هلال احمر را مشاهده می‌کنید.
خلخال- وزیر آموزش و پرورش گفت: در حادثه مدرسه دخترانه بروجرد، مسمومیت حادی گزارش نشده اما نظر قطعی را وزارت بهداشت اعلام می‌کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارجاع گزارش کمیسیون عمران درخصوص «استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل» به قوه قضائیه موافقت کردند.
دقایقی قبل جلسه علنی مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون عمران در مورد استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل در دستور کار قرار گرفت.
نشست‌های علنی این هفته مجلس، روز‌های دوشنبه اول، سه شنبه دوم و چهارشنبه سوم اسفند برگزار می‌شود.
همشهری نوشت: ۴۷ سال قبل در شب ۲۸ شهریور مشاهده یک شیء پرنده ناشناس در آسمان تهران باعث رویارویی ۲ جنگنده اف- ۴ ارتش با آن شد؛ هنوز این حادثه پر از راز‌های کشف نشده است، اما یکی از معتبرترین موارد مشاهده یوفو‌ها در جهان با اسم پرونده اف- ۴ شناخته می‌شود. پرونده مشاهده یوفو در آسمان تهران به خاطر آن که پای نیرو‌های زبده هوایی و خلبانان جنگنده هم به آن کشیده شد در جهان بسیار حائز اهمیت است که نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا را هم به تهران کشاند.
گزارش یک وبگاه اکراینی از تصاویر محل حادثه در مجتمع صنعتی نظامی اصفهان حاکی از آن است که محل مذکور چندان دچار آسیب نشده است.
سوریه گزارشی را که توسط سازمان منع تسلیحات شیمیایی درباره حادثه ادعایی استفاده از ماده کلر در شهر دوما در آوریل ۲۰۱۸ منتشر شده بود، به طور کامل رد کرد.
گزارش دادگاه متهمان حادثه تروریستی اصفهان و اعتراف آنها به و شهادت سه مدافع امنیت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رضایی گفت: کاملاً مشخص و مسلم است که این موضوع سازمان یافته بوده و با سلاح‌های غیر از سلاح‌های نیروی امنیتی به سمت مردم و نیرو‌های امنیتی تیراندازی کردند. تعدادی از این عوامل دستگیر شده اند و به دنبال دستگیری سایر افراد هم هستند و وقتی اطلاعات در این زمینه کامل شد گزارش کاملی به مردم ارائه خواهد شد.
ایذه - تعداد شهدای حمله تروریستی در شهرستان ایذه افزایش یافت و حال مجروحان وخیم گزارش شده‌است.
ستاد حقوق بشر با ارسال گزارشی به سازوکارهای بین المللی حقوق بشری و کشورهای جهان از سکوت سازوکارهای بین المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر در برابر حادثه تروریستی شاهچراغ، به شدت انتقاد کرد.
درپی اتفاق ناگواری که برای مرحومه مهسا امینی رخ داد، کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با دستور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی مامور بررسی این حادثه و گزارش آن شد. رئیس مجلس پیش از این تاکید کرده بود: «ما حتما به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد تا علت حادثه روشن و شفاف شود و آن نیز به صورت رسمی اعلام شود، هیچ شکی در این نیست.»
رییس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ماموریت داد تا همه ابعاد حادثه رخ داده برای «مهسا امینی» را با قید فوریت و دقت بررسی کرده و گزارش آن را به مجلس ارائه کند.
رئیس جمهور به وزیر کشور دستور داد جزئیات حادثه رخ داده برای مهسا امینی را با فوریت و دقت مورد بررسی قرار داده و گزارش نتایج حاصله را ارائه کند.
مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری از انتشار و ارسال گزارش نهایی بررسی حادثه همجواری دو پرواز شرکت هواپیمایی پاکستانی به ایکائو و سازمان هواپیمایی کشوری پاکستان خبر داد.
آسوشیتدپرس به نقل از شاهدان عینی وضعیت جسمی سلمان رشدی نویسنده آیات شیطیانی را بعد از حادثه حمله به او ناپایدار گزارش داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ