فرد یا افرادی ناشناس روز جمعه با ورود به صحن دو امامزاده در مسیر جاده آبدانان به دهلران واقع در استان ایلام اقدام به آتش سوزی بخشی از ساختمان این امامزادگان کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل ناتو در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در مقابل بزرگترین مسجد استکهلم، پایتخت سوئد گفت: متوجه احساسات و عواطف عمیقی که این اقدام برانگیخته است، می‌شوم. آتش زدن قرآن توهین‌آمیز و ناشایست است؛ اما لزوماً غیرقانونی نیست.
آتش زدن دختر جوان به‌خاطر ازدواج با مرد مورد علاقه‌اش
شخصی در واشنگتن در اقدامی عجیب انبوهی از سبدهای سیب را آتش زد، کل خسارت مالی ناشی از این آتش سوزی نزدیک به یک و نیم میلیون دلار تخمین زده می‌شود.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل ناامنی که پس از درگیری با اهالی ساختمانی در تهرانپارس اقدام به آتش زدن دو خودرو کرده بود، خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از حریق یک خودروی پراید در اثر حوادث چهارشنبه سوری در محله عبدل‌آباد خبر داد.
آتش زدن مرد معتاد به خاطر ۷۰۰ هزار تومان
آن شب مقتول به چادرم آمد و صبح که بیدار شدم از او خبری نبود. او ۷۰۰ هزار تومان پولی که داخل جیب شلوارم بود را سرقت کرده بود. ۷۰۰ هزار تومان تمام دارایی‌ام بود و فرشاد در جواب محبت‌هایی که به او کرده بودم نباید از من سرقت می‌کرد و همین مسأله باعث کینه شد وقتی به سراغش رفتم گفت پولی برنداشته است. اما آن شب فقط او داخل چادرم بود.
هواداران باشگاه سوئیسی سیون که ماریو بالوتلی را در اختیار دارد بعد از یک شکست سنگین در سوپرلیگ این کشور خشم خود از این ستاره ایتالیایی را با آتش زدن پیراهن او در ورزشگاه نشان دادند.
به دنبال اوضاع نابسامان اقتصادی در لبنان، شماری از مردم این کشور تعدادی بانک را در لبنان به آتش کشیدند.
دبیر کل ناتو هتاکی به کتاب مقدس مسلمانان از سوی افراطیون در سوئد را شرم آور توصیف کرد.
فرمانده انتظامی جم استان بوشهر گفت: سه نفر از عاملان آتش زدن بنرهای فرهنگی، اعتقادی، تبلیغاتی دهه فجر و تصاویر شهدا در این شهرستان دستگیر شدند
سرهنگ یونس دهقانی روز چهارشنبه اعلام کرد: در پی آتش گرفتن چندین بنر از تصاویر شهدا و تبلیغات دهه فجر در سطح شهر جم پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
دادستان لواسان با بیان اینکه تحقیقات پرونده آتش زدن مسجد در مرحله تحقیقات است، هرگونه ادعا در خصوص صدور حکم نهایی برای متهمان را رد کرد.
شمیرانات- دادستان لواسان برخی خبرسازی ها در خصوص صدور حکم نهایی متهمان آتش زدن مسجد در این شهر را رد کرد و گفت: حکم متهمان هنوز صادر نشده است.
فرانسه حیا کن دشمنی را رها کن، اباالفضل علمدار خامنه‌ای نگه دار، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافقین ازجمله شعار‌های معترضان در مقابل سفارت فرانسه در تهران بود.
سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان پنج عدد کوکتل مولوتف و ۳۰ لیتر بنزین که به منظور تخریب و آتش زدن اموال عمومی و دولتی تهیه و آماده شده بود، کشف شد.
براساس گزارش میدانی از خمین هیچ آتش سوزی و آتش زدن بیت امام در خمین وجود نداشته است و درب بیت تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خمین به روی زائران و عاشقان امام راحل باز است.
فرد دستگیر شده بامداد روز چهارشنبه، اقدام به آتش زدن درب خانه آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد کرده بود.
فردی که با آتش زدن صندلی یکی از واگن‌های مترو ایستگاه صادقیه قصد به آتش کشیدن واگن مترو را داشت، توسط پلیس مترو دستگیر شد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست پرسش و پاسخ اساتید دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هیچ وقت از آتش سطل آشغال و فحش‌های رکیک پاسخ مشکل در نمی‌آید.
ظهر شانزدهم مهرماه بود که خبر آتش زدن پایگاه پلیس در بازار تهران از سوی اغتشاشگران به سرعت در فضای مجازی منتشر شد، اما اصل ماجرا چه بود؟
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از تخریب اموال عمومی و اموال شهروندان در اغتشاشات شب گذشته رشت خبر داد و گفت: در این اتفاقات آمبولانس اورژانس آتش زده شد.
امشب برخی از فرصت طلبان به بهانه فوت مهسا امینی اقدام به آتش زدن و تخریب اماکن عمومی و مذهبی در شهر رشت کردند و و این افراد با به آتش کشیدن مسجد سبز میدان مبادرت به هتک حرمت این مسجد کردند.
یک مرد داخل سفارت ایران کاغذهایی را در بشکه آتش می اندازد. نور شعله های آتش، دیوارهای ساختمان سه طبقه سفارت ایران را روشن کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ