احمد امیرآبادی گفت: دشمن ۳.۵ میلیون دلار فقط برای نظرسنجی و بررسی میدانی چگونگی آغاز اغتشاشات در شهر‌های مختلف کشور کنار گذاشته بود و حادثه خانم مهسا امینی بخاطر ویژگی‌های خاص این خانم زمینه آغاز نقشه‌های چندساله دشمنان را فراهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم‌ترین و خبرسازترین رخداد هفته جاری، وقوع حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در عصر چهارشنبه (٤ مهر) بود. حوالی ساعت ۱۷.۴۳ عصر روز چهارشنبه، یک فرد مسلح تروریست با ورود به حرم مطهر شاهچراغ شیراز به سمت زائران تیراندازی کرد. در این حادثه تلخ تروریستی ۱۵ نفر به شهادت رسیدند و ۱۹ نفر هم مجروح شدند. شخص تروریست بعد از ورود تیم واکنش سریع پلیس و پس از مجروح کردن تروریست دستگیر شد.
سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور به مناسبت آغاز هفته فراجا عملکرد سالانه پلیس را تشریح کرد.
این دانش‌آموز در پاسخ به سوال درباره رشته تحصیلی‌اش و روز حادثه می‌گوید: «من رشته‌ام مکانیک است. قضیه آن روز موضوع خاصی نبود. حادثه را فراموش کنید. خبر مربوط به ماجرای من به قدر کافی در فضای مجازی منتشر شده است و نمی‌خواهم مانند ماجرای «مهسا امینی» جریان من هم ادامه پیدا کند. از دفتر ریاست‌جمهوری با آموزش و پرورش شهرستان بهار هم تماس گرفتند. ما به معلم‌مان رضایت دادیم. یک اتفاق کوچک بود و تمام شد.»
رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: وظیفه انسانی ماست این حادثه را پیگیری کنیم و منتظر نظر قطعی پزشکی قانونی در خصوص این حادثه هستیم.
رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قراین و شواهد نشان می‌دهد بعد از حادثه فوت مهسا امینی که اتفاق افتاد، دشمن با یک آمادگی بر بستر این موضوع سوار شد و به میدان آمد و هم علیه تمامیت نظام و امنیت مردم اقدام کرد. کسانی که به قصد براندازی به میدان آمدند غصه هیچکس را نمی‌خورند.
رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه سردار "اشتری" فرمانده انتظامی کشور برای ابراز همدردی با پدر و دایی مرحومه "مهسا امینی" تماس تلفنی داشته است، گفت: در مجموعه انتظامی کشور این موضوع بدون هیچگونه وقفه‌ای در حال بررسی است البته که با بررسی‌های صورت گرفته و همچنین نتیجه تحقیقات هیچ موردی از ضرب و شتم در گزارش‌ها ارائه نشده است.
القاصی با بیان این‌که «دستگاه قضایی به وظیفه خود در قبال حادثه پیش‌آمده برای مرحومه امینی به فوریت ورود کرده و موضوع را با دقت مورد بررسی قرار داده است»، گفت: بنای ما آن است که در این مسئله هیچگونه اغماضی صورت نگیرد و هر کسی که تخلفی مرتکب شده است، در چهارچوب موازین قانونی به آن رسیدگی شود.
رئیس پلیس پایتخت در مورد حادثه رخ داده برای مرحوم مهسا امینی توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس پلیس پایتخت در مورد حادثه رخ داده برای مرحوم مهسا امینی توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس پلیس پایتخت در مورد حادثه رخ داده برای مرحوم مهسا امینی توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس پلیس پایتخت در مورد حادثه رخ داده برای مرحوم مهسا امینی توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس پلیس پایتخت در مورد حادثه رخ داده برای مرحوم مهسا امینی توضیحاتی ارائه کرد.
نیروی انتظامی، به‌واقع در پی اصلاح اجتماعی به‌صورت «عمیق» و «ماندگار» است و نمی‌خواهد «دافعه حداکثری» بیافریند.
عده‌ای تلاش می‌کنند با بهره‌برداری از حادثه تلخ و ناگوار فوت «مهسا امینی» مقابله با بدپوششی و عمل کردن پلیس به وظیفه قانونی خود رد برخورد با هنجارشکنی و زیر پا گذاشتن قانون را ناموجه جلوه دهند. این تحلیل‌ها می‌تواند سرآغاز بی‌قانونی و هرج و مرج در جامعه شود.
رییس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ماموریت داد تا همه ابعاد حادثه رخ داده برای «مهسا امینی» را با قید فوریت و دقت بررسی کرده و گزارش آن را به مجلس ارائه کند.
وزیر کشور در پی دستور رئیس جمهور، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور را مسئول رسیدگی به حادثه مهسا امینی کرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از ارسال نامه رسمی این معاونت به وزارت کشور برای توضیح بیشتر ماجرای رخ داده برای مهسا امینی خبر داد.
بیشتر از مسئولان بلدیم حجاب را رعایت کنیم/ اصلاً خبر نداریم روز حادثه چه اتفاقی افتاده/ می‌گویند کاری نکرده‌ایم، قرار بود دیگر چه کار کنید؟ / به آقایانی که آمده بودند گفتم صورت مساله را پاک و لاپوشانی می‌کنید، ما به چای و نان و جای خواب شما محتاج نیستیم/ داعیه ما فقط برای مهسا نیست، باید دست به دست هم بدهیم این مساله کلاً برداشته شود/ پدر و مادر مهسا به هر جا که شده شکایت کرده‌اند و پیگیر مساله هستند
رئیس جمهور به وزیر کشور دستور داد جزئیات حادثه رخ داده برای مهسا امینی را با فوریت و دقت مورد بررسی قرار داده و گزارش نتایج حاصله را ارائه کند.
سیدحسن خمینی با اشاره به ماجرای حادثه برای «مهسا امینی» خاطرنشان کرد: عدم برخورد بهنگام و قانونی، و عدم توقف روند‌های معیوبی که هر از چندی موجب بروز حادثه می‌شود، بیم تکرار این قبیل فجایع را بالا می‌برد.
وزیر کشور در پی دستور رئیس جمهور، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور را مسئول رسیدگی به حادثه مهسا امینی کرد.
وزیر کشور، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور را مسئول رسیدگی به حادثه مهسا امینی کرد.
رئیس جمهور به وزیر کشور برای بررسی حادثه تلخ پیش آمده برای "مهسا امینی" دستور پی‌گیری و بررسی صادر کرد.
آذری جهرمی؛ وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به حادثه تلخ برای مهسا امینی نوشت: آسیب جدی به «دختری در حکومت شیعه» بر اثر عوارض اقدامات گشت ارشاد، تلنگری به ما نمی‌زند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ