دو داور باتجربه فوتبال ایران قضاوت دو مسابقه تعیین کننده هفته پایانی لیگ برتر را برعهده خواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیژن حیدری بازی روز گذشته مس رفسنجان و هوادار را مصمم و قاطعانه قضاوت کرد.
سارق مدال‌های طلای دکتر "بیژن حیدری" پزشک و داور مطرح بین المللی فوتبال که هفته گذشته با مراجعه به مطب وی اقدام به سرقت مدال های وی کرده بود توسط پلیس همدان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.
روز گذشته بیژن حیدری نیز از لیزر تماشاگ آن در امان نبود.
اخراج مهرداد عبدی در نیمه اول بازی پرسپولیس، اعتراضات شدیدی را به دنبال داشته است.
بیژن حیدری سومین بازی متوالی خود را در شمال کشور قضاوت خواهد کرد.
داور بین‌المللی فوتبال ایران در دو بازی این فصل سه بازیکن پیکان را اخراج کرده است!
علی‌اصغر قربانعلی‌پور و آندرانیک تیموریان، مربیان تیم ملی در ورزشگاه شهید وطنی حضور یافتند تا بازی حذفی بین نساجی و پیکان را زیرنظر بگیرند.
داور بین المللی فوتبال برای تیم داوری مسابقه استقلال و پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.
مراسم ختم شادروان محمد صالحی برادر گرامی دکتر علی اکبر صالحی، وزیر اسبق امور خارجه امروز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱، در مسجد نور، برگزار شد. در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، آیت الله محقق داماد، داوری اردکانی، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، بیژن زنگنه، اسحاق جهانگیری، احمد وحیدی، محمد شریعتمداری، محمد نهاوندیان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، جواد ظریف، حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی، حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی، مهدی هاشمی، حسین امیرعبداللهیان، محسن حاجی‌میرزایی، حسین دهقان، محمدرضا عارف، جعفر توفیقی، رضا فرجی دانا، سید محمد بطحایی، مسعود کرباسیان، بهروز کمالوندی، حسینعلی امیری و ... برگزار شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه امکان افزایش تعداد دانش‌آموزان مسموم شده وجود دارد، خاطرنشان کرد: همه افراد مسموم شده دانش‌آموز هستند و از کادر مدرسه، ولی عصر موردی از مسمومیت گزارش نشده است.
قضاوت بیژن حیدری اگرچه در حد فینال جام جهانی پربرخورد و چالش‌برانگیز بود اما با عملکرد درخشان تیم داوری، بی دردسر به پایان رسید.
سوم اسفندماه 1401 برای سیاوش یزدانی و بیژن حیدری فراموش نشدنی خواهد بود، اما با حس و حالی کاملا دگرگون.
ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای در دفتر خود به من گفت که مردم در ایران آزاد هستند که نظرات خود را بیان کنند. من محدودیت‌های ذاتی برای هر خبرنگار خارجی و عدم امکان درک پیچیدگی یک مکان توسط یک خارجی را درک می‌کنم. با این وجود، شنیدن حرف‌های تازه و بازتاب آن ارزش سفر را دارد.
بیژن حیدری از سوی کمیته داوران به عنوان قاضی دیدار سپاهان و پرسپولیس انتخاب شد.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داورانی که قرار است هفته بیستم لیگ دسته اول را سوت بزنند، اعلام کرد.
بیژن حیدری در هفته چهاردهم قضاوت نگرفته تا پس از بازی جنجالی استقلال و صنعت نفت، این هفته استراحت کند.
دکتر بیژن حیدری در جریان دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال تهران یک پنالتی گرفت که بسیار عجیب بود و صدای آبادانی‌ها را درآورد.
بازیکنان، کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی، با حضور در دفتر رئیس جمهور، با دکتر رئیسی دیدار کردند.
با اعلام کمیته داوران دکتر بیژن حیدری قاضی مسابقه استقلال و نساجی خواهد بود.
برخلاف شایعات مطرح شده بیژن حیدری و حسن اکرمی در لیست داوران بین‌المللی حضور دارند و شانس قضاوت در جام ملت‌های آسیا را دارند.
دکتر بیژن عبدالکریمی؛ از نیرو‌های انقلاب در برنامه زنده تلویزیونی «شیوه» انتقاد کرد و گفت: چرا به خاطر چند تار مو بر می‌آشوبید، ولی در برابر فجایع دیگر سکوت می‌کنید؟ با طبقه متوسط جز با زبان زور صحبت نکرده‌اید.
مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از همکاری فناورانه ایران و ازبکستان خبر داد و گفت: بیش از ۱۵ زمینه مشترک همکاری برای این منظور مشخص شده است.
عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله با بیان اینکه آمریکایی ها در حال آماده شدن برای تشدید تنش ها علیه ملت یمن هستند، گفت: امکان ندارد تداوم حضور اشغالگران و قیمومیت خارجی را بپذیریم.
قضاوت حساس ترین دیدار هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران به بیژن حیدری رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ