در پی اعتراض به اشتباهات داوری، مدیر عامل تیم مدعی سوپرلیگ زنان از احتمال انصراف تیمش خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد اکثر شرکت‌های نوپا در اراضی اشغالی در حال انتقال سرمایه‌های خود به خارج از این اراضی هستند.
وزیر امور خارجه روسیه با ابراز خرسندی از نتایج سفر اخیر الکساندر نواک، معاون نخست‌وزیر روسیه به تهران، و توافقات حاصل‌شده در زمینه همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور، امضای توافقنامه اجرای قطعه خط ریلی رشت - آستارا و نیز مشارکت بسیار خوب شرکت‌ها و فعالان تجاری و اقتصادی روسیه در نمایشگاه تهران و همچنین سفر اخیر رئیس کل بانک مرکزی روسیه به تهران را نشانه عزم جدی مسکو در تقویت روابط اقتصادی و تجاری دو کشور دانست.
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد نزدیک به نیمی از صهیونیست‌هایی که به خارج سفر کرده اند قصد بازگشت به اراضی اشغالی را ندارند.
هاوارد آیزنستات، کارشناس مسائل ترکیه در دانشگاه لورنس و اندیشکده پروژه دموکراسی خاورمیانه در واشنگتن به خبرگزاری فرانسه می‌گوید: «نمی‌توانم با اطمینان به نتایج این نظرسنجی‌ها نگاه کنم. بسیاری از تحلیلگران خارجی تصور می‌کنند فقط به این دلیل که اوضاع اقتصادی خراب است، رای‌دهندگان نظرشان را تغییر می‌دهند، اما الزاما این گونه نیست. تصور من این است که بخش بزرگی از رای‌دهندگان حزب عدالت و توسعه، بعد از اینکه اندکی روی گزینه‌های دیگر فکر کردند، دوباره به این حزب بر می‌گردند.»
تا جایی که من می‌بینم، نشست‌های دموکراسی حتی در رسیدن به آن دستاورد‌های محدود هم ناکام خواهند ماند. آینده دموکراسی از مجالس بیشتر برای پرحرفی، سودی نمی‌برد، بلکه بسته به این خواهد بود که آیا دمکراسی‌های جهان می‌توانند نتایج بهتری برای شهروندان‌شان داخل و خارج از کشور ارائه کنند یا نه. موفقیت، تلاش بسیار خواهد خواست و حتی ثروتمندترین دموکراسی‌ها هم وقت یا منابع بی‌نهایت ندارند. به همین خاطر است که من امیدوارم دومین نشست دموکراسی، آخرینش هم باشد.
وزیر خارجه روسیه امروز در مصاحبه ای خطاب به کشورهای غربی یادآور شد: نتایج استفاده از اورانیوم ضعیف شده در یوگسلاوی و عراق را یادتان می آید؟
سرمربی تیم ملی ایران قصد دارد یک مربی پرتغالی سرشناس و آشنا با فوتبال آسیا را در کادر فنی خود استخدام کند.
محققان با ارزیابی نقش وزیکول های خارج سلولی سلول های اپیتلیال معده در انتقال بین سلولی سموم هلیکوباکترپیلوری به نتایج علمی جدیدی رسیدند.
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی از مذاکرات مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی در یک کشور خارجی خبر داد.
مهاجم پیشین استقلال با بیان اینکه آبی پوشان در هفته های گذشته عملکرد فوق العاده ای داشتند گفت: استقلال در خارج از خانه انگیزه بالایی دارد و نتایج خوبی گرفته است.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
ذوب‌ آهن این فصل در مجموع بازی‌های خانگی دو برابر خارج از خانه امتیاز کسب کرده است.
انتخاب سرمربی خارجی که بتواند گرهی از فوتبال کور ایران باز کند نیز به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که به واسطه اتفاقات اخیری که در فوتبال ایران رخ داده، بسیاری از کشور‌های اروپایی خواستار خروج شهروندانشان از ایران شده‌اند. همین حالا شایعه خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از تهران، بی‌ارتباط با این مورد نیست. در چنین فضایی آوردن هر مربی خارجی به ایران هم به اندازه کافی دردسر دارد. شاید از همین‌رو است که هنوز هم باید نگران خطر حضور مجدد کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران بود. مردی که در قطر نشان داد چطور خوشایند دولتی‌ها حرف بزند و فارغ از نتایجی که در زمین می‌گیرد، می‌تواند گارانتی‌ای برای ادامه کار برای خودش داشته باشد.
طبق جدیدترین نتایج پایگاه real clear politics از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا، جمهوری‌خواهان توانسته‌اند ۲۱۶ کرسی از ۲۱۸ کرسی مورد نیاز برای کسب اکثریت در مجلس نمایندگان این کشور را تصاحب کنند تا همانطور که پیش‌بینی می‌شود کنترل این مجلس را برای دو سال آینده از دست دموکرات‌ها خارج کنند.
سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: مزایده فوق‌العاده شماره ۵۶۶ خودروهای خارجی عصر روز سه‌شنبه سوم آبان‌ماه ۱۴۰۱ رمزگشایی و برندگان معرفی خواهند شد.
فیروز کریمی برای ماندن و ادامه همکاری با طلایی‌پوشان آبادانی باید از دو دیدار پیش روی تیمش نتایج قابل قبولی کسب کند.
وزیر خارجه عربستان در ارتباط با مذاکرات تهران و ریاض گفت که این رایزنی‌ها هنوز به نتیجه ملموسی نرسیده است.
شاگردان ساکت الهامی با فراموش کردن نتایج قبلی درپی دست پر خارج شدن از کرمان هستند.
حالا با گذشت بیش از ۱ هفته از انتشار گزارش، بهتر می‌توان نتایج آن را بر افکار عمومی بررسی کرد. این داده‌ها به خوبی نشان می‌دهند که اگر هدف از انتشار این گزارش، حمله به دولت سابق بوده، نه تنها این هدف محقق نشده بلکه فضا برای حمله به نهادها و گروه‌های نزدیک به حاکمیت فراهم شده است و از این فرصت، رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور نیز نهایت بهره را برده‌اند.
مقام وزارت خارجه روسیه با انتقاد از سیاست‌های دولت‌های آمریکا علیه ایران تاکید کرد گام‌های متقابل تهران درمورد تعهدات داوطلبانه‌ هسته‌ای تنها در پاسخ به نقض‌های شدید واشنگن از برنامه توافق هسته‌ای بوده‌است.
افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع موج در خلیج فارس
دستگیری عاملان توزیع مشروبات الکلی در بم
در فوتبال نتایج کسب شده قوی ترین استدلال است و کارنامه ام گویا است. ملی پوشان باید برای سربلندی کشورشان تلاش کنند و وارد حیطه ای که خارج از تخصصشان است نشوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ