حسن عباس در کتابش نوشته است که امیرخان متقی، وزیر خارجه حکومت طالبان قبل از آن‌که از هند بخواهد که دیپلمات هایش را دوباره به افغانستان بفرستد، با قمر جاوید باجوا، رئیس وقت نیروی زمینی ارتش پاکستان نشست مفصلی داشته است تا نظر مثبت او را دریافت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رژیم قهوه توسط کتابی به نام "The Coffee Lover's Diet" نوشته دکتر باب ارنوت شهرت یافت. در این کتاب، دکتر ارنوت ادعا میکند که نوشیدن چندین لیوان قهوه در روز متابولیسم را افزایش میدهد، چربی‌سوزی را بیشتر میکند، مانع جذب کالری‌ها را میشود و اشتها را کاهش میدهد.
صبح امروز جمعه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۲ اجتماع دانشجویان مشهدی در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در سوئد، در مقابل دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در مشهد، برگزار شد. دانشجویان در مشهد، با در دست داشتن قرآن کریم با محکومیت بی‌احترامی مقامات سوئد، به کتاب آسمانی مسلمانان، خشم و انزجار خود را ابراز کردند. اقدام موهن و تحریک آمیز مقامات سوئد، پیرامون جسارت به قرآن کریم که برای دومین بار طی یک ماه گذشته رخ داده است، موجب انزجار و ناراحتی مسلمانان جهان شده است.
یک فیزیکدان ایتالیایی به نام کارلو رووِلی، در کتابی با عنوان «نظم زمان» پیشنهاد می‌دهد که ادراک ما از زمان ـ این حس که زمان همیشه رو به جلو در حرکت است ـ می‌تواند ناشی از فرافکنی‌های فردی ما باشد. هرچه باشد، وقتی در کوچک‌ترین مقایس به واقعیت نظر می‌کنیم (حداقل استفاده از معادله‌ها جاذبه کوآنتومی)، زمان ناپدید می‌شود.
یکی از هواداران تاتنهام در واکنش به حضور مائوریسیو پوچتینو در چلسی، نسخه‌ای از کتابی را که برای بزرگداشت دوران حضور او در شمال لندن نوشته شده بود، سوزاند.
هولتسر در بازگشت عکس‌ها و یادداشت‌های خود از سفر به ایران را در قالب کتابی با عنوان "پرواز بر فراز ایران" به چاپ رساند.
از میان 5000 ناشر فعال، 2700 ناشر در این دوره از نمایشگاه مطبوعات حضور یافتند تا میزبان جمعیت عظیمی باشند که به مصلی امام خمینی‌(ره) آمدند؛ جمعیتی که اگرچه مطابق آمارها خرید کتاب در میان آنها کم نبود اما حتی یک ارزیابی میدانی نیز این واقعیت را آشکار می‌کرد که بی‌شک شمار تماشاگران در میان‌شان بیش از دوه‌های پیشین است
یکی از کاربران توئیتر با انتشار این تصویر نوشت: کتابی که فردوسی سروده اسمش شاهنامه‌اس نه فردوسی!
رئیس اداره استخبارات ارتش از سفرش با این جمله دفاع کرد: رؤسای استخبارات چین و آمریکا هم تقریبا همزمان به کابل سفر کرده بودند. اما یک سیاستمدار پاکستانی که در نشست حضور داشت با لحن خشک و کنایه‌آمیزی گفت: شاید آن‌ها هم سفر کرده باشند، اما تو تنها نفری بودی که عکسش نشر شد.
دست­‌نوشته­ وینیچ کتابی ۲۴۰ صفحه‌­ای بوده که تا به حال به هیچ زبانی ترجمه نشده‌­­است. گمان می‌رود این کتاب را در سال­های ۱۴۰۴ – ۱۴۳۸ نوشته شده باشد. وینیچ دارای تصاویری مبهم و طرح‌­هایی‌­ست که به نظر می­آید مربوط به چیز‌های متنوعی از جمله گیاهانی عجیب­‌و­‌غریب و زنانی با شکم‌­های متورم، درحال استحمام در استخر­هایی سبز رنگ است.
طبق یک مطالعه، از ۴۹۶ شرکت کننده درخواست شد که قبل از خواب کتابی بخوانند و از ۴۹۶ شرکت کننده دیگر خواستند قبل از خواب کتابی نخوانند. پس از یک هفته، ۴۲ درصد از از افرادی که مطالعه داشتند، احساس کردند که خوابشان بهبود یافته است. در مقابل، تنها ۲۸ درصد از افرادی که کتاب نخوانده بودند، خواب بهتری را گزارش کردند.
مهاجری نوشت: دعوای شدیدی راه افتاده بر سر اینکه هیات ۷ نفره می‌خواهند بدون هیچ جساب و کتابی اموال دولت را بفروشند. یکسال و نیم پیش که خود دولت را مفت مفت به جماعت پایداریچی فروختند و حتی یک پول سیاه بابتش نگرفتند صدای هیچکس در نیامد.
در یک همکاری بین‌المللی به سردبیری دکتر هرمزی‌نژاد استاد دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف کتابی با عنوان «نانوذرات طلا و نقره: سنتز و کاربردها» در انتشارات الزویر (Elsevier) به چاپ رسید.
مشهورترین نظریه در این باب کتابی است که برتراند راسل فیلسوف شهیر انگلیسی در سال ۱۹۳۵ با عنوان «در ستایش بطالت» نوشت و برخی به خاطر بار منفی واژۀ بطالت، به فراغت یا تن‌آسانی هم برگردانده‌اند. هر چند که در کلام سعدی هم تن‌آسانی (که غالبا به غلط تن‌آسایی می‌نویسند) بار مثبت ندارد.
شهردار منطقه ۱۳ از جمع آوری انهار قدیمی و تبدیل آن به کانیو کتابی شکل با هدف کاهش آبگرفتکی در بیش از ۴۰ کوچه در بافت فرسوده منطقه در ۹ ماه گذشته خبر داد.
فاطیما کریمی خبرنگار مهر در کتابی که به موضوع فعالیت گردشگری زنان در ایران پرداخته به عنوان یکی از چهار زن پیشروی حوزه گردشگری معرفی شد.
فاطیما کریمی خبرنگار مهر در کتابی که به موضوع فعالیت گردشگری زنان در ایران پرداخته به عنوان یکی از چهار زن پیشروی حوزه گردشگری معرفی شد.
فاطیما کریمی خبرنگار مهر در کتابی که به موضوع فعالیت گردشگری زنان در ایران پرداخته به عنوان یکی از چهار زن پیشروی حوزه گردشگری معرفی شد.
یک ماه پس از انتشار گزارش آن روزنامه کتابی به نام "مافیای آلبانیایی؛ تهدیدی برای اروپا" در فرانسه چاپ شد. این کتاب تصویری نگران کننده از اقدامات جنایی صورت گرفته توسط مافیای آلبانیایی را ارائه می‌داد که "حتی احترام زیادی را در میان خانواده‌های قدرتمند مافیایی در سیسیل ایتالیا برانگیخته است".
کتابی که سازوکار عملکرد روبات‌ها و حساب‌های جعلی توییتری را افشا می‌کند
دو روزنامه‌نگار نشریه آمریکایی در کتابی که به‌زودی روانه بازار می‌شود، نوشته‌اند که رئیس جمهور سابق آمریکا «به دلیل قتل سردار سلیمانی، می‌ترسد که توسط ایران کشته شود».
«پیتر بیکر» خبرنگار نیویورک تایمز و همسرش «سوزان گلیزر» خبرنگار «نیویورکر» در کتابی که قرار است هفته آینده راهی بازار شود، نوشتند که دونالد ترامپ از احتمال کشته شدن توسط ایران واهمه دارد.
یک فرش شناس کتابی درباره قالی ایرانی دوره صفویه نوشته که اکنون در موزه کشور ایتالیا نگهداری می‌شود. او این قالی را تنها قالی امضادار می‌داند.
یک فرش شناس کتابی درباره قالی ایرانی دوره صفویه نوشته که اکنون در موزه کشور ایتالیا نگهداری می‌شود. او این قالی را تنها قالی امضادار می‌داند.
رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح روسیه در کتابی که تازه از او منتشر شده به قدرت پهپادی ایران و همچنین توان موشکی انصارالله یمن اشاره کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ