عجیب آنکه سیر نزولی جواد نکونام و تیمش درست از زمانی شروع شد که به او پیشنهاد سرمربیگری در تیم ملی ایران ارائه شد؛ نه اینکه به‌عنوان سرمربی کار را شروع کند، بلکه به‌عنوان دستیار کارلوس کی‌روش به جام جهانی برود و بعد از جام جهانی به‌عنوان سرمربی استارت بزند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گمانه زنی‌ها درباره کاندیداتوری چهره‌های شاخص در انتخابات، این سناریو را مطرح می‌کند که آیا در اسفندماه ۱۴۰۲ شاهد زور و آزمایی ژنرال‌های سیاسی بر سر کرسی نمایندگی مجلس هستیم؟
جواد نکونام در چهار هفته ابتدایی لیگ به دنبال کسب حداکثر امتیازات در چهار جدال سخت است.
مدیرعامل استقلال در یکی از اولین کنش های مدیریتی اش در این باشگاه وعده داد بزودی سه چهار بازیکن جدید را به تیم اضافه می کند.
وقتی چنین مدافعانی در ترکیب پرسپولیس حضور دارند و به خوبی هم جواب داده و دو به علاوه یک جام برای این تیم به ارمغان آورده‌اند، خرید مهره‌ای مثل محمدحسین کنعانی‌زادگان عجیب به نظر برسد. اینجاست که عمیقا این سؤال ذهن هواداران را درگیر می‌کند که در سر یحیی گل‌محمدی چه می‌گذرد و چرا چنین خریدی برای پرسپولیس داشته است؟
باشگاه استقلال روز نخست نقل و انتقالاتی خود را با جذب 2 بازیکن جوان و البته 2 تمدیدی آغاز کرده است.
دعوا که شروع شد تراب از داخل رستوران بیرون آمد. آن ۳ جوان داشتند من را کتک می‌زدند. سنگ و چوب هم در دستان‌شان بود. تراب سمت آن‌ها آمد و برای دفاع از من با آن‌ها درگیر شد. چند بار دنبال هم دویدیم. ناگهان آن‌ها ۳ نفری سر من ریختند و داشتم از آن‌ها کتک می‌خوردم. نفهمیدم چه شد که تراب به داخل رستوران رفت و از آشپزخانه رستوران چاقوی بزرگی برداشت و با آن به صحنه دعوا برگشت. وقتی به خودم آمدم که یکی از آن جوانان روی زمین افتاده بود.
جواد نکونام نام چهار بازیکن از بین شاگردانش در فولاد را برای خرید به سرپرست باشگاه می‌دهد
علائم بارز سرطان روده درد شکم، خونریزی مقعدی، اسهال و کم خونی فقر آهن است. به گفته محققان آگاهی از این علائم می‌تواند منجر به تشخیص زودتر برای افراد زیر ۵۰ سال شود.
دو برخورد سوت بحث برانگیز داور دیدار پارس و استقلال در محوطه جریمه مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
در بحبوحه بحران هزینه های زندگی، هزاران پزشک جوان در انگلیس دست به اعتصاب چهار روزه زده و خواهان دستمزد بهتر شده اند.
شواهد اکنون نشان می‌دهند که گوشی‌های تلفن همراه هوشمند عامل اصلی همه گیری بیماری روانی در میان زنان جوان هستند.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان جام رومن دیمیتریف که به میزبانی روسیه در جریان است با راهیابی دو ملی پوش ایران به دیدار فینال و چهار کشتی گیر به شانس مجدد همراه بود.
با انصراف چهار گزینه از هدایت تیم ملی ایران، حالا سه گزینه دیگر پیش روی فدراسیون فوتبال است: جواد نکونام، فرهاد مجیدی و حسین فرکی.
با انصراف چهار گزینه از هدایت تیم ملی ایران، حالا سه گزینه دیگر پیش روی فدراسیون فوتبال است: جواد نکونام، فرهاد مجیدی و حسین فرکی.
عبدالله ویسی انتقادات تندی را نسبت به استعفای جواد نکونام و همچنین گزینه‌های مطرح‌ شده برای هدایت تیم ملی امید مطرح کرد.
جواد نکونام در چهار بازی برابر سه مدعی همیشگی فوتبال ایران، هشت امتیاز گرفته است.
جواد نکونام برای دیدار برابر ذوب آهن تصمیم گرفت تا چهار تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کند.
رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه شرایط متفاوت امروز تیم ملی نسبت به چهار سال پیش گفت: تیم ملی درگیر تغییر نسل است اما در عین حال در تلاش برای کسب سکو در هانگژو هستیم.
دیدار ایران- آمریکا امشب (هشتم آذرماه) ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه خواهد پخش خواهد شد. گزارش این دیدار توسط جواد خیابانی قطعی شده است.
چهار دیدار جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در هشتمین روز خود توسط علیرضا علیفر، جواد خیابانی، محمدرضا احمدی و پیام بسیجی گزارش می‌شوند.
چهار دیدار جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در هشتمین روز خود توسط علیرضا علیفر، جواد خیابانی، محمدرضا احمدی و پیام بسیجی گزارش می‌شوند.
متهم به قتل گفت: روز حادثه وقتی به خانه رفتم پسرخاله‌ام را هم در آنجا دیدم و عصبانی شدم. ناخواسته با خواهرم درگیر شدم و از سر عصبانیت یک چاقو برداشتم و با آن ضربه‌ای به او زدم. آن زمان به درستی نمی‌دانستم که چه می‌کنم، اما وقتی به‌خودم آمدم خواهرم جانش را از دست داده بود و از سر ترس فرار کردم.
فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام حالا در هفت دیدار اخیر خود فقط چهار امتیاز به دست آورده و نکته مهم، سه شکست پیاپی فولادی‌ها برابر نساجی، گل‌گهر و ملوان است که باعث شده تا قرمزپوشان اهوازی به لطف یکی، دو تفاضل گل بهتر در رتبه دهم جدول جا خوش کنند
در آخرین بازی لیگ برتری پرسپولیس و مس کرمان، سرخ‌ها با ۶ گل این تیم کرمانی را درهم کوبیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ