مریم جلالی معاون میراث فرهنگی از روستای گلستانک و کارگاه های سفال سازی و سرامیک و همچنین نمایشگاه هارمونیک بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آستارا- وزیر راه و شهرسازی ایران و معاون نخست وزیر آذربایجان، از زیرساخت‌های حمل و نقل زمینی و ریلی آستارا بازدید کردند.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور از بازدید رایگان موزه‌ها، بناهای تاریخی، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ خبر داد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور از بازدید رایگان موزه‌ها، بنا‌های تاریخی، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ خبر داد.
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از غرفه ایرانسل در الکامپ بازدید کردند.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی ووشو زنان بازدید کرد.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی ووشو زنان بازدید کرد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از اولین دوره نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) بازدید کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان از ورزشگاه آزادی بازدید کرد.
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه، با تاکید بر اینکه برای بازدید از محوطه‌های گردشگری و به ویژه بنا‌های مذهبی رعایت حجاب و شئونات اسلامی الزامی است، از عزل مسئول تکیه معاون الملک کرمانشاه خبر داد.
معاون میراث فرهنگی گفت: بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و ابنیه تاریخی تحت اشراف وزارت میراث فرهنگی در «روز جهانی موزه» رایگان است.
ایذه- وزیر کشور و معاون صنایع‌دستی کشور و نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث فرهنگی با حضور در شهرستان ایذه از منطقه تاریخی «کول فرح» این شهرستان بازدید کردند.
قائم مقام وزارت میراث فرهنگی از دفتر ایکوموس واقع در خانه قوام‌الدوله بازدید کرد.
معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بازدید کرد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر حاضر و از فعالیت ها و خدمات این ستاد به مسافران نوروزی بازدید کرد.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور باحضور در بندر شهید رجایی بندرعباس از نحوه خدمات اسنادی، گمرکی، دریایی و بندری بازدید کرد.
علیرضا نورمحمدی مشاور رییس سازمان و معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست امروز از خبرگزاری مهر بازدید و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی از اختصاص ۲۰ میلیون تومان وام خرید صنایع دستی به بازدیدکنندگان از نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.
بازدید معاون اول رئیس‌جمهوری از مناطق زلزله‌زده خوی
تایید وجود دو تاچ پهلوی در موزه جواهرات، گلایه معاون میراث از بودجه ۱۴۰۲،تصویب تعطیلی پنجشنبه‌ها در دولت و وام ۳۰ میلیونی سفر از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ظهر امروز از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش ظهر امروز از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
معاون توسعه منابع و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم‌ ووشو جوانان بازدید کرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در فاصله ۲۴ ساعت به اعزام تیم ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی جهان از تمرینات این تیم بازدید کرد.
مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از خبرگزاری مهر بازدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ