کرمانشاه- معاون اجرایی ارتش از وضعیت استقرار موکب ها و نحوه خدمات دهی و ایستگاه های صلواتی و درمانی در پایانه خسروی بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آستارا- وزیر راه و شهرسازی ایران و معاون نخست وزیر آذربایجان، از زیرساخت‌های حمل و نقل زمینی و ریلی آستارا بازدید کردند.
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از غرفه ایرانسل در الکامپ بازدید کردند.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی ووشو زنان بازدید کرد.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی ووشو زنان بازدید کرد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از اولین دوره نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) بازدید کرد.
مریم جلالی معاون میراث فرهنگی از روستای گلستانک و کارگاه های سفال سازی و سرامیک و همچنین نمایشگاه هارمونیک بازدید کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان از ورزشگاه آزادی بازدید کرد.
معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از نمایشگاه کتاب گفت: استقبال بی سابقه مردم از نمایشگاه کتاب نشان داد فرهنگ کتابخوانی تحریم شدنی نیست.
تبریز- معاون اجرایی رئیس جمهور در جریان سفر یک روزه به آذربایجان شرقی از پروژه راه آهن بستان آباد - خاوران بازدید کرد و در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفت.
معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بازدید کرد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از فعالیت‌ها و خدمات ستاد سفر به مسافران نوروزی بازدید کرد و گفت: دولت لایحه تعطیلی پنجشنبه‌ها را در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس ارائه کرد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از فعالیت‌ها و خدمات ستاد سفر به مسافران نوروزی بازدید کرد و گفت:دولت لایحه تعطیلی پنجشنبه‌ها را در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس ارائه کرد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر حاضر و از فعالیت ها و خدمات این ستاد به مسافران نوروزی بازدید کرد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از فعالیت‌ها و خدمات ستاد سفر به مسافران نوروزی بازدید کرد و گفت:دولت لایحه تعطیلی پنجشنبه‌ها را در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس ارائه کرد.
اصفهان- معاون امور عمرانی استاندار و قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان از افزایش ۳۵ درصدی بازدید از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری اصفهان در نوروز امسال خبر داد.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور باحضور در بندر شهید رجایی بندرعباس از نحوه خدمات اسنادی، گمرکی، دریایی و بندری بازدید کرد.
علیرضا نورمحمدی مشاور رییس سازمان و معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست امروز از خبرگزاری مهر بازدید و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
معاون اول رئیس جمهور به منظور پیگیری اجرای طرح «فجر تا فطر» به صورت میدانی از سه فروشگاه زنجیره‌ای شهر تهران بازدید کرد.
بازدید معاون اول رئیس‌جمهوری از مناطق زلزله‌زده خوی
معاون قضائی دادستان کل کشور از مرکز ماده ۱۶ سروش تهران بازدید کرده و دستور داد تا ظرف مدت ۱۰ روز کمیته ویژه اجرای قانون مبارزه با مواد مخدر تشکیل شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بازدید از شرکت محورسازان گفت: این شرکت با انگیزه و برنامه‌ریزی دقیق و همچنین اجرای پروژه‌های توسعه‌ای توان تامین نیازهای داخلی را دارد.
مشهد ـ معاون اجرایی رئیس جمهور با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از محل اسکان زائران جانباز و ایثارگر بازدید کرد.
بوشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور از محل احداث آب‌شیرین‌کن نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کرد.
معاون اجرایی و فرمانده قرارگاه مرکزی اربعین ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرز زمینی مهران از روند خدمات رسانی در موکب نیروی پدافند هوایی بازدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ