داوری و تعیین آثار برتر جشنواره بین المللی فارابی به اتمام رسید
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پی اس جی مهلتی 10 روزه برای کیلیان امباپه تعیین کرده و او باید مشخص کند که بند تمدیدش را فعال خواهد کرد یا اینکه همین تابستان باید به تیمی دیگر برود.
رئیس فراکسیون جوانی جمعیت و خانواده مجلس شورای اسلامی از وجود سقف برای درمان و داروهای زوج‌های نابارور انتقاد کرد.
دو داور باتجربه فوتبال ایران قضاوت دو مسابقه تعیین کننده هفته پایانی لیگ برتر را برعهده خواهند داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در مصاحبه با ال‌چیرینگیتو گفت که انریکز نگریرا نقشی در تعیین داوران برای بازی های لالیگا نداشت و اطمینان دارد بارسا داوران را نخریده است.
سعید الهویی می‌گوید شرایط بازی لیگ با جام حذفی کاملا متفاوت است و تصمیمات داور می‌تواند تعیین کننده باشد‌.
امیدوارم در آخر آن تیمی که لایق‌ترین است، قهرمان بشود، نه اینکه از قبل تعیین شده باشد.
این پنالتی در دقایقی که سپاهان با یک گل مشکوک به آفساید پیش افتاده بود، به خوبی تاثیر اشتباه داور در نتیجه نهایی مسابقه و شاید تعیین قهرمان فصل را نشان می‌دهد.حالا مدیر به اصطلاح بااخلاق و مبادی آداب سپاهان کجاست و لپ تاب معروفش چه شد؟
اسامی داواران دو دیدار دیگر دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد و بر این اساس بازی رئال-چلسی را یک داور جوان فرانسوی سوت خواهد زد. برای میلان-ناپولی هم داور رومانیایی تعیین شده است.
عبدالرضا داوری در توییتی از تغییر نام کوچه اختر به نام بصیرت انتقاد کرد.
عبدالرضا داوری در توییتی از تغییر نام کوچه اختر به نام بصیرت انتقاد کرد.
جنجال‌های داوری، مربیان شاکی، گل‌های تعیین کننده و ستاره‌های سرنوشت‌ساز در ...
کمیته انضباطی یوفا برای تعیین تکلیف پرونده رسوایی داوری بارسلونا ضرب‌الاجل تعیین کرده و قبل از ماه ژوئن حکم اولیه را صادر خواهد کرد.
وحید فاضلی می‌گوید بازی آلومینیوم و مس کرمان برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد و با توجه به حساسیت بازی داور نقش تعیین کننده‌ای دارد.
دو پنالتی بازی دوستانه ایران - روسیه مورد کارشناسی داوری قرار گرفته است.
در پی اعتراض به اشتباهات داوری، مدیر عامل تیم مدعی سوپرلیگ زنان از احتمال انصراف تیمش خبر داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواستار تعیین و تکلیف در خصوص چگونگی خریداری سیستم کمک داور ویدئویی شد.
داور برزیلی بازی دیشب انگلیس-فرانسه تصمیمات بحث برانگیز زیادی داشت و خشم مردم انگلیس را برانگیخت. انگلیسی‌های عصبانی ویکی پدیا داور را به شکلی عجیب ویرایش کردند.
براساس نامه‌ای که مدیرکل امور داروی سازمان غذا و دارو به یکی از شرکت‌های واردکننده سوسپانسیون خوراکی آنتی‌بیوتیک نوشته شده، داروی کوآموکسی کلاو با برند MAGAMOX CV-DUO با شماره سری ساخت MFH ۰۵۵۵ که به صورت فوریتی وارد کشور شده است؛ از لحاظ آزمون تعیین ماده موثره، غیرقابل قبول بوده است.
«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا روز جمعه در توییتی نوشت: «ما همچنان در تلاشیم در مسیر دور زدن تحریم‌ها علیه ایران اختلال ایجاد کنیم». بلینکن در این توییت نوشت: «وزارت خزانه داری ایالات متحده در حال تعیین شرکت‌های مختلفی است که در امور پتروشیمی و نفت با ایران مشارکت دارند. هرکسی که در تسهیل این مبادلات دخیل باشد، تحریم‌های ایالات متحده را تهدید می‌کند».
امسال، تعرفه دوره یک ماهه درمان نگهدارنده با متادون برای مراکز خصوصی درمان اعتیاد ۴۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان و دوره یک ماهه درمان نگهدارنده با بوپرونورفین، ۳۹۹ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین و مصوب شده و طبق گفته برخی صاحبان مراکز درمان اعتیاد، همچنان کفه ترازو با مراجعان دریافت‌کننده داروی متادون سنگین‌تر است.
در پایان هفتمین روز از مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، ۹ نفر برای پست ریاست، نایب رییس، خزانه داری و هیات اجرایی ثبت نام کردند.
سرپرست باشگاه تراکتور از شکایت علیه داور بازی این تیم و مس رفسنجان خبر داد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید اشتباهات داوری نقش مهمی در تعیین سرنوشت قهرمانی فصل قبل ایفا کرده است.
بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال و همچنین محمد مهدی نبی و منصور قنبرزاده به عنوان نایب رئیسان اول و دوم فدراسیون، حالا همه منتظر تعیین تکلیف مهدی تاج در خصوص انتخاب نایب رئیس سوم زنان هستند.
دروازه بان هوادار معتقد است که اشتباهات داوری در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان مانع از پیروزی این تیم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ