زنی به‌نام «ریچل ریج‌وی» در تاریخ ۳۱ اکتبر دوقلویی‌ها با اسامی «لیدیا» و «تیموتی» را در بیمارستانی در تنسی آمریکا به‌دنیا آورد که تفاوت بزرگ با زایمان‌های دیگر داشت: نطفه این دو نوزاد در سال ۱۹۹۲ تشکیل شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان باغ وحش پس از تولد نوزاد سالی، طی بیانیه‌ای گفتند که تشخیص جنسیت گوریل‌های جوان‌تر سخت است. تا حدود ۸ سالگی، نر و ماده تقریباً یک اندازه هستند و اندام‌های جنسی برجسته‌ای ندارند. با افزایش سن، گوریل‌ها از نظر جنسی دو شکل می‌شوند، به این معنی که نر‌ها و ماده‌ها بسیار متفاوت از یکدیگر به نظر می‌رسند. اما با این حال، تشخیص نر‌ها تا سن ۱۲ سالگی دشوار است.
صفحه جام جهانی با انتشار دو گل مهدی طارمی، تولد او را تبریک گفت.
سازمان ثبت احوال اعلام کرد: تعداد ولادت در دو ماهه نخست سال جاری (تا ابتدای خردادماه) ۱۶۸ هزارو ۱۴۲ مورد ثبت شده است، همچنین تعداد فوتی‌های ثبت شده در همین مدت ۷۱ هزار و ۲۹۹ مورد بوده است.
عباس راکی داور جسور فوتبال ایران به شکلی جالب تولد پیشکسوت این عرصه را تبریک گفت.
لیونل مسی امروز 36 ساله شد. کیلیان امباپه پیامی پر از احساس خطاب به این هم‌تیمی سابقش منتشر کرده که نشان می‌دهد چه رابطه خوبی بین این دو بازیکن برقرار بوده است.
کریستیانو رونالدو به همراه خانواده‌اش به مادرید سفر کرد و تولد دو فرزندش را آنجا جشن گرفت.
معبد یا کاخ خورهه بنایی بزرگ و باستانی است که ستون‌های سنگی آن یاد و خاطره تخت جمشید را در ذهن شما زنده می‌کند. این مکان تاریخی در دو دوره باستانی و اسلامی ایران مورد استفاده بوده است. محوطه تاریخی خورهه دارای ۳۰۰۰ مترمربع وسعت دارد که از یک بنای کاخ شامل بخش درونی، اتاق‌های متعدد و محوطه بیرونی تشکیل شده است.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، در این فصل از نظر آمار گلزنی جهشی بزرگ داشته و رکورد قبلی خود را نزدیک به دو برابر کرده است.
معاون فرهنگی و هنر‌های شهری سازمان زیباسازی شهرتهران در تشریح دیوارنگاره‌های داستان‌های شاهنامه، گفت: دو دیوارنگاره در بلوار کاوه اجرا شده است که داستان تولد زال و ترک شدنش از سوی سام را در دوبخش به تصویر می‌کشد.
عارف غلامی و زبیر نیک نفس دو ستاره استقلال در مراسم جشن تولد همسر کوین یامگا، شرکت کردند.
اهواز - معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان از تولد همزمان دو گوساله گوزن زرد ایرانی در پارک ملی کرخه خبر داد.
جیمرسون، که مار پیتون‌های مشبک را پرورش می‌دهد، گفت که او و همسرش در ۳ مارس در حال کمک به تخم‌گذاری دسته‌ای از تخم‌ها بودند که یک تخم را پیدا کردند که درست به نظر نمی‌رسید. جیمرسون به نیوزویک گفت که مار داخل بند ناف دور گردنش بود. وقتی جیمرسون آن را از پوسته بیرون کشید، دید که دو چشم مار در یک حفره است.
در روز‌هایی که جامعه ملتهب شده بود و تعدادی از بازیکنان تیم ملی مشغول ارزیابی شرایط بودند، سردار آزمون با گذاشتن یکی، دو پست خبرساز، به صدر اخبار برگشت. همان زمان شایعاتی مبنی بر دستور از بالا برای کنار‌گذاشتن او از تیم ملی در مسیر جام جهانی مطرح و فضا به‌قدر کافی مبهم شد. شایعه شد که همان پست باعث شکل‌گیری کدورت بین بازیکنان تیم ملی شده است و در نهایت سردار آن پست جنجالی را حذف کرد
فرزندان خانواده هاپکینز که به تازگی دومین تولد خود را جشن گرفتند، توسط رکورد‌های جهانی گینس به عنوان نارس‌ترین سه‌قلوی جهان شناخته شدند.
برای دومین سال متوالی، یحیی گل‌محمدی با شکست و واگذاری صدر جدول به استقبال روز تولد خود رفته است.
این پژوهش که شامل تبدیل کروموزوم‌های جنسی XY به کروموزوم‌های XX ماده می‌شود، می‌تواند (در آینده) درمان اشکال شدید ناباروری را بهبود بخشد.
تیم فوتبال جوانان ایران پیش از حضور در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی دو برنامه خوب را پشت سر خواهد گذاشت.
این جنایت هولناک چهاردهم آذر سال ۹۹ هنگامی رخ داد که دو برادر به نام‌های «محمد- ن» و «حیدر- ن» با جوان دیگری به نام «علی- ف» درگیر شدند. در این درگیری که پس از یک مشاجره لفظی آغاز شده بود، «علی – ف» به شدت مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت.
هادی طباطبایی، دروازه اسبق تیم ملی و استقلال تهران، به یادماندنی‌ترین روز تاریخ ورزشی خود را در شهر کپنهاگ دانمارک رقم زد.
این مرد درباره جزئیات ماجرا گفت: «دو زن به مغازه طلافروشی من آمدند. آن‌ها گفتند که قصد خرید یک هدیه تولد را دارند. برای همین طلا‌های مختلف را نشان‌شان دادم. آن‌ها مرتب طلا‌های مختلف را می‌دیدند و با هم مشورت می‌کردند. مدتی در مغازه من ماندند. تااینکه درنهایت گفتند، به چند مغازه دیگر هم سر بزنند و دوباره برمی‌گردند. آن‌ها رفتند و من تازه متوجه شدم که یک زنجیر طلای ۵۰ میلیون تومانی را سرقت کرده‌اند. آن‌ها جوری این سرقت را انجام دادند که من اصلا متوجه نشدم. در صورتی که من همیشه حواسم هست.»
دو باشگاه فولاد و اوساسونا به مناسبت تولد جواد نکونام پست مشترکی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند.
روبرت لواندوفسکی شب گذشته در بازی برابر رئال سوسیداد، دو گل برای بارسلونا زد و آنها را به پدرش تقدیم کرد.
سازمان غذا و دارو مقصر مشکلات طرح دارویار است
تبریک تولد مهدی طارمی توسط سردار آزمون خبر خوبی برای تیم ملی در اوج بحران مخالفت و موافقت با اسکوچیچ است. این پیام می‌تواند پایان اختلافات احتمالی بین دو مهاجم و امید اصلی تیم ملی در جام جهانی قطر باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ