متئو آلمانی، مدیر ورزش بارسلونا، قطعی شدن انتقال عثمان دمبله به پاری‌سن‌ژرمن را منوط به امضای چند سند دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تونی کروس می‌گوید اگر رئال مادرید از او کاهش دستمزدش را بخواهد بدون تردید موافقت می‌کند چرا که به گفته او رئالی‌ها پول‌پرست نیستند.
سامی خدیرا اعلام کرد که عده ای نژادپرست بازی کردن او در تیم ملی آلمان را زیر سوال برده بودند.
ژروم بواتنگ، مدافع آلمانی، قرار است لیون را پس از 2 فصل حضور در این تیم ترک کند.
رسانه‌های آلمانی گزارش دادند امروز جلسه‌ای بین سادیو مانه و توماس توخل برگزار شده و نتیجه این جلسه ماندگار شدن مهاجم سنگالی در بایرن مونیخ بوده است.
مدیران تاتنهام از همکاری با یولیان ناگلزمان، مربی جوان آلمانی، برای فصل آینده منصرف شدند.
برخی رسانه‌های آلمانی می‌گویند سادیو مانه به دلیل رفتاری که با لروی سانه داشته از هم‌تیمی‌هایش در بایرن عذرخواهی کرده و آینده او در این باشگاه دیگر در معرض خطر نیست.
ایلکای گوندگان، هافبک منچسترسیتی و تیم ملی آلمان، به زودی پدر خواهد شد و بهئ همین دلیل از هانسی فلیک درخواست کرد تا او را برای دو بازی بعدی دعوت نکند.
بر اساس ادعای اخیر همسر سابق توماس توخل، برکناری او از چلسی کاملا غیرفنی بوده است.
عکاسی که سرخیو راموس سه‌شنبه شب در جریان دیدار پی‌اس‌جی و بایرن مونیخ او را به‌شدت هل داد می‌گوید ستاره اسپانیایی را بخشید و عذرخواهی او را پذیرفته است.
مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی، این روزها به ستاره بارسلونا در دروازه این تیم تبدیل شده است.
دروازه بان آلمانی بارسلونا ستاره ضیافت های پنالتی دومین نیمه نهایی سوپر جام فوتبال اسپانیا بود.
رسانه‌های آلمانی می‌گویند جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، درخواستهای لیورپول را نادیده گرفته است و رئال مادرید بیش از پیش به جذب بلینگام اطمینان دارد.
شفر می‌گوید نوسانات ایران در جام جهانی برایش قابل هضم نبوده و شگفتی این جام برای او عملکرد ایران بوده نه حذف آلمان.
به عقیده نشریه آلمانی، تیم ملی ایران بعد از نتیجه ناامید کننده مقابل انگلیس، دوباره متولد شد و نقش کی‌روش به عنوان یک مربی و روانشناس در چنین موفقیتی چشمگیر بود.
تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، در وقتهای اضافه آخر بازی دیدار تیمش با خیرونا با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.
تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، در وقتهای اضافه آخر بازی دیدار تیمش با خیرونا با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.
مانوئل نویر، دروازه‌بان آلمانی، همچنان قادر به حضور در تمرینات نیست و این تردیدها درباره حضور او در قطر را افزایش داده است.
رسانه‌های آلمانی بحث درباره بازگشت تونی کروس به تیم ملی آلمان را آغاز کرده‌اند و می‌گویند هانسی فلیک باید در آستانه جام جهانی احتمال دعوت از او را جدی بگیرد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ از هواداران این تیم خواست به روبرت لواندوفسکی احترام بگذارند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ، از هواداران این تیم خواست به روبرت لواندوفسکی احترام بگذارند.
نیمار در توصیف آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی رئال، گفت که او قدرتمند و سریع است و مهاجمان از رویارویی برابر او هراس دارند.
نشریه آلمانی بیلد ادعا کرد که ژرژ مندس، مدیر برنامه رونالدو، او را به باشگاه بروسیا دورتموند پیشنهاد کرده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی، تاریخی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ