معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از فعالیت‌ها و خدمات ستاد سفر به مسافران نوروزی بازدید کرد و گفت: دولت لایحه تعطیلی پنجشنبه‌ها را در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید هر چه سریعتر لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به مجلس ارائه شود.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید در بررسی و تصویب برنامه هفتم توسعه به مسائل مهم کشور و منابع دولت توجه شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: قرار است یکشنبه هفته آینده لایحه برنامه هفتم توسعه توسط رئیس جمهور به مجلس ارائه شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: قرار است یکشنبه هفته آینده لایحه برنامه هفتم توسعه توسط رئیس جمهور به مجلس ارائه شود.
رئیس کمیسیون شوراها در مجلس گفت: بازنشستگان در شرایط معیشتی سختی هستند و لازم است لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان زودتر به مجلس ارائه شود.
«تعطیلی شنبه‌ها به‌جای پنج‌شنبه‌ها و بهره‌مندی تمامی نیرو‌های کار اعم از دولتی و بخش خصوصی، مطالبه بخشی از فعالان اقتصادی و مردم از مجلس است. با ارائه اصلاحیه‌ای بر لایحه دولت به کمیسیون اجتماعی، پیگیر هردو مطالبه هستم. این امر به بهره‌وری، ارتباطات بین‌المللی و عدالت، کمک خواهد کرد.»
نایب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس گفت: با ارائه اصلاحیه‌ای بر لایحه دولت، تعطیلی شنبه‌ها به جای پنجشنبه‌ها را در کمیسیون اجتماعی مجلس پیگیری می‌کنیم.
نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است لایحه برنامه هفتم توسعه خرداد ماه به مجلس ارائه شود و ما به سرعت جلسات کمیسیون تلفیق را تشکیل می‌دهیم.
رئیس شورای شهر تهران از ملزم شدن شهرداری تهران به‌منظور ارائه لایحه‌ای در جهت تحقق شعار سال خبر داد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از فعالیت‌ها و خدمات ستاد سفر به مسافران نوروزی بازدید کرد و گفت:دولت لایحه تعطیلی پنجشنبه‌ها را در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس ارائه کرد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از فعالیت‌ها و خدمات ستاد سفر به مسافران نوروزی بازدید کرد و گفت:دولت لایحه تعطیلی پنجشنبه‌ها را در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس ارائه کرد.
شهردار تهران از ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به شورای اسلامی شهر تهران تا سه‌شنبه هفته آینده خبر داد.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه با اشاره به اینکه لایحه بودجه سال آتی حداقل با ۲۰ روز تأخیر به مجلس ارائه شد، گفت: نیاز داریم با جدیت بیشتری کار بررسی بودجه ۱۴۰۲ را پیش ببریم.
معاون پارلمانی رئیس جمهور از ارائه لایحه دو فوریتی دولت برای ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
قم- نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت هنوز برنامه هفتم را برای بررسی به مجلس نفرستاده است از احتمال ارائه لایحه بودجه سه دوازدهم دولت برای سال ۱۴۰۲ خبر داد.
نماینده مردم نوشهر در مجلس گفت: امروز بیش از یک ماه و نیم از قول رئیس‌جمهور برای ارائه برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به مجلس می‌گذرد و همچنان ما معطل هستیم.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه گفت: ستاد حقوق بشر به منظور حفظ و ارتقاء هرچه بیشتر حقوق زنان، در خصوص لایحه «ارتقای امنیت و پیشگیری و حمایت از زنان در برابر آسیب ها»، پیشنهاداتی ارائه داد.
براساس آیین نامه داخلی مجلس دولت تا ۱۵ آذر مهلت داشت تا لایحه بودجه را به مجلس تحویل دهد اما متأسفانه حدود ۱۶ روز از این مهلت گذشته اما دولت لایحه‌ای را به مجلس تحویل نداده است.
براساس آئین نامه داخلی مجلس دولت تا ۱۵ آذر مهلت داشت تا لایحه بودجه را به مجلس تحویل دهد اما متأسفانه حدود ۱۶ روز از این مهلت گذشته اما دولت لایحه‌ای را به مجلس تحویل نداده است .
مارکو روبیو سناتور آمریکا دیروز لایحه ای با پشتیبانی دو حزب دموکرات و جمهوریخواه برای ممنوعیت اپ تیک تاک ارائه کرد.
نماینده مردم مراغه در مجلس گفت: ناهماهنگی در پرداخت بین کارکنان و سازمان های مختلف دولتی در حالی است که رئیس جمهور قول ارائه لایحه نظام پرداخت هماهنگ را داده بود.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی لایحه برنامه عملیاتی احیا و مدیریت بازچرخانی آب و ارائه گزارش حسابرسی چهار منطقه در شهرداری تهران خبر داد.
نمایند مردم شیروان در مجلس گفت: انتظار داریم رئیس‌جمهور لایحه‌ ساماندهی کارکنان دولت را به مجلس بفرستد و مجلس نیز از آن حمایت‌ می‌کند؛ با این کار یک بار برای همیشه تبعیض‌ها برچیده می‌شود.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: مهلت دو ماهه مجلس به دولت برای ارائه لایحه تفکیک وزارت صمت چند روز دیگر تمام می‌شود و هنوز خبری از ارائه این لایحه نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ