مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نشستی با حضور کارگران مجتمع‌ها از آنان تجلیل و قدردانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد مرکزی اربعین ضمن تجلیل از خانواده شهدا در ستاد مرکزی اربعین گفت: پیداه روی زائرین در اربعین به نیابت از همه شهدا خواهد بود.
در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس، از فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی شاهچراغ (علیه‌السلام) تقدیر شد.
تجزیه و تحلیل قبر یک دختر ۱۵ ساله متعلق به قرون وسطی در انگلستان نشان می‌دهد دفن‌کنندگان اقدامات احتیاطی خاصی را برای ممانعت از بازگشت او به دنیای زندگان انجام داده‌اند.
معاون وزیر ورزش و جوانان و نایب رئیس کمیته ملی المپیک از شهلا قربانی تجلیل کردند.
فدراسیون تنیس طی مراسمی از اعضای تیم ملی که اخیرا به گروه دوم جهانی دیویس کاپ صعود کردند، تقدیر کرد.
اداره کل ورزش و جوانان استان البرز اقدام به تجلیل از قهرمان وزنه‌برداری جوانان آسیا کرده است و این در حالی است که در این مراسم، دختر وزنه‌بردار که نایب قهرمان آسیا شد، دعوت نبوده است.
در جریان جلسه صبح امروز هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، از سه مدال‌آور کشورمان تجلیل شد.
در جریان جلسه صبح امروز هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، از ناهید کیانی دارنده مدال طلای رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان تجلیل شد.
هیئت کشتی تهران در جام پهلوانک‌ها علاوه بر تجلیل از محمدرضا طالقانی که این جشنواره به نام او برگزار شده بود، از منتقد سرسخت فدراسیون علیرضا دبیر هم تجلیل کرد.
سومین نشست افق تحول رسانه ملّی صبح امروز سه‌شنبه ۶ تیر با حضور و سخنرانی دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. همچنین در این مراسم از ۴۴ سال مجاهدت فرهنگی حجت‌الاسلام محسن قرائتی در رسانه ملی تجلیل شد.
انتقاداتی که ورزشکاران رشته‌های غیرفوتبالی به مسئولان ورزش کشور دارند این بار با اهدا هدیه کارت ۵ میلیون تومانی به بانوی قهرمان در تکواندو وارد مرحله تازه ای شده است.
دکتر محمد هاشمی، بیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران می‌گوید: رژیم غذایی اصولی که مبتنی بر مصرف همه گروه های غذایی و عدم حذف وعده های غذایی اصلی در کنار داشتن برنامه تحرکی روزانه است ، کاهش وزن متعادلی بین نیم تا ١ کیلو در هفته را بدنبال خواهد داشت . کاهش وزن سریع و در مدت کوتاه با رژیم های غذایی کم کالری با عوارضی از جمله بروز سوء تغذیه، تحلیل ماهیچه ها و از همه مهم تر، افت سطح متابولیسم بدن همراه است. به این ترتیب نه تنها در ادامه به سختی می توان از رژیم های غذایی نتیجه گرفت بلکه شخص با افزایش وزنی به مراتب بیش از گذشته نیز مواجه خواهد شد. منبع: خبرآنلاین
مناظره انجام‌شده بین دکتر غنی‌نژاد و پروفسور درخشان، فارغ از حواشی مختلفی که داشت، آوردگاهی بین دو نظریه بود.
در آیین تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران که با حضور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور و خاندوزی وزیر اقتصاد برگزار شد، از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به‌عنوان یکی از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران در سامانه "تراز" وزارت اقتصاد و دارایی تقدیر شد.
آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز جمعه دوم دی‌ماه با حضور در کنار پیکر مرحوم دکتر عباس شیبانی ضمن اقامه نماز و قرائت فاتحه، از تلاش‌های آن مرحوم در خدمت به نهضت امام خمینی (ره) در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی تجلیل کردند.
منابع دولتی در شبکه NHK تلویزیون ژاپن گفتند، موشک به خارج از منطقه اقتصادی ویژه ژاپن در دریای ژاپن اصابت کرده است. دفتر مدیریت بحران ژاپن و وزارت دفاع اقدام به جمع آوری اطلاعات و تحلیل داده‌های مربوط به شلیک موشکی جدید کره شمالی و تحقیق درباره آن کرده‌اند.
دکتر طهرانچی گفت: طبق آخرین‌ آمارهایی که به دستم رسیده است، اکثریت نزدیک به مطلق این دانشجویان با تعهد دانشگاه آزاد اسلامی، مبنی بر اینکه دانشگاه آزاد خودش مسائل آنها را در کمیته انضباطی بررسی می‌کند، آزاد شده‌اند و پرونده آنها از پرونده قضایی به پرونده انضباطی تقلیل یافته است.
تجلیلی اظهارداشت: مسوولان انتظامی سراوان در حال شناسایی ۲ دستگاه خودرو یی هستند که این تیراندازی را مرتکب شدند که به محض شناسایی و دستگیری این افراد این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
کارشناس دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت با اشاره به اینکه به طور کلی بیماری‌های نورودژنراتیو یا بیماری‌هایی که در آن بافت مغز تحلیل می‌رود را دمانس می‌نامند، گفت: دمانس نیز انواع مختلفی دارد که یکی از شایع‌ترین انواع آن بیماری آلزایمر است. از انواع دیگر دمانس می‌توان به دمانس عروقی (دمانس واسکولار) یا ترکیبی از دمانس عروقی و بیماری آلزایمر اشاره کرد.
خبر جان باختن مهسا (ژینا) امینی دختر ۲۲ ساله کرد در دو روز اخیر سطح گسترده‌ای از واکنش‌ها، انتقادات و ابراز همدری‌ها را در میان مردم، کاربران شبکه‌های اجتماعی، فعالان حقوقی و مدنی و همچنین مسولان در پی داشت. روزنامه کشور نیز که روز شنبه ۲۶ شهریور به علت اربعین حسینی منتشر نشدند؛ صفحه نخست امروز خود را به بازتاب و تحلیل این حادثه تلخ اختصاص داده‌‍اند.
نشست تخصصی «نقش آموزش عالی در توسعه بخش کشاورزی» با تجلیل از زنده یاد دکتر بهزاد قره یاضی، پایه گذار پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی ایران و چهره تاثیرگذار زراعت و اصلاح نباتات برگزار می شود.
مراسم تجلیل و تکریم مقام پروفسور باقر ساروخانی به عنوان «پدر جامعه‌شناسی ارتباطات در ایران»، با بیش از نیم قرن آموزش و پرورش دانشوران فراوان در عالی‌ترین سطوح علمی دانشگاهی و تألیف و نگارش افزون بر یکصد کتاب و مقالۀ ارزشمند و ماندگار دوشنبه شب هفتم شهریور ۱۴۰۱ به همت نهاد‌های علمی، دانشگاهی و فرهنگی قزوین در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با حضور دکتر علی‌اکبر صالحی و جمعی دیگر از اساتید و نخبگان برگزار شد.
مهران فاطمی استاندار یزد به همراه حجت الاسلام زارع مدیر کل بنیاد شهید، ابوترابی عضو شورای شهر، سردار فرهنگ دوست، حسینی مطلق مدیر کل امور زنان، شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، دکتر حدادزاده دادستان یزد، حجت الاسلام صانعی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حجت الاسلام زحمتکش معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و پارساییان دستیار ویژه استاندار با حضور در منزل زینب جعفری فرزند شهید و بانوی محجبه ماجرای قطار ۹ مرداد تهران یزد از وی تجلیل کردند.
فعال سیاسی اصلاح طلب، نوشت: تحلیل همین یک خبر و حواشی آن را برای فهم آنچه که در دولت می گذرد کافی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ