وزیر خارجه آلمان در مصاحبه‌ای احتمال انجام مذاکرات با رییس جمهور روسیه درباره اوکراین را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمال دارد با شرایط پیش آمده برای استقلال آرمان رمضانی در جمع شاگردان جواد نکونام ماندگار شود.
یورگن کلوپ به احتمال سرمربیگری تیم ملی آلمان پس از پایان قراردادش با تیم لیورپول واکنش نشان داد.
ژاپی آلونسو در فصل آینده نیز در بوندسلیگا خواهد بود اما به احتمال زیاد او در پایان قراردادش آلمان را ترک خواهد کرد.
یک رسانه آلمانی به احتمال جدایی سردار آزمون از تیم بایر لورکوزن در پایان فصل پرداخت.
راجر اشمیت سرمربی آلمانی تیم فوتبال بنفیکا ممکن است در مصاف با اینتر 3 بازیکن اصلی خط دفاعی 4 نفره خود را در اختیار نداشته باشد.
به دنبال ممنوعیت چت جی‌پی‌تی در ایتالیا، حالا این احتمال وجود دارد که چنین اقدامی در آلمان نیز صورت بگیرد.
وزیر خارجه آلمان امروز به تشریح موضع‌گیری خصمانه اتحادیه اروپا در ارتباط با احتمال وضع دور ششم تحریم های ضدایرانی پرداخت.
رئیس جمهوری خلق دونتسک در منطقه دونباس گفت که نیروهای ارتش اوکراین بار دیگر در خط مقدم جبهه به سلاح شیمیایی متوسل شده‌اند.
دیده شدن هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، در استمفوردبریج به شایعات زیادی درباره احتمال جانشینی توماس توخل با او دامن زده و سرمربی چلسی را تحت فشار گذاشته است.
یک نشریه آلمانی از احتمال جدایی سردار آزمون و آمادگی باشگاه بایر لورکوزن آلمان برای فروش این مهاجم ایرانی خبر داد.
سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به ارسال احتمالی تانک‌های لئوپارد از آلمان به اوکراین، گفت که این اقدام روابط مسکو و برلین را به طور اجتناب‌ناپذیری تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.
مارکو رویس، ستاره دورتموند، احتمال انتقال به باشگاه النصر عربستان در فصل آینده را تکذیب نکرد.
کیکر امروز از جلسه سرنوشت‌ساز مدیران فدراسیون فوتبال آلمان با هانسی فلیک و احتمال برکناری یا استعفای او خبر داد. توماس توخل جدی‌ترین گزینه جانشینی فلیک است.
توماس مولر و ایلکای گوندوگان، دو ستاره باتجربه تیم ملی آلمان، به زودی با رده ملی وداع خواهند کرد.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، به احتمال زیاد به کارش در این تیم ادامه خواهد داد چون جانشین مناسبی برای او وجود ندارد.
آینده هانسی فلیک و کادر فنی تیم ملی آلمان در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
راننده فراری و نایب‌قهرمان فرمول یک 2022 به انتقال احتمالی‌اش به مرسدس آلمان واکنش نشان داد.
این احتمال وجود دارد که بشیر بن سعید، دروازه‌بان ذخیره تونس به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه ران، اردوی تیم ملی این کشور را ترک کند.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به درخواست‌های مطرح شده مبنی بر تغییر نام شهرک اکباتان گفت: حتماً معبر و یا مکانی را به نام مبارک شهید «آرمان علی وردی» اختصاص خواهیم داد.
زندانیانی که با بدهی به زندان می‌روند با بدهی بیش تری از زندان بیرون می‌آیند. افزایش قیمت مواد غذایی در آلمان زندگی را به ویژه برای زندانیان دشوارتر ساخته و احتمال وقوع مجدد جرم را افزایش داده است.
رسانه‌های آلمانی بحث درباره بازگشت تونی کروس به تیم ملی آلمان را آغاز کرده‌اند و می‌گویند هانسی فلیک باید در آستانه جام جهانی احتمال دعوت از او را جدی بگیرد.
بنا به اعلام یک نشریه آلمانی، دولت برلین از مدتها قبل هشداری در خصوص هدف قرار گرفتن احتمالی خطوط لوله گازی روسیه دریافت کرده است.
برخی کارشناسان شبکه معتقدند که اختلالات مدت اخیر اینترنت کشور چیزی فراتر از مشکلات زیرساختی است و حتی در برخی از خطا‌های دریافتی، رد پای شماری از فناوری‌های چینی مشاهده می‌شود. این تنها مورد عجیبی نیست که این مدت ذهن کارشناسان این حوزه را مشغول کرده و مشاهدات دیگری مانند نمایش آی‌پی آلمان برای کاربران ایرانی و... نیز از سوی فعالان این حوزه گزارش شده است که مجموع آنها، از احتمال ایجاد برخی اختلال‌های عمدی در دسترسی کاربران حکایت دارد.
شرکت آلمانی بیون‌تک با همکاری شرکت دارویی فایزر اکنون در حال طی کردن مراحل دریافت مجوز برای دو واکسن تطبیق داده شده با سویه امیکرون است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ