مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد این اتحادیه به ارائه کمک به اوکراین ادامه می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرانجام اولین فصل سال به پایان رسید و بورس دو نیمه بسیار متفاوتی را در این فصل پشت سر گذاشت. نیمه ابتدایی که از آغازین روز‌های فروردین شروع شد و تا ۱۶ اردیبهشت ماه ادامه داشت و شاخص کل توانست سقف قبلی خود را پس بگیرد و نیمه دوم که از ۱۶ اردیبهشت تا آخرین روز خرداد بود و چندان چنگی به دل نزد. در گفتگو با ۵ کارشناس به پیش بینی اولین هفته تابستان پرداخته ایم.
شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با رشد ۱۳۰۰ واحدی کار را به پایان برد. تا ۱۵۰۰ واحد افت روز قبل را کمی جبران کند. بورس فردا در آخرین روز معاملاتی هفته و آخرین چهارشنبه سال ۱۴۰۱ مثبت می‌شود یا منفی؟
روز قبل شاخص کل معاملات به پایین کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی سقوط کرد و تابلوی بازار نیز وضعیت خوبی را نشان نداد. آیا بورس تا پایان سال منفی خواهد ماند؟
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه عرضه خودرو در بورس کالا براساس مصوبه شورای عالی بورس ادامه می‌یابد، گفت: طبق برآوردهای انجام شده به نظر می رسد بازار سهام در سال ۱۴۰۱ و در روزهای پایانی سال بازدهی معقول و منطقی را در اختیار سهامداران قرار دهد.
اگرچه شورای رقابت دستور توقف عرضه خودرو را صادر کرده بود اما در سکوت این شورا، دیروز برنامه عرضه خودرو در بورس تا پایان سال تعیین شد.
یکی از شرکت های خودروسازی تا پایان امسال، ۲۹ هزار و ۵۰۰ خودرو در بورس کالا عرضه می‌کند.
طبق پیش‌بینی‌های یک کارشناس بازار سرمایه، شاخص کل بورس تا پایان سال می‌تواند به سطوح بالاتری برسد.
با توجه به ماندگاری شاخص کل در کانال ۶/ ۱میلیون واحد بعد از حدود ۲۸ماه و احتمال ادامه روند صعودی بازار سرمایه، حالا پس از یک دوره فرسایشی بیش از دوساله این امید وجود دارد که بازار بالاخره از رخوتی که در آن بود، خارج شود. به باور برخی کارشناسان، شاخص کل تا انتهای سال جاری مجدد کانال ۲میلیون واحد را فتح خواهد کرد و آنها که به ریسک‌های بازار وزن بیشتری می‌دهند نیز اعتقاد دارند این مهم در نیمه نخست سال۱۴۰۲ محقق خواهد شد. حالا به‌نظر می‌رسد تحلیلگران روی پایان یک دوره رکود بیش از دو ساله در بازار سهام اتفاق نظر دارند. البته پس گرفتن احتمالی کانال ۲میلیون واحدی برای شاخص کل نیز به معنی جبران زیان سرمایه‌گذارانی که در نیمه اول سال۹۹، وارد میدان پرریسکی به نام بورس تهران شدند، نخواهد بود. اما شواهد حاکی از آغاز روند صعودی بازار سرمایه است؛ صعودی که امکان دارد با اصلاح گاه و بی‌گاه شاخص کل نیز همراه شود و بار دیگر زیان سنگینی‌ را روی دست عده‌ای از سهامداران بگذارد.
امیر طایفه ابراهیمی با اشاره به برگزاری سه میز صنعت تا پایان سال از جمله میز صنعت خودرو و ساخت قطعات (بخش دوم) و میز صنعت بانک و موسسات اعتباری، گفت: در ارتباط با موضوع قیمت‌گذاری دستوری، خسارت ناشی از قطعی برق و گاز در صنایع، نرخ خوراک پتروشیمی‌ها، مطالبات شرکت‌های نیروگاهی و پتروشیمی‌ها و ... پیگیری لازم صورت پذیرفته و پیشنهاداتی از سمت سازمان بورس به‌منظور جبران زیان وارده به صنایع در بودجه سال ۱۴۰۲ ارائه شده است.
شاخص در یک ماه و نیم اخیر حدود ۲۵ درصد رشد داشته و با توجه به اینکه دولت سیاست های در راستای افزایش نرخ سود اوراق گواهی و ... را اجرا کرده برخی احتمال می دهند که شاخص در همین محدوده کف سازی می کند، اما برخی دیگر معتقدند که حرکت صعودی شاخص به نسبت تورم ادامه خواهد داشت.
واردات لوازم خانگی فعلاً آزاد نمی‌شود، جزئیات قیمت خودروهای اقتصادی، واردات ۱۰۰ هزار خودرو تا پایان سال و ۶ توافق وزارت صمت و بورس کالا از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
میرمعینی همچنین در پاسخ به این سوال که با شرط ادامه وضعیت فعلی آیا شاخص کل بورس به زیر یک میلیون واحد، سقوط خواهد کرد، پاسخ داد: «با توجه به شرایطی که وجود دارد به اعتقاد بنده خیلی بعید است که این اتفاق رخ دهد. به نظر بنده شاخص بورس تا پایان سال بین محدوده یک میلیون و ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار واحد در نوسان خواهد بود، البته به شرط اینکه شرایط به همین منوالی که الان است، ادامه پیدا کند. البته اگر می‌خواهیم وضعیت بورس تغییر کند، باید یک اتفاق خوب سیاسی رخ دهند تا اوضاع بورس نیز دگرگون شود.»
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به شرایط فعلی بازار سهام و گزارش‌های شرکت‌های بورسی چشم‌انداز مثبتی برای این بازار سهام تا پایان سال جاری پیش‌بینی می‌شود و شاخص کل بورس در پایان سال وضعیت بهتری نسبت به دوره ابتدایی سال خواهد داشت.
اولین ورزشکار مغولستانی که موفق به کسب مدال طلای المپیک برای کشورش شد، به دلیل قتل دوست دوران کودکی خود به زندان افتاد.
گوشی هوشمند ویوو Y02s با تراشه قدیمی هلیو P35 مدیاتک، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه SD عرضه می‌شود. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی این دستگاه را تامین می‌کند.
ریکاردو ساپینتو صرف نظر از اینکه چه عملکردی در تیم آبی خواهد داشت از هم اکنون باید گفت یک مربی پرشور است. مربی ای که لحظه ای آرام و قرار ندارد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دیدار هفته نخست این تیم برابر استقلال، گفت: ساپینتو به من گفت که این بازی جنگ است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دیدار هفته نخست این تیم برابر استقلال، گفت: ساپینتو به من گفت که این بازی جنگ است.
نمایندگان با ۱۱۲ رای موافق، ۱۲۰ رای مخالف و سه رای ممتنع از مجموع ۲۴۳ رای اعلام کردند که از توضیحات وزیر ورزش و جوانان قانع نشدند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا قانون گل‌های خارج از خانه را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف کرد.
جلسه علنی مجلس به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان در دستورکار قرار گرفت.
روزهایی که بر بازار سرمایه در یک سال و نیم گذشته گذشت، خوب بودند، بد شدند و این روزها در رکودی زشت فرو رفته اند.
از طریق سامانه‌های پرداخت گروهی، سود سهامداران به صورت متمرکز و گروهی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت و از رسوب منابع مالی در شرکت‌ها یا سمات اجتناب می‌شود.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی بار دیگر کاهش یافت و به 20.26 درصد رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ