در جلسه‌ای با حضور دکتر فداکار استاندار کرمان و دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس یک هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش صنایع مس به صورت تسهیلات سرمایه در گردش، بین واحدهای تولیدی استان که افزایش تولید و اشتغال داشته‌اند، توزیع می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد عتبات کربلا گفت: در تأمین غذا و آب برای زوار وجود ندارد و از روز نخست ماه صفر تاکنون حداقل هر وعده ۸ هزار پرس غذا توزیع شده است.
معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد از توزیع ۵۵ هزار قلم لوازم ضروری منزل بین خانواده‌های تحت حمایت خبر داد.
یزد- فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۷۲ هزار و ۲۰۰ عدد تخم مرغ، پودر ماشین لباسشویی، شکر و روغن سرخ کردنی خارج از شبکه توزیع در بازرسی از یک انبار خبر داد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی پایتخت، از اهتزاز هزاران پرچم و ابر پرچم، نصب المان‌های حجمی و آذین بندی محور میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی، همزمان با برگزاری مهمونی ۱۰ کیلومتری خبر داد.
هلال احمر اعلام کرد: توزیع ۵۰۰ هزار سرم تزریقی و ۵۰ هزار ویال کمبودکشوری انجام شد.
اصفهان-مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: سال گذشته در کشور هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پاداش برای مشتریان کم مصرف به ویژه ادارات و سازمان‌ها تعیین شد که سهم اصفهان ۸۰ میلیارد تومان بود.
پاکدشت- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۶۸ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در کارگاهی در پاکدشت خبر داد و گفت: ارزش این مشتقات نفتی ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
پاکدشت- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۶۸ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در کارگاهی در پاکدشت خبر داد و گفت: ارزش این مشتقات نفتی ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
تربت حیدریه ـ مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه از توزیع ۵ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان تربت حیدریه به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.
رییس سازمان داوطلبان از توزیع ۱۰۳ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان در قالب پویش هلال رحمت خبر داد.
توزیع 5 هزار بسته مواد غذایی بین روزه‌داران مناطق محروم در ماه مبارک رمضان
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از توزیع ۵۲ هزار حلقه لاستیک کشف‌شده در یک انبار در بازار خبر داد و گفت: حدود یک‌صد میلیارد تومان در اجرای احکام اخذ شده است.
مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد از توزیع ۱۲۷ هزار قلم کالای اساسی برای خانواده‌های تحت حمایت از ابتدای سال جاری خبر داد.
دبیر اجرایی سمن یاران از برنامه‌ریزی برای توزیع ۲۰ هزار بسته آجیل در سطح کشور توسط جهادگران خبر داد.
رئیس انجمن دخانیات گفت: برآورد می شود سالانه ۱۵ تا ۲۰ میلیارد سیگار قاچاق و ۱۰۰ هزار تن تنباکوی قاچاق در کشور توزیع می شود.
مدیر آبفای کشور در نشست خبری گفت: هزینه بهره برداری و توزیع آب برای هر مترمکعب ۱۰۰۰۰ تومان بوده که از مردم تنها ۱۰۰۰تا ۱۵۰۰ تومان دریافت می شود.
عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا گفت: یک اقتصاد رفاقتی تشکیل داده اند که اعتبارات بانکی را بین دوستان و رفقا توزیع کنند. زمانیکه که احمدی نژاد بر سرکار آمد کل دیون بانکی ۱۲ هزار میلیارد تومان بود که در زمان رفتن او این رقم به ۲۶۰ هزار میلیارد تومان رسیده بود. همین پول‌های رفته به بحران اصلی بانکی در سال ۱۳۹۲ تبدیل شد. همین تفکر برای اینکه منابع غارت شده از بانک‌ها را جبران کند، نرخ ارز و سکه را افزایش داد. به روایتی ۷۶ تن و به روایت دیگری ۶۲ تن طلای کشور را آب کردند و به بانک‌ها دادند تا بتوانند با فروختن سکه‌ها به قیمت بالاتر، دزدی‌های صورت گرفته را جبران کنند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از توزیع ۱۷ قلم کالای استحقاقی برای ۴ هزار محیط‌بان از روز جاری با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان خبر داد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از توزیع ۱۷ قلم کالای استحقاقی برای ۴ هزار محیط‌بان از روز جاری با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان خبر داد.
آبادان - وزیر آموزش و پرورش گفت: هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تغذیه رایگان دانش آموزی اختصاص یافته است و از هفته آینده روند توزیع آغاز می‌شود.
آبادان - وزیر آموزش و پرورش از توزیع ۲ هزار میلیارد تومان تجهیزات اختصاصی کارگاهی در بین هنرستان های سراسر کشور خبر داد.
معاون آموزش متوسطه گفت: ۲ هزار میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و کارگاهی از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه امسال بین مدارس کشور توزیع می‌شود.
براساس آمار استخراج‌شده از گزارش عملکرد سندیکای مکمل‌های رژیم‌غذایی ایران در سال ۱۴۰۰ به‌صورت کلی بهای تمام‌شده تولید (قیمت کارخانه یا تولیدکننده) مکمل‏ها بیش از ۷ هزارمیلیاردتومان بوده که با احتساب سود سیستم توزیع و داروخانه‌ها که در صنعت دارو و آرایشی بهداشتی بین ۴۰ تا ۴۵ درصد برآورد می‌شود (طبق گزارش شرکت‌های دارویی) گردش مالی یا مجموع قیمت مصرف‌کننده ‏این صنعت در حدود ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیاردتومان خواهد بود.
اشکان خورشیدی یکی از داوران باتجربه ای است که در تست آمادکی جسمانی پیش از فصل نمره قبولی نگرفت و شانس قضاوت در دیدارهای نیم فصل نخست را از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ