شهریار- دادستان عمومی و انقلاب شهریار از بازداشت دو نفر از کارکنان شهرداری این شهر به اتهام دریافت رشوه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبر بازداشت چند نفر از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام تکذیب شد.
یکی از متهمان از اعضای شورای شهر ماهشهر و دو نفر دیگر از مدیران حراست و کارکنان شهرداری این شهرستان هستند که به اتهامات مالی بازداشت و روانه زندان شدند.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر گفت: در ادامه مبارزات با مفاسد اداری و اقتصادی، سه نفر دیگر از کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر ماهشهر بازداشت شدند.
رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در این چهار پرونده تاکنون حدود ۲ هزار نفر طرح شکایت کرده‌اند که ارزش اموال برده شده حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال است و ۳۳ متهم نیز شناسایی و بازداشت شده‌اند، گفت: تحقیقات در مورد این چهار شرکت در شعب بازپرسی ۹، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ نواحی مختلف دادسرای عمومی و انقلاب کرج در حال انجام است.
ماهشهر - دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر گفت: در راستای مقابله با مفاسد اداری، ۲ نفر دیگر از کارکنان شهرداری ماهشهر در رابطه با پرونده زمین‌خواری بازداشت شدند.
وزارت کشور جمهوری آذربایجان از بازداشت ۶ نفر در این کشور به اتهام ارتباط با گروه «گولن» خبر داد.
بخش گفت:در این عملیات پس از انجام یکسری اقدامات پیچیده اطلاعاتی، باند مذکور مورد ضربه ماموران در اداره کل اطلاعات استان قرار گرفت و دو نفر از عناصر ضد امنیتی سابقه دار و فعال در قاچاق و فروش سلاح در شرق کشور؛ شناسایی و دستگیر شدند.
این بازداشت در مسیر مبارزه قاطعانه دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی، با صدور دستور قضایی و با اقدام غافلگیرانه ماموران به اتهام ارتشا و اختلاس انجام شده است.
۱۳۲ نفر از مبلغان مذهبی که اتباع خارجی بودند و با اقامت غیرقانونی و هویت جعلی در مدرسه مکی زاهدان فعالیت می‌کردند، بازداشت شدند.
۱۳۲ نفر از مبلغان مذهبی که اتباع خارجی بودند و با اقامت غیرقانونی و هویت جعلی در مدرسه مکی زاهدان فعالیت می‌کردند، بازداشت شدند.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرمشهر گفت: ۲ نفر از کارمندان فعلی و سابق شهرداری این شهرستان بازداشت شدند.
دادستانی آلمان دستور بازداشت برخی افراد را به دلیل تلاش برای تشکیل گروه تروریستی مشابه داعش صادر کرد.
تاکنون ۸ نفر از این افراد شامل سرپرست فعلی شهرداری مریوان و برادرش، ۳ عضو شورای شهر مریوان، برادر یکی از اعضای شورای شهر و ۲ نفر به عنوان واسطه در این تخلفات بازداشت و روانه زندان شده اند.
فرد یا افرادی ناشناس روز جمعه با ورود به صحن دو امامزاده در مسیر جاده آبدانان به دهلران واقع در استان ایلام اقدام به آتش سوزی بخشی از ساختمان این امامزادگان کردند.
پلیس آلمان به دفتر روزنامه «صباح» در فرانکفورت یورش برده و دو نفر از خبرنگاران آن را بازداشت کرد.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که ۲ نفر را در حین ورود به خاک ایران بازداشت کرده که یکی از آن‌ها داعشی بوده است.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از بازداشت ۲ نفر از معاونان شرکت آب و فاضلاب خوزستان به اتهام قصور در ترمیم معابر پس از عملیات اصلاح شبکه فاضلاب خبر داد.
جعفری چگنی می‌گوید: در روز‌های قبل ۲ نفر از مجریان و ناظران شرکت آب و فاضلاب خوزستان بازداشت شدند و پرونده آن‌ها درحال رسیدگی است.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از بازداشت ۲ نفر از ناظران و مجریان اجرای شبکه فاضلاب اهواز خبر داد.
دادستان تهران گفت: ۲ نفر در رابطه با انبار داروهای قاچاق و غیر مجاز و همچنین انبارکردن کالای ضروری سرم که این روزها نیاز اساسی مردم است، بازداشت شده‌اند.
در حادثه تروریستی شامگاه چهارشنبه در ایذه که با به رگبار بستن مردم و ماموران حافظ امنیت از سوی ۲ موتور سوار در مرکز شهر ایذه رخ داد هفت نفر شهید و ۱۰ نفر دیگر مجروح شدند.
رئیس حوزه قضائی رابر در استان کرمان گفت: چهار نفر شکارچی پس از شکار یک گراز در مسیر برگشت از شکار با محیط بانان اداره محیط زیست رابر مواجه شدند که در این حین یکی از شکارچیان به قتل رسید.
معاون فرهنگی دانشگاه یزد گفت: سه نفری که بواسطه حضور در اغتشاشات دستگیر شده بودند، بلافاصله پس از احراز هویت آزاد شده‌اند که پس از نشر این شایعات با آن‌ها تماس تلفنی برقرار شد که یک نفر آن‌ها در خوابگاه و ۲ نفر در منزل بودند.
سازمان اطلاعات سپاه استان گیلان از شناسایی و بازداشت ۱۲ نفر از ۲ تیم سازمان یافته شبکه اغتشاشگران در گیلان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ