روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی قطر برای حضور در مسابقات کونکاکاف نام ۷ بازیکن سرشناس خود را خط زده است.
کارلوس کی‌روش فهرست 26 نفره خود برای حضور در جام طلایی آمریکا را منتشر کرد.
دو مدافع ایرانی در روزی که از بالاترین انگیزه برای درخشش در ترکیب الاهلی پیش چشم کارلوس کی‌روش برخوردار بودند، ستاره‌های السد را با شکست بدرقه کردند.
ساعتی بعد از حمله کارلوس کی‌روش به خبرنگاران سایت مذکور در قطر، سردبیر همان سایت در تهران بازداشت شد تا مشخص شود که کارلوس کی‌روش تبدیل به خط قرمزی عجیب شده است.
ستاره خط حمله استقلال بعد از دربی از رفتار کی‌روش گلایه کرد.
چهار بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جریان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فرصت حضور در زمین و بازی برای تیم کارلوس کی‌روش را پیدا نکردند. این در حالی بود که آنها عصای دست اسکوچیچ بودند.
سرلک که توانسته بود نظر مساعد کارلوس کی‌روش را به خود جلب کند به دلیل مصدومیتی که از ناحیه کشاله ران داشته نتوانست مسافر جام جهانی شود.
کارلوس کی‌روش در تمرین امروز تیم ملی برنامه ویژه‌ای برای پرتاب اوت در نظر گرفته بود.
کارلوس کی‌روش در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از اعزام به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توضیحاتی ارائه داد.
کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید شایعات درباره سردار آزمون صحت ندارد.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
یکی از مهم‌ترین راهکار‌ها برای رسیدن به گل، استفاده از ضربات ایستگاهی و همچنین پنالتی است. موضوعی که خیلی از تیم‌ها روی آن حساب می‌کنند و برایش برنامه می‌ریزند. این هم تاکتیکی است که ایران با بازیکنانی که در اختیار دارد، راحت‌تر از بقیه می‌تواند از آن استفاده کند. بخصوص در بخش پنالتی که مهدی طارمی در خط حمله حضور دارد که خودش یک متخصص و متبحر در این کار است.
یکی از دغدغه‌های کارلوس کی‌روش برای اعلام لیست نهایی تیم ملی، انتخاب ۳ یا ۴ دروازه‌بان است.
کارلوس کی‌روش در تمرین امروز نیز دقایقی را با دروازه‌بان‌های تیمش به صورت خصوصی گذراند و نکاتی را به آن‌ها انتقال داد.
کارلوس کی‌روش در مصاحبه خود مدعی شد با توجه به مخالفت باشگاه قطری برای حضور دو ملی پوش ایرانی، احتمال حذف آن‌ها از لیست به واسطه دوری چند هفته‌ای از تمرینات دور از ذهن نخواهد بود.
کارلوس کی‌روش با انتقاد از روند آماده سازی و تدارکات تیم ملی در مسیر حضور در جام جهانی، از دور شدن آنها از اهداف‌شان خبر داد.
۲ بازیکن گل‌گهر سیرجان به هفته چهارم اردوی ریکاوری تیم‌ملی فوتبال دعوت نشدند و این موضوع گمانه‌زنی‌ها درباره خط خوردن آن‌ها را افزایش می‌دهد.
کارلوس کی‌روش در حالی چهار دروازه‌بان را در خط دروازه به تیم ملی دعوت کرده است که قطعا از این جمع یک یا دو بازیکن خط می‌خورد.
سعید صادقی ستاره پرسپولیس پس از خط خوردن از لیست تیم ملی دیگر درخشان بازی نمی‌کند.
کارلوس کی‌روش مقابل اروگوئه تصمیم جالبی در خط دفاعی گرفت.
کارلوس کی‌روش مقابل اروگوئه تصمیم جالبی در خط دفاعی گرفت.
اگر کی‌روش تنها ۳۲ بازیکن را برای جام جهانی تحت نظر گرفته باشد ۶ نفر از لیست او خط خواهند خورد. البته لژیونر‌هایی که این اردو را از دست دادند همچنان برای بازگشت به اردو شانس دارند.
سرمربی تیم ملی ترجیح داد اولویت را به لژیونر‌های تیم ملی بدهد و روی ۱۴ بازیکن داخلی خط قرمز کشید.
اولین لیست کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان شاغل در لیگ ایران در شرایطی اعلام شد که این مربی روی نام یک هافبک پرسپولیس و یک مدافع استقلال خط قرمز کشیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ