برلین امروز اعلام کرد که به صورت موقت به بهانه تضمین دستیابی آلمان به انرژی ۳ پالایشگاه نفت روسیه در آلمان را به کنترل خود درآورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت آلمان در پاسخ به‌سئوال خبرنگاری در خصوص هتک‌حرمت به‌ساحت مقدس قرآن کریم، تصریح کرد: نفرت‌پراکنی در چارچوب آزادی بیان قرار نمی‌گیرد.
متئو آلمانی، مدیر ورزش بارسلونا، قطعی شدن انتقال عثمان دمبله به پاری‌سن‌ژرمن را منوط به امضای چند سند دانست.
به‌دنبال وقوع تیراندازی در جنوب آلمان، ۵ نفر کشته و زخمی شدند.
وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که این کشور بودجه‌ تامین مهمات نظامی را افزایش می‌دهد.
وزیر خارجه آلمان می‌گوید که هموار شدن مسیر پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا در آینده نزدیک متحمل نیست.
دولت آلمان از روسیه خواست به ادامه توافق بر سر صادرات غلات از بنادر دریای سیاه پایبند باشد.
وزیر خارجه آلمان در مصاحبه‌ای احتمال انجام مذاکرات با رییس جمهور روسیه درباره اوکراین را رد کرد.
تیم ملی والیبال ایران در اولین روز هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها با نتیجه ۳ بر صفر موفق به شکست آلمان شد.
باستان‌شناسان اداره‌ی حفاظت از بنا‌های تاریخی باواریا از کشف یک شمشیر عصر برنز در شهر نوردلینگن آلمان خبر دادند که به شکلی باورنکردنی سالم باقی مانده مانده است.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه از دیدار و گفت‌وگو با همتایان خود در ۳ کشور فرانسه، آلمان و انگلیس در ابوظبی خبر داد و گفت: در مورد طیفی از موضوعات و نگرانی‌های متقابل با هم گفت‌وگو کردیم.
جنگ اوکراین تا امروز تحت کنترل طرف شرقی و غربی پیش رفته است. اما قانونی وجود ندارد که ابرقدرت‌ها تا ابد مراعات حال یکدیگر را بکنند. هیچ بعید نیست جنگ جهانی سوم در ساعت ۶ بعدازظهر روز ۳ نوامبر ۲۰۲۳ با حمله موشکی روسیه به آلمان آغاز شود. روس‌ها خیلی وقت است دولت اوکراین را به حکومت نازی‌ها تشبیه می‌کنند و مقابله با آن را لازم می‌دانند و حالا هم که ژرمن‌ها دست بالا را در فعل و انفعالات نظامی مقابل «دشمن فرضی» خود دارند تا پیش‌بینی «الکسا» خیلی هم غیرواقعی به نظر نرسد.
قبر متوتو در غار «Panga ya Saidi» یافت شده است. این غار از سال ۲۰۱۰ توسط گروهی به سرپرستی موزه ملی کنیا در نایروبی و موسسه «ماکس پلانک» در شهر ینا آلمان مورد کاوش و بررسی قرار گرفت.
۳ نفر دیگر در چارچوب تحقیقات تلاش برای کودتا که در دسامبر سال گذشته در آلمان آغاز شد، بازداشت شدند.
وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد که ۳ فروند جنگنده نظامی متعلق به آلمان و فرانسه را نزدیک مرزهای این کشور رهگیری کرده است.
شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه یواخیو لوو آلمانی نیز جزو گزینه هاست و به تیم ملی ایران معرفی شده است. لوو گزینه سختی برای حضور در تیم ملی است و از زمانی که از تیم ملی آلمان کنار رفته است بدون تیم است. با این حال گزینه جذابی برای بازسازی تیم ملی ایران محسوب می‌شود.
روس‌نفت که بزرگترین تولیدکننده نفت روسیه است، اعلام کرد سود ۹ ماهه این شرکت درپی انتقال داراییهایش در آلمان که کنترل پالایشگاه نفت بزرگ روسی را به دست گرفت، کاهش پیدا کرده است.
پس از حدود ۳ دهه، مجمع گفتگوهای روسیه و آلمان در سن پترزبورگ منحل می شود.
در چارچوب رقابت پایانی جام جهانی فوتبال در سال ۱۹۵۴ تیم ملی فوتبال آلمان برابر تیم ملی فوتبال مجارستان، با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.
تیم ملی انگلیس در دیداری از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا در ورزشگاه ومبلی مقابل آلمان متوقف شد.
وزارت اقتصاد آلمان اعلام کرد اداره یک واحد متعلق به شرکت «روس‌نفت» روسیه را به رگولاتور صنعت سپرده و کنترل پالایشگاه شودت که ۹۰ درصد سوخت برلین را تامین می‌کند را برعهده می‌گیرد.
کشورهای آلمان، انگلیس و فرانسه امروز شنبه در بیانیه ای مشترک مدعی شدند که مواضع اخیر جمهوری اسلامی تردیدهای جدی را در مورد قصد این کشور در خصوص بازگشت به توافق هسته ای بوجود آورده است.
پروفسور «یوهان راکستروم» مدیر موسسه تحقیقات تاثیر آب و هوا پوتسدام در آلمان که بخشی از تیم تحقیقاتی بوده می‌گوید: جهان به سمت ۲ تا ۳ درجه سانتیگراد گرمایش جهانی پیش می‌رود. این امر زمین را در مسیر عبور از چندین نقطه اوج خطرناک قرار می‌دهد که برای مردم سراسر جهان فاجعه بار خواهد بود. برای حفظ شرایط قابل زندگی بر روی زمین و ایجاد جوامع باثبات ما باید هر کاری که ممکن است برای جلوگیری از عبور از نقاط اوج انجام دهیم.
با این نتایج ایتالیا با ۴، مجارستان با ۳، آلمان با ۲ و انگلیس با یک امتیاز در رده‌های اول تا چهارم گروه سه لیگ A ملت‌های اروپا قرار گرفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ