تیم ملی والیبال ایران در اولین روز هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها با نتیجه ۳ بر صفر موفق به شکست آلمان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنابر گزارش مرکز آمار ایران، در خردادماه امسال استان یزد با تورم ۵۸.۸ درصد گران ترین استان کشور شده است. بر اساس این گزارش، نرخ تورم در ۲۳ استان بالاتر از میانگین کشوری و در ۸ استان پایین تر از تورم کشوری است./منبع: تسنیم
حسن موسوی رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران به بیان توضیحاتی درباره وضعیت کودکان کار در کشور و درآمد بالای آن‌ها پرداخت و گفت: آمار چند سال پیش درباره درآمد کودکان کار نشان داده بود که این کودکان ۲۰ برابر مستمری که به خانواده‌های آن‌ها داده می‌شود، درآمد دارند.
مرتضی شریفی عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار برابر آرژانتین در هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ را از آن خود کرد.
بن فرحان در اظهارات خود در تهران ضمن آنکه مطالبی راجع به اهمیت روابط تهران - ریاض و آثار منطقه‌ای آن بیان نمود، از دو کلیدواژه حساس استفاده کرد و در واقع خواست دلیل بازگشایی روابط با ایران را توضیح دهد؛ آنچه وزیر خارجه عربستان به طور ضمنی در بیان خود آورد، اهمیت ویژه‌ای دارد، خواه دلایل اصلی باشند یا نباشند. بیان فیصل بن فرحان ناظر بر این است که شرایط محیطی، عربستان را به بازگشایی روابط کشانده است. این البته بیان دیپلماتیک مناسبی نیست و بوی انفعال از آن جاری است.
در سال ۱۴۰۰ میزان آلودگی هوا در ۲۷ شهر کشور بیش از حد مجاز بود و در مواردی میزان آلودگی‌ها بیش از ۳ برابر حد مجاز بوده است.
تیم ملی والیبال کشورمان مقابل تیم لهستان در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.
بر اساس آمار Numbeo، کشور لوکزامبورگ بیشترین و کشور نیجریه کمترین شاخص قدرت خرید را در میان ۸۴ کشور مورد مقایسه دارد. ایران در شاخص قدرت خرید رتبه ۸۱ را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که همسایه‌های ایران از جمله عربستان سعودی و امارات متحده عربی به ترتیب با شاخص قدرت خرید ۱۲۳.۴ و ۱۰۱.۹ هر کدام پنج و ۶ برابر ایران قدرت خرید دارند.
شاگردان مورایس نزدیک به سی شوت به سمت دروازه ایمان صادقی شلیک کردند.
حدود دو ماه پیش، با افزایش کرونا روبه رو شدیم و حدود سه هفته است، با موج جدیدی مواجه هستیم که موارد بستری و به دنبال آن بستری رو به افزایش است. همچنین از حدود دو هفته گذشته، مرگ و میر‌های کرونا به دو برابر افزایش پیدا کرده؛ اما طی دو تا سه روز گذشته، آمار بستری‌ها رو به کاهش بوده است.
مهاجم ایرانی لورکوزن با گلزنی برابر شالکه بار دیگر آمار منحصربه‌فرد خود را بهبود بخشید.
آخرین آمار کرونا در ایران/ مخمصه ترسناک!/ حکم قصاص برای قاتل مأمور کلانتری/ قتل برادر با ضربه چاقو!/ قاتل با پای خود به کلانتری رفت/ عروسی خونین در رشتخوار!/ شکایت از مادرزن به خاطر مرگ همسر/ کباب خوری با طعم جنایت!/ اسیدپاشی به مادر و دختر برای سرقت طلا
جواد نکونام در چهار بازی برابر سه مدعی همیشگی فوتبال ایران، هشت امتیاز گرفته است.
آخرین آمار کرونا در ایران/ انهدام شبکه بزرگ تولید دارو‌های تقلبی/ قتل برادر با ضربات چاقو در محله خزانه تهران/ محاکمه نگهبان به اتهام قتل همکارش/ دختر و پسر فراری مرد میان سال را کشتند/ شکایت از مادر به اتهام آدم‌ربایی/ ماجرای دستبرد به ۲۱۰ کیلو زعفران صادراتی/ ۳ سال حبس مجـازات قتل همسر با ماهیتابه/ چمدان زیر خاکی راز جنایت همخانه‌ای را فاش کرد
ممکن است برخی مدعی عدم همراهی مجلس با این وزارت خانه شوند که در پاسخ باید یادآور شویم، مجلس در این حوزه هم مانند دیگر حوزه‌ها یاریگر دولتمردان بوده و هست؛ اما از جانب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیچ نیازی در این زمینه اعلام نشده و متاسفانه تا به امروز هیچ طرح و لایحه جدیدی از طرف ایشان به مجلس ارائه نگشته است. بالاخره مجلس که نمی‌تواند برای ایشان طرح یا لایحه طراحی کند!
آمار سال ۲۰۱۷ می‌گوید که به‌ازای هر هزار نفر جمعیت ایران ما ۱.۶ پرستار استخدام‌شده در نظام درمانی‌مان داریم. یعنی ما نصف حداقل استاندارد‌های جهانی پرستار داریم. این یعنی ما صد هزار پرستار در بیمارستان‌هایمان کم داریم تا به کف استاندارد جهانی برسیم. این استاندارد برای پیش از شیوع کروناست و طبیعتا با توجه به لود کاری در بیمارستان‌ها در زمان همه‌گیری چند برابر بیشتر است؛ بنابراین پاسخ به این سؤال که آیا ما به اندازه کافی در بیمارستان‌هایمان پرستار داریم خیر است.
چند سال پیش و همزمان با جشنواره جهانی فیلم‌فجر، نمایشگاهی در موزه‌ملی ایران برپا شد که در آن عکس‌های زنده‌یاد عباس کیارستمی از موزه لوور پاریس ارائه شد. در دیدار از آنجا، گروهی از سینماگران خارجی هم حضور داشتند که همگی آن‌ها با آن موزه و اشیائی که این هنرمند ایرانی از آن‌ها تصویربرداری کرده بود آشنا بودند، اما رویکرد هنرمند عکاس و عکس‌العمل بینندگان در برابر آثار متفاوت بود.
هری کین امسال در لیگ جزیره تنها یک پاس گل داده ولی در 71 دقیقه و برابر ایران، 2 بار برای تیمش گلسازی کرد!
نشریه دیلی‌میل در کمتر از هجده ساعت تا بازی ایران برابر انگلیس، ترکیب منطبق بر آمار شاگردان ساوت‌گیت را ارائه کرد.
پس از بازی ایران - آمریکا، آمار حضور کی‌روش با تیم‌ملی در جام‌جهانی، با سایر مربیان برابر خواهد شد.
سرمربی قهرمان سوپرجام ایران در فصل گذشته، این فصل یک آمار جالب توجه از خود بر جا گذاشته است.
نیمیر عبدالعزیز به تنهایی موفق شد مقابل ایران ۳۲ امتیاز کسب کند.
اردشیر گراوند رئیس سابق مرکز رصد اجتماعی کشور گفت: طبق گزارش اخیر مرکز پایش مهاجرت آمار مهاجرت‌ها ۱۸ برابر افزایش پیدا کرده است، جدا از اینکه افراد بسیار دیگری نیز سودای مهاجرت دارند، اما توان و امکانات این کار را ندارند.
طبق آمار بتا، تعداد کاربران اینستاگرام از ۲۴ میلیون در سال ۹۶ به ۴۸ میلیون در سال ۱۴۰۰ رسیده که به نظر می‌رسد در این چند ماه که از سال ۱۴۰۱ می‌گذرد به تعداد این کاربر‌ها افزوده هم شده باشد. با این حال این آمار نشان می‌دهد این پلتفرم در کشورمان طی چهار سال رشد دو برابری داشته است. در حقیقت بیش از نیمی از جمعیت جامعه ایران در اینستاگرام عضو هستند.
بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۷هزار و ۳۹۶ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۸۴ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ