سرمربی تیم ملی در تمرین صبح امروز خود در خصوص زمان اعلام لیست نهایی تیمش هم صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلوس که در هشت سال قبل از آخرین حضورش همواره از حمایت‌های مردمی برخوردار بود، در جام جهانی و زمانی که انتقادات زیادی متوجه بازیکنان تیم ملی می‌شد، یکباره با انتشار پستی، به‌طور ضمنی، آن‌هایی را که از بازیکنان تیم ملی انتقاد می‌کردند، دشمن تیم خطاب کرد. همین موضوع به‌طور‌کلی جایگاه او نزد هواداران زیادی از فوتبال ایران را تغییر داد. البته او با سیاست و حساب و کتاب خاصی در تلاش بود تا در کنفرانس‌های خبری از دولت در ماجرای رخداد‌های اخیر دفاع کند که این صحبت‌ها با حمایت جریانی خاص مواجه ش
عجیب آنکه سیر نزولی جواد نکونام و تیمش درست از زمانی شروع شد که به او پیشنهاد سرمربیگری در تیم ملی ایران ارائه شد؛ نه اینکه به‌عنوان سرمربی کار را شروع کند، بلکه به‌عنوان دستیار کارلوس کی‌روش به جام جهانی برود و بعد از جام جهانی به‌عنوان سرمربی استارت بزند
سن و سال بازیکنان برای جام جهانی هرگز نمی‌تواند دغدغه خاصی باشد. برخلاف لیگ، بازیکنان شاغل در جام جهانی، حتی اگر به فینال هم برسند، نهایتا هفت بازی قرار است داشته باشند که با توجه به پیشرفت علوم تمرینی، بسیاری با سن بالاتر از ۳۰ هم توان بازی چشمگیر و جنگنده را دارند
بدون شک بزرگ‌ترین سورپرایز فهرست نهایی تیم ملی حضور علی کریمی، هافبک تیم کایسری‌اسپور ترکیه است که حتی در اردوی اتریش هم حضور نداشت.
در حالی که انتظار می‌رفت لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی امروز اعلام شود، اما تا به حال این اتفاق رخ نداده است.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: نمی دانیم با چه زبانی اعلام کنیم که قضیه حضور جواد نکونام در تیم ملی تمام شده است.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: نمی دانیم با چه زبانی اعلام کنیم که قضیه حضور جواد نکونام در تیم ملی تمام شده است.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: نمی دانیم با چه زبانی اعلام کنیم که قضیه حضور جواد نکونام در تیم ملی تمام شده است.
طبق برنامه قرار است لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰ آبان اعلام شود.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
ریکاردو ساپنتیو روز یکشنبه با حضور در تمرین تیم ملی فوتبال ایران با کارلوس کی‌روش دیدار و گفتگو کرد.
در دیدار با سنگال تا حدودی مشخص می‌شود در تفکرات کی‌روش چه می‌گذرد، آیا او به دنبال ایجاد ثبات در ترکیب است یا اینکه می‌خواهد بازیکنان جدیدی را محک بزند؟
سرمربی تیم جوانان ایران مدعی است که در فاصله کوتاه باقی مانده تا جام جهانی، نمایش ایران در جدال تدارکاتی مقابل اروگوئه امیدوارکننده بوده است.
مسعود شجاعی، رشید مظاهری، اشکان دژاگه، پژمان منتظری، محمد رضا خانزاده، رضا قوچان نژاد و روزبه چشمی ۷ بازیکنی هستند که در لیست این دوره کی‌روش قرار ندارند.
در جلسه کی‌روش با سازمان لیگ چه گذشت؟
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد.
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد؛ یعنی زمانی که قرعه کشی جام جهانی انجام شده بود.
لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بحث‌های فراوانی را به همراه داشته است.
در حالی‌که هنوز تکلیف دستیاران ایرانی سرمربی پرتغالی ایران مشخص نشده، کارلوس کی‌روش، سرمربی جدید تیم ملی ایران که به‌زودی وارد تهران خواهد شد، کادری متشکل از دستیاران سابق خودش را جمع خواهد کرد
کارلوس کی‌روش در راه تهران و است و هفتاد و چند روز تا رقابت‌های جام‌جهانی فرصت دارد. تا رسیدن کی‌روش به تهران گمانه‌زنی‌ها در خصوص او و کادر فنی‌اش در رسانه‌های ایران داغ است. چه کسی قرار است در کنار کارلوس کی‌روش به عنوان دستیار ایرانی بایستد؟
بعید است کسی در ایران باشد که شانس حضور در تیم ملی به عنوان سرمربی آینده را رد کند.
سفر کارلوس کی‌روش با تاخیر به ایران انجام می‌شود وهمین موضوع زمان شروع اردوی تیم ملی فوتبال را نیز تغییر خواهد داد.
هر چند مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم به تغییر سرمربی گرفتند تا تیم ملی در جام جهانی عملکرد بهتری داشته باشد اما باید از همین امروز مشخص شود چه کسی مسئولیت نتایج تیم ملی را برعهده می‌گیرد؟
او هم زمان داشت و هم تجربه. چه کاری کرد؟ جز این بود که زمان حضور او هر چه می‌خواستند برایش فراهم می‌کردند و مقامی برایش ساختند که از رییس جمهوری وقت هم بالاتر بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ