معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از اولین دوره نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آستارا- وزیر راه و شهرسازی ایران و معاون نخست وزیر آذربایجان، از زیرساخت‌های حمل و نقل زمینی و ریلی آستارا بازدید کردند.
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از غرفه ایرانسل در الکامپ بازدید کردند.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی ووشو زنان بازدید کرد.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی ووشو زنان بازدید کرد.
مریم جلالی معاون میراث فرهنگی از روستای گلستانک و کارگاه های سفال سازی و سرامیک و همچنین نمایشگاه هارمونیک بازدید کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان از ورزشگاه آزادی بازدید کرد.
معاون اول قوه قضائیه از سی‌ و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.
معاون اول قوه قضائیه از سی‌ و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.
وزیر کشور از غرفه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در نمایشگاه دستاوردهای پیشگیری و مقابله با جعل اسناد و مدارک بازدید کرد.
وزیر کشور از غرفه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در نمایشگاه دستاوردهای پیشگیری و مقابله با جعل اسناد و مدارک بازدید کرد.
معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بازدید کرد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر حاضر و از فعالیت ها و خدمات این ستاد به مسافران نوروزی بازدید کرد.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور باحضور در بندر شهید رجایی بندرعباس از نحوه خدمات اسنادی، گمرکی، دریایی و بندری بازدید کرد.
علیرضا نورمحمدی مشاور رییس سازمان و معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست امروز از خبرگزاری مهر بازدید و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
صبح امروز ۱۷ بهمن بهمن ماه، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه از دادسرای انتظامی قضات بازدید و با قضات این دادسرا دیدار کرد.
بازدید معاون اول رئیس‌جمهوری از مناطق زلزله‌زده خوی
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ظهر امروز از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش ظهر امروز از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر از کانون اصلاح و تربیت استان تهران بازدید کرد.
کاظم غریب‌آبادی؛ معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در ادامه بررسی وضعیت بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در تهران، از کانون اصلاح و تربیت تهران بازدید و با تمامی ۲۰ نفر بازداشتی زیر ۱۸ سال (عمدتاً ۱۷ و تا ۱۸ سال) استان تهران از نزدیک گفتگو کرد و در جریان وضعیت آنان قرار گرفت.
معاون توسعه منابع و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم‌ ووشو جوانان بازدید کرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در فاصله ۲۴ ساعت به اعزام تیم ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی جهان از تمرینات این تیم بازدید کرد.
مشهد ـ معاون اجرایی رئیس جمهور با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از محل اسکان زائران جانباز و ایثارگر بازدید کرد.
کرمانشاه- معاون اجرایی ارتش از وضعیت استقرار موکب ها و نحوه خدمات دهی و ایستگاه های صلواتی و درمانی در پایانه خسروی بازدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ