پروفسور «یوهان راکستروم» مدیر موسسه تحقیقات تاثیر آب و هوا پوتسدام در آلمان که بخشی از تیم تحقیقاتی بوده می‌گوید: جهان به سمت ۲ تا ۳ درجه سانتیگراد گرمایش جهانی پیش می‌رود. این امر زمین را در مسیر عبور از چندین نقطه اوج خطرناک قرار می‌دهد که برای مردم سراسر جهان فاجعه بار خواهد بود. برای حفظ شرایط قابل زندگی بر روی زمین و ایجاد جوامع باثبات ما باید هر کاری که ممکن است برای جلوگیری از عبور از نقاط اوج انجام دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیررضا معصومی امشب برای کسب مدال طلای مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان روی تشک خواهد رفت.
کار بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حال اتمام است و رئال انتظار دارد در اولین بازی خانگی 81 هزار نفر در ورزشگاه حاضر باشند.
اندیشمند مطرح روس با اشاره به اینکه جهان اکنون در برابر یک ۲ راهی سرنوشت‌ساز ایستاده، تاکید کرد که قطب اسلامی، می‌تواند در جهان چندقطبی آینده نقش ایفا کند.
معاون شورای امنیت روسیه با بیان اینکه جهان احتمالا در آستانه یک جنگ جهانی جدید قرار دارد، گفت: خطر رویارویی هسته‌ای در حال افزایش است.
تیم فوتبال سپاهان با ژوزه مورایس در آستانه کسب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و دوم قرار گرفته است.
ترامپ در جمع هوادارانش افزود: اگر من در سال ۲۰۲۰ رئیس‌جمهور می‌شدم، درگیری میان روسیه و اوکراین رخ نمی‌داد. حتی الان هم می‌توانم با یک "توافق صلح" آن را مدیریت کنم.
تیم ملی تنیس روی میز بانوان به مسابقات گزینشی جهان اعزام نمی‌شود و حضورش در بازی‌های آسیایی هم قطعی نیست این در حالی است که اخیرا اتفاقی تاریخی پیرامون این تیم رقم خورده است.
به نظر می‌رسد باشگاه بلیش دیگر تمایلی به میزبانی از مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان ندارد و این مسئله برگزاری این رقابت‌ها را منتفی خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال در آستانه بازی با مراکش در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به شایعات پیرامون برنده پنج توپ طلا واکنش نشان داد.
چهار وزنه بردار به دلیل مثبت شدن تست دوپینگشان از حضور در قهرمانی جهان ۲۰۲۲ کلمبیا کنار گذاشته شدند.
کارشناس فوتبال ایران در آستانه شروع جام جهانی گفت: اگر من سرمربی تیم ملی بودم، مقابل انگلیس با پنج مدافع بازی می‌کردم و شجاع خلیل‌زاده را در دفاع راست می‌گذاشتم.
رحمان عموزاد یکی از آزادکاران عنوان‌دار تیم بانک شهر در اقدامی عجیب در مراسم وزن کشی رقابت های نیمه نهایی لیگ برتر حضور نیافت.
رحمان عموزاد یکی از آزادکاران عنوان‌دار تیم بانک شهر در اقدامی عجیب در مراسم وزن کشی رقابت های نیمه نهایی لیگ برتر حضور نیافت.
رسول معتمدی بلافاصله به بیمارستان اعزام شده و هنوز میزان دقیق آسیب دیدگی او مشخص نیست.
یامین پور نوشت: برنده کسی است که در راند آخر مشت آخر را می‌زند. اروپا در آستانه فروپاشی است و قیمت سوخت در فرانسه ۲۲ برابر شده است. ما مشت آخر را به آمریکا می‌زنیم و وارث جهان خواهیم شد.
تنیس روی میز ایران در حالی مسابقات قهرمانی جهان را در پیش دارد که شرایط بازیکنان اعزامی در رنکینگ جهانی ایده‌آل نیست و حتی یکی از آنها در این رنکینگ جایگاهی ندارد.
تنیس روی میز ایران در حالی مسابقات قهرمانی جهان را در پیش دارد که شرایط بازیکنان اعزامی در رنکینگ جهانی ایده‌آل نیست و حتی یکی از آنها در این رنکینگ جایگاهی ندارد.
ستاره‌های ملی‌پوش ایرانی در آستانه جام جهانی 2022 قطر توجه رسانه‌های اروپایی را به خود جلب کرده‌اند.
جردن باروز ستاره کشتی جهان و آمریکا این روز‌ها تمریناتش را برای مسابقات جهانی صربستان و کسب طلایی دیگر آماده می‌کند.
میلاد عبادی پور در آستانه مسابقات قهرمانی جهان دچار آسیب دیدگی شده که البته معلوم نیست که چقدر جدی است.
به نظر می رسد جمع بندی نهایی در رابطه با ترکیب شروع کننده تیم‌ ملی والیبال در مسابقات قهرمانی جهان انجام شده است.
با انصراف سیدمحمد موسوی از حضور در تیم ملی والیبال در آستانه اعزام این تیم، با نظر کادر فنی شهروز همایونفرمنش جایگرین این بازیکن شد.
ایساک سانتوس، ستاره تیم ملی والیبال برزیل مسابقات قهرمانی جهان را از دست داد.
وزنه بردار ملی پوش ایران در آستانه بازی‌های کشورهای اسلامی توانست به صورت غیررسمی رکورد دوضرب و مجموع جهان را بشکند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ