اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس، از افزایش نرخ باروری در کشور پس از ۳۰ سال خبر داد.
بیش از چهل سال است، ایران با تحریم‌های ظالمانه آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند. معیشت مردم نیز تحت تاثیر همین موضوع کم آسیب ندید و این روند تا امروز ادامه دارد. حال باید دید آیا مسئولان و ادارات هم همچون مردم از این موضوع متضرر شده‌اند یا خیر؟ لطف‌الله سیاه‌کلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس و فریدون عباسی، عضو کمیسیون انرژی، در این باره به تابناک پاسخ دادند.
تصویری از مصاحبه‌ی محمد جواد ظریف منتشر شده است که مربوط به ۳۰ سال قبل است.
پونک از روستا‌های بزرگ تهران به شمار می‌رفته که از فرحزاد تا باغ فیض در جنوب و سعادت‌آباد در شرق و کن در غرب گسترده بوده است. هسته اولیه شکل‌گیری پونک، دهِ پونک بوده که هم اکنون در بین بزرگراه‌های اشرفی اصفهانی، آبشناسان و رودخانه محصور است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد این اتحادیه به ارائه کمک به اوکراین ادامه می‌دهد.
سلامی با اشاره به طرح ۵۰ در ۵۰ که از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) به دولت سیزدهم ارائه شد، اظهار داشت: در طرح ۵۰ در ۵۰ قرار بود به‌مدت یک سال، هر هفته، یک طرح بزرگ به‌همت قرارگاه به بهره‌برداری برسد و تاکنون بیش از ۳۰ طرح در مدت کمتر از یک سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.
کودکان مومیایی شده، که تخمین زده می‌شود در هنگام مرگ بین ۱ تا ۱۴ سال سن داشته‌اند، در چندین دوره زندگی می‌کردند. قدیمی‌ترین مومیایی از نظر زمانی به بازه زمانی بین پادشاهی قدیم (۲۶۸۶-۲۱۶۰ قبل از میلاد) و اولین دوره میانی (۲۱۶۰-۲۰۵۵ قبل از میلاد) برمی‌گردد. بیشتر مومیایی‌ها به دوره بطلمیوس (۳۳۲ تا ۳۰ قبل از میلاد) و دوره روم (۳۰ قبل از میلاد تا ۳۹۵ پس از میلاد) مرتبط هستند.
ابزار هوش مصنوعی میدجورنی که چند وقتی است با تبدیل سناریوهای نوشتاری به تصویر به شهرت رسیده حالا به وسیله‌ای برای نشان دادن خطر بزرگی که جهان را تهدید می‌کند، بدل شده است.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تاکنون حدود ۳۸ میلیون هکتار از اراضی کشور آبخیزداری شده است و ۳۰ میلیون هکتار دیگر از اراضی کشور تا دو سال آینده آبخیزداری خواهد شد.
سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱، صادرات محصولات دانش بنیان نسبت به سال قبل از آن رشد داشت، گفت: میزان این صادرات ۱.۴ میلیارد دلار بود.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در خیابان ونک واقع در محدوده ونک با ۳۰ سال ساخت باید ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
یک افسر ایتالیایی که ادعا شده بود هنگام افشای برخی اسناد طبقه بندی شده به مقامات روسیه در ایتالیا بازداشت شده، به ۳۰ سال زندان محکوم شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: امسال ۳۰ درصد تخریب بیشتر آسفالت داشتیم اما تا پایان تیر سال آینده برای ۱۲ بزرگراه تهران آسفالت ریزی ۳۰۰ هزار تنی انجام خواهد گرفت.
در سال ۲۰۲۳ سیاره ما دچار دردسر و مشکل است. دو قرن سوزاندن سوخت‌های فسیلی به نگرانی‌ها و معضلات محیط زیستی متعددی منجر شده که تازه داریم اثرات آن را حس و درک می‌کنیم. در سال ۲۱۰۰، سطح آب دریاها- بر اساس برآورد‌ها و پیش‌بینی‌ها- چیزی بین ۳۰ سانت ۳.۵ متر افزایش خواهد یافت که جان میلیارد‌ها انسان را در خطر قرار می‌دهد.
بازرسان می‌گویند پس از دستگیری رینا در ژانویه ۱۹۹۳، مسینا دنارو به استراتژی خود در اعمال خشنونت و وحشی‌گری تمام‌عیار ادامه داد و برای بمب‌گذاری‌های فلورانس، میلان و رم در همان سال که ۱۰ کشته و نزدیک به ۱۰۰ زخمی بر جای گذاشت، پشتیبانی لجستیکی ارائه کرد.
زنی به‌نام «ریچل ریج‌وی» در تاریخ ۳۱ اکتبر دوقلویی‌ها با اسامی «لیدیا» و «تیموتی» را در بیمارستانی در تنسی آمریکا به‌دنیا آورد که تفاوت بزرگ با زایمان‌های دیگر داشت: نطفه این دو نوزاد در سال ۱۹۹۲ تشکیل شده بود.
کارشناس دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت با اشاره به اینکه به طور کلی بیماری‌های نورودژنراتیو یا بیماری‌هایی که در آن بافت مغز تحلیل می‌رود را دمانس می‌نامند، گفت: دمانس نیز انواع مختلفی دارد که یکی از شایع‌ترین انواع آن بیماری آلزایمر است. از انواع دیگر دمانس می‌توان به دمانس عروقی (دمانس واسکولار) یا ترکیبی از دمانس عروقی و بیماری آلزایمر اشاره کرد.
وزارت کشاورزی فرانسه می‌گوید این کشور امسال بدترین کشت ذرت در 30 سال گذشته را به خاطر خشکسالی تجربه خواهد کرد.
رشد ۳۰ درصدی تولید سایپادیزل در ۵ ماهه نخست سال/کاهش ۷۰ درصدی تعهدات معوق محصول ولوو در ۳ سال اخیر/ بهبود مستمر کیفی محصولات تولیدی از ابتدای سال جاری تاکنون/ برنامه‌های سایپادیزل برای توسعه سبد محصول
مدیرعامل شرکت سایپادیزل از رشد ۳۰ درصدی تولید محصولات تجاری در این شرکت طی ۵ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
رئیس کل بانک مرکزی از هدفگذاری ۳۰ درصدی رشد نقدینگی در سال ۱۴۰۱ توسط بانک مرکزی خبر داد و گفت: در راستای تنظیم رابطه مالی بانک مرکزی و دولت، شورای هماهنگی دولت و بانک مرکزی تشکیل شده است.
عملیات احداث خط لوله انتقال گاز ۳۰ اینچ نور- کلارآباد از پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) آغاز شد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این موضوع که باید زندگی را به هسته مرکزی شهر بازگردانیم، گفت: ما شب مردگی در مرکز شهر داریم، مردم در این منطقه خیلی سکونت ندارند و یکی از دلایل آن هم موضوع طرح ترافیک است که برای ساکنین دردسرساز شده و باعث کوچ شهروندان از مرکز شهر شده است.
پرسپولیس جدید؛ پراز ستاره‌های بالای ۳۰سال
رئیس قوه قضاییه ضمن بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: وضع موجود در انبار‌های گمرکات، بنادر و سازمان اموال تملیکی از حیث ساماندهی مناسب کالا‌های متروکه، قابل مقایسه با ده ماه گذشته نیست، اما موضوع تا نتیجه مطلوب دنبال می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ