نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت:متاسفانه سه نفر در ۲۵ آبان و در جریان ناآرامی‌های شهر سمیرم جان خود را از دست دادند که طبق اعلام دادستان استان اصفهان، این سه نفر از سوی نیرو‌های امنیتی کشته نشدند و از وزرای کشور و اطلاعات و مسئولان قوه قضائیه می‌خواهم هر چه سریعتر با تشکیل کمیته‌ای اجازه ندهند که حقی ضایع شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در نشست مشترک مسئولان عالی دستگاه قضائی با اعضای هیئت دولت گفت: نشست‌های مشترک میان دولت و قوه قضائیه باید با نگاه تحولی همراه باشد تا منجر به پیشرفت امور شود.
ضرغامی استدلال دارد نه تنها برای آن‌ها (گردشگران خارجی) بلکه برای مجموعه‌های اصلی در کشور که خدمات مسافری می‌دهند باید سیم کارت مناسب برای رفع نیاز آن‌ها تامین شود؛ بنابراین پس از پیشنهادی که این مقام مسئول ارائه کرد، موضوع در کمیته‌های مربوطه که مسئول رسیدگی هستند، بررسی شده و ظاهرا تا حد زیادی مورد تصویب قرار گرفته است و در آن زمان اظهار امیدواری کرد که نتیجه طی روز‌های آینده اعلام می‌شود.
پس از هر حادثه طبیعی مانند سیل و زلزله یا حوادث تا اندازه‌ای قابل پیش‌بینی مانند آنچه بر پلاسکو در تهران یا متروپل در آبادان گذشت، مسوولان کمیته‌ای برای بررسی آن حادثه و همچنین بازبینی قوانین موجود و مرتبط شکل می‌دهند که هدف پیشگیری از حوادث مشابه است.
وزیر کشور اعلام کرد که دو کمیته مجزا در وزارت کشور و ریاست جمهوری در حال تحقیق درباره اتفاقات و ناآرامی‌های پاییز سال گذشته هستند. احمد وحیدی اظهار کرد: کمیته‌ای که رئیس جمهور دستور تشکیل آن را صادر کرده در جای خود در حال انجام اقدامات لازم است. او ادامه داد: البته وزارت کشور نیز کمیته دیگری در این زمینه تشکیل داده که وظیفه آن بررسی اتفاقات رخ داده در پاییز سال گذشته است.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: کمیته‌ای تحت عنوان کمیته بررسی تخلفات ارزی در بانک مرکزی تشکیل دادیم.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: کمیته‌ای تحت عنوان کمیته بررسی تخلفات ارزی و پولی در بانک مرکزی تشکیل داده‌ایم که در این کمیته تمام شرکت‌هایی که سه تخلف داشته باشند بررسی می‌شوند.
بعد از پیشنهادی که وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ارایه کرده است، موضوع در کمیته‌های مربوطه که مسئول رسیدگی به این موضوع هستند بررسی شده و تا حد زیادی مورد تصویب قرار گرفته و اظهار امیدواری شده که طی روز‌های آینده که نتیجه اعلام می‌شود بتوان این امکان را برای گردشگران فراهم کرد.
ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: معتقد به اختصاص سیم‌کارت مناسب برای گردشگران خارجی هستم. در کمیته‌های مختلف این موضوع بررسی شد و تا حد زیادی مورد تصویب قرار گرفته است.
با اعلام یوفا کمیته‌ای متشکل از اسطوره‌های فوتبال دوشنبه آینده برای بررسی موضوعات داغ فوتبال که شامل مسائلی از جمله قوانین برخورد توپ با دست است، تشکیل جلسه خواهد داد.
کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه در اقتصاد رها شده عمل می‌کنیم، گفت: باید کمیته ای فراتر از بانک مرکزی و دولت برای مقابله با مشکل بازار ارز تشکیل شود.
در پنجاه‌وچهارمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تمهیدات لازم برای سفرهای نوروز ۱۴۰۲ از سوی مسئولین کمیته‌های عضو ستاد مورد بررسی قرار گرفت.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضای بنده آن است که کمیته‌ای متشکل از نمایندگان مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز و کنترل آن تشکیل شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه‌ای غیرعلنی تشکیل دادند. در این جلسه، مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه ای غیرعلنی تشکیل دادند.در این جلسه مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه ای غیرعلنی تشکیل دادند.در این جلسه مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه این بسته‌ها حاوی ادویه محلی بود، گفت:، اما در بررسی بیشتر به وسیله کیت‌های تشخیص سریع، مشخص شد که مقدار شش کیلو و ۵۸۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که با ادویه محلی مخلوط شده بود در این بسته‌ها قرار دارد.
معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در برنامه نهضت ملی مسکن از تشکیل کمیته‌های تخصصی و فنی در شورای عالی شهرسازی و معماری و بررسی تخصصی اراضی همراه با آسیب شناسی مسکن مهر خبر داد.
وزارت کشور از تشکیل کمیته‌ای برای احقاق حقوق متضررین حوادث اخیر خبر داده است که این اقدام می‌تواند منجر به افزایش اعتماد عمومی شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع با بیان اینکه پیگیر ثبت جهانی غار علیصدر و ایجاد زیرساخت‌های لازم در این راستا هستیم بر لزوم تشکیل کمیته‌ای برای بررسی و حل مشکلات مربوط به این غار تاکید کرد.
مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی از بررسی ابهامات بودجه‌ای بورس در کمیته‌ای مشترک خبر داد و گفت: در خصوص عرضه خودروهای پرتیراژ در بورس کالا اقداماتی در جریان است.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی به عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا رسید که بعد از بازگشت از این رقابت‌ها، کمیته‌ای برای بررسی عملکرد و نقاط ضعف آن وجود ندارد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون مقرر شد که کمیته‌ای برای دسترسی سکوهای بخش خصوصی به اطلاعات خودرو تشکیل شود.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: نرخ جدید عوارضی‌ها به کمیته‌ای برای بررسی‌ها ارسال شده و ما اسناد و جداول پیشنهادی را به این کمیته برای تصمیم‌گیری ارسال کرده‌ایم.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران از تشکیل کمیته‌ای در خصوص ساماندهی فضای تئاتر شهر خبر داد و گفت: ضرورت دارد حریم بنای تئاتر شهر بدون ایجاد حصارکشی و دیوارکشی حفظ شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ