رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر پاکستان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد کشورهای اسلامی با تشکیل جبهه واحد، مانع از تداوم این جنایات شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در واکنش به این جنایت هماهنگ علیه قرآن سوزی در غرب، پیشنهاد می‌شود که تحریم کشور سوئد به وسیله کشورهای اسلامی صورت گیرد.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، اعلام کرد که کشورهای مسلمان در سراسر جهان باید به جای صدور بیانیه، کشور سوئد را تحریم سیاسی و اقتصادی کنند.
وزیر امور خارجه عراق درباره اهانت به قرآن کریم در سوئد با همتایان خود در کشورهای منطقه تلفنی گفت‌وگو کرد و بر لزوم برگزاری نشست اضطراری کنفرانس کشورهای اسلامی در سطح وزرای خارجه تاکید کرد.
رئیس شورای سیاستگذاری مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی از وزارت بهداشت خواست تا در این وزارتخانه معاونت گردشگری سلامت ایجاد شود.
رئیس جمهور گفت: مشکلات لیبی و برخی کشورهای اسلامی ناشی از دخالت بیگانگان است و امیدواریم با ایجاد شرایط برگزاری انتخابات سراسری و تشکیل دولت فراگیر، به دخالت‌ها در این کشور پایان داده شود.
رئیس جمهور گفت: مشکلات لیبی و برخی کشورهای اسلامی ناشی از دخالت بیگانگان است و امیدواریم با ایجاد شرایط برگزاری انتخابات سراسری و تشکیل دولت فراگیر، به دخالت‌ها در این کشور پایان داده شود.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور الجزایر گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر ضرورت همکاری و تشکیل جبهه واحد و منسجم کشورهای اسلامی علیه رژیم صهیونیستی احساس می‌شود.
شرکت کنندگان در راهپیمایی صنعا علیه اقدام موهن سوئد در بیانیه پایانی خود جنایت به آتش کشیدن قرآن کریم را به شدت محکوم کرده و آن را ادامه اقدامات خصمانه علیه اسلام برشمردند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در اجلاسی به میزبانی هند،پیشنهاد تشکیل تروئیکای کشورهای جنوب برای همکاری اقتصادی، هسته ای، امنیتی و فرهنگی همچنین ایجاد رسانه مستقل برای جنوب را مطرح کرد.
ورامین- معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرارگاه اغتشاشات اخیر در آمریکا و برخی کشورهای همسایه تشکیل شد، اما ملت ایران بزرگترین فتنه ۴۰ سال اخیر را خنثی کردند.
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برنامه ۱۴۰۱ هم این بود که بر بستر نارضایتی مردم سوار شوند و بتوانند یک جنبش اجتماعی دیگر ایجاد کنند، عنوان کرد: در یکی از کشورهای عربی، یک محوری با حضور امریکا، اسرائیل و انگلیس تشکیل شد و می‌خواستند از مهرماه در دانشگاه و مدارس این کار را شروع کنند
رئیس دیوان محاسبات کشور در دیدار با همتای عراقی خود پیشنهاد داد سازمان دیوان محاسبات کشورهای اسلامی تشکیل شود.
رئیس دیوان محاسبات با اشاره به ظرفیت موجود در کشورهای اسلامی و مسائل مشترک گسترده‌ای که بین این کشورها وجود دارد،پیشنهاد تشکیل سازمان دیوان محاسبات کشورهای اسلامی را مطرح کرد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.
تیم ملی والیبال ترکیه با شکست سه بر صفر کامرون به عنوان حریف تیم ملی زنان ایران در دیدار نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی معرفی شد.
تیم ملی بانوان امروز با شگفتی آفرینی راهی فینال مسابقات کشورهای اسلامی شدند
تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین دیدار مرحله مقدماتی در دیداری نزدیک مغلوب ترکیه میزبان شد.
تیم ملی ب والیبال ایران در دومین مسابقه خود در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست پاکستان شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در آغاز مرحله دوم رقابت‌های جام کنفدراسیون مردان آسیا نتیجه را به تیم ملی بحرین واگذار کرد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین مسابقه خود در مرحله مقدماتی بازی‌های کشورهای اسلامی موفق به شکست ازبکستان شد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین مسابقه خود در مرحله مقدماتی بازی‌های کشورهای اسلامی موفق به شکست ازبکستان شد.
تیم ملی ب والیبال ایران موفق شد در سه ست پیاپی قطر را شکست دهد.
تیم ملی ب والیبال ایران موفق شد در سه ست پیاپی قطر را شکست دهد.
این روز‌ها مجموعه وزارت صمت در حوزه خودرو، مدام دست به اقدامات عجیب، خلق الساعه و غیرکارشناسی می‌زنند که دود این بی تدبیری در چشم مردم می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ