مدیرعامل شرکت بین المللی بازرگانی ایدرو گفت: بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته تبریز از 13 الی 16 دی ماه در این شهر برگزار خواهد شد و شرکت های گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه حضور قدرتمندی خواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از برگزاری یک دیدار از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر با حضور تماشاگران زن خبر داد.
کرج - با حضور رئیس‌جمهور، وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مستضعفان مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال به طول ۲۲ کیلومتر افتتاح و همچنین فاز سوم این پروژه کلنگ‌زنی شد.
مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس امروز به اتفاق علی پروین و محمود خوردبین، پیشکسوتان نامدار باشگاه همراه با کاپ قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا(س) حضور پیدا کردند.
شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه به منظور افزایش عمق ساخت داخل تفاهم‌نامه همکاری با شرکت قطعه گستر را با حضور مدیر عامل شرکت مس منعقد کرد.
شورای تامین باید ظرف چند روز نظر قطعی خود را صرفا در رابطه با مجوز حضور تماشاگران و یا بدون تماشاگر بودن دیدار هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین تهران و در تاریخ چهار خرداد ماه اعلام نماید.
شورای تامین باید ظرف چند روز نظر قطعی خود را صرفا در رابطه با مجوز حضور تماشاگران و یا بدون تماشاگر بودن دیدار هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین تهران و در تاریخ چهار خرداد ماه اعلام نماید.
اصفهان- در مراسمی با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر راه و شهرسازی، ۵ کیلومتر قطعه پایانی از باند دوم محور علویجه به پلیس راه اصفهان - تهران و ۲ دهانه پل ۲۲ متری در این محور افتتاح شد.
مراسم تشییع پیکر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، چهارشنبه ۳ اسفند با حضور سفیر فلسطین و سفیران مقیم تهران و سایر مقامات کشورمان در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد. صلاح الزواوی روز دوشنبه در ۸۶ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. در این مراسم سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران و دختر صلاح الزواوی نیز حضور داشت. حجت‌الاسلام حسن اختری، رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از سفیران خارجی مقیم تهران در این مراسم حضور داشتند. در این مراسم، پیام حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت درگذشت صلاح الزواوی توسط سخنگوی وزارت خارجه قرائت شد.
مراسم تشییع پیکر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، چهارشنبه ۳ اسفند با حضور سفیر فلسطین و بعضی از سفیران مقیم تهران و سایر مقامات کشوری در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا برگزار شد.
آیت الله رئیسی صبح امروز ضمن حضور در دانشگاه پکن، با اساتید و دانشجویان این دانشگاه دیدار کردند.
سامان نریمان‌جهان که از هفته گذشته حضورش در ذوب‌‌آهن قطعی شده بود، در لیست نفرات این تیم حضور خواهد داشت.
مالک تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر گفت: طبق صحبتی که با سازمان لیگ داشتیم، حضور مجددمان در لیگ قطعی شد.
نمایشگاه خودروی اهواز با حضور چندین شرکت خودروساز خصوصی و قطعه ساز آغاز شد.
نمایشگاه خودروی اهواز با حضور سه شرکت خودروساز خصوصی و قطعه ساز آغاز شد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: خود وزارت کشور یک طرف ماجرا است و نمی‌تواند بانی تشکیل کمیته حقیقت‌یاب باشد، البته می‌تواند عضو باشد که قطعا عضو است و حضور دارد اما کار باید دست یک نهاد ترجیحاً غیردولتی باشد. برای مثال پیشنهاد من این است که سازمان تبلیغات اسلامی کمیته حقیقت‌یاب تشکیل دهد.
همایش سازندگان زنجیره تامین با محوریت توسعه محصول و افزایش تولید با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران گروه خودروسازی سایپا، مدیران عامل شرکت های گروه سایپا، اعضای انجمن های قطعه سازی و مدیران عامل شرکت های قطعه ساز و زنجیره تامین گروه سایپا، برگزار شد.
تایباد ـ با حضور استاندار خراسان رضوی مراسم قرعه کشی و واگذاری زمین طرح ملی مسکن ۶ شهرستان خراسان رضوی برگزار و بیش از ۴ هزار قطعه زمین واگذار شد.
با اعلام سازمان لیگ برتر، قرعه کشی مرحله اول جام حذفی که با حضور قهرمانان استان‌ها انجام می‌شود، برگزار خواهد شد.
اواسط شهریورماه سال جاری نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو با حضور خودروسازان و قطعه‌سازان ایران در پایتخت روسیه برگزار شد و وزیر صمت نیز در صدر هیاتی متشکل از معاونین خود و مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور در این نمایشگاه حضور یافت.
نمایشگاه تحول صنعت خودرو از سوم تا ششم شهریور ۱۴۰۱ با حضور بیش از ۱۰ شرکت خودروساز و زنجیره تأمین آن‌ها و بیش از ۱۰۰ شرکت قطعه سازی، دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا در حوزه خودرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.
سردار سلامی با تأکید بر اینکه "نیروی دریایی سپاه یک نیروی قدرتمندی است و ما امروز مأموریت گرفته‌ایم که در دریاهای دوردست، حضور پیدا کنیم"، گفت: شما امروز آبروی ما هستید، آبروی نظام هستید و قدرت را اعتبار می‌دهید. فرماندهی معظم کل قوا برای شما همیشه دعا می‌کنند و این قدرت را عامل عزت و سرافرازی اسلام می‌دانند.
شهرداری قشم اعلام کرده است: در خصوص خسارات زیست محیطی درختان کنوکارپوس، قطع این درختان با اولویت رفع مزاحمت‌های ناشی از تهدید سلامت جسمی شهروندان، جلوگیری از انسداد مسیر فاضلاب و خسارت به تاسیسات شهری، پیاده روها، معابر و دیوار‌ها و جایگزینی با درختان بومی و شهری سازگار با محیط در کمیسیون ماده هفت شهر قشم با حضور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و نماینده سازمان منطقه آزاد به تصویب رسید.
محمدحسین میثاقی به صحبت‌های مهدی تاج درخصوص پرداخت طلب ویلموتس از طریق طلب فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
همچنین بهرام پاییز خواننده موسیقی پاپ کشورمان با حضور روی صحنه و با همراهی ارکستر پاپ سازمان صدا و سیما دو قطعه به حاضران در سالن تقدیم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ