جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، پس از پایان بازی برابر منچسترسیتی ناباوری‌اش از گلی که ارلینگ هالند زد را نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سجاد شهباززاده در کمال ناباوری در اولین بازی با پیراهن مس رفسنجان کارت قرمز دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.
پس از آنکه عبدالملکی از وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی خداحافظی کرد، سمتی دیگر از سوی دولت برایش تدارک دیده شد. او در عین ناباوری به مناطق آزاد رفت. این ناباوری به حدی بود که داوری، مشاور پیشین احمدی‌نژاد در توییتی اعلام کرد: «به عجایب دولت رئیسی این را هم اضافه کنید که کسی را بعنوان متولی مناطق آزاد منصوب کرده اند که از اساس با توسعه مناطق آزاد مخالف است و توسعه این مناطق را برخلاف اقتصاد مقاومتی می‌داند.»
یک موتورسوار پس از تصادف شدیدی که با اتومبیل داشت و به زیر چرخ‌های تریلی افتاد در کمال ناباوری زنده از زیر تریلی خارج شد. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
زن نظافتچی در اعترافاتش می‌گوید: یک روز با خانم صاحبخانه کار داشتم و وارد اتاق شدم که اتفاقی طلا‌ها را دیدم. با آن همه طلا ناگهان وسوسه شدم و با همدستی یکی از آشنایان تصمیم گرفتیم طلا‌ها را سرقت کنیم. مالباخته وقتی فهمید خدمتکار خانه‌اش دزد طلاهایش است شوکه شد. او در عین ناباوری گفت: هیچ وقت فکر نمی‌کردم این زن دزد باشد. او دو سه سال درخانه من رفت و آمد داشت و کاملاً به او اعتماد داشتم.
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، شب گذشته در میان بهت ناباوری بازیکنان این تیم و همه فوتبال‌دوستان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
دورتموند در 25 دقیقه اول دیدار خانگی مقابل ماینتس دو گل دریافت کرد و یک پنالتی از دست داد تا در بدترین زمان ممکن شاهد کمرنگ شدن امیدهای قهرمانی‌اش باشد.
بازیکنان مس کرمان پس از شکست برابر سپاهان و سقوط به دسته اول، لحظات سخت و ناراحت کننده ای را سپری کردند.
درست است که این روز‌ها اسم پریسا جهانفکریان دوباره در رسانه‌های داخلی مطرح شده، ولی پیش از این چهره‌های سرشناسی از ایران در قالب تیم پناهندگان حتی فرصت حضور در بازی‌های المپیک را هم به دست آورده که از لحاظ اسم و رسم شرایط کاملا متفاوتی داشته‌اند. در همین المپیک ۲۰۲۰ توکیو که به دلیل شیوع ویروس کرونا زمان برگزاری‌اش دستخوش تغییر و تحول شد، ایران در عین ناباوری پنج ورزشکار در تیم پناهندگان در رشته‌های مختلف داشت که کیمیا علیزاده سرشناس‌ترین آن‌ها بود
سرمربی سپاهان در اقدامی جالب تصمیم به تعویض دو بازیکن خود کرد که کاملا مشخص بود به این موضوع معترض هستند.
یکباره از بستن استراتژیک‌ترین آبراهه بین‌المللی سخن می‌رانند؛ یعنی «تنگه هرمز.» گاهی هم در کمال ناباوری از ساخت بمب اتم سخن می‌رانند. گویی ایده‌پردازان ایران هراسی در انتظاراند آن‌ها سخن بگویند و بلافاصله با سخنان‌شان، جوسازی ضدایرانی صورت بگیرد. خلاصه اتحادی نانوشته میان آن‌ها و پروژه ایران‌هراسی برقرار است. محبوب رسانه‌های تندرو (نه حتی میانه‌ور) صهیونیستی نیز هستند. در مجموع تنها آورده این طیف تنها یکی‌ست: «هزینه‌تراشی و ارائه تصویر بازیگر غیرمعمول (غیرعقلانی) از ایران در نظام بین‌الملل
کوپر تورسون یکی از دانش‌آموزان کلاس هشتم ایلینوی با پرتاب فوق‌العاده و از راه دور پیروزی تیمش را در کمال ناباوری رقم زد.
در عین ناباوری و باوجود پیروزی اروگوئه، این کره‌جنوبی بود که راهی مرحله بعدی شد.
در عین ناباوری و باوجود پیروزی اروگوئه، این کره‌جنوبی بود که راهی مرحله بعدی شد.
بهترین فرصت‌های ایران در دقیقه ۵۲ بازی با ولز به دست آمد. فرار سردار آزمون او را در موقعیتی عالی قرار داد و ضربه او به تیرک سمت چپ هنسی برخورد کرد. در برگشت فرصت به قلی زاده رسید که شوت او از پشت محوطه هم در عین ناباوری به تیرک سمت راست دروازه‌بان ولز خورد.
بهترین فرصت‌های ایران در دقیقه ۵۲ بازی با ولز به دست آمد. فرار سردار آزمون او را در موقعیتی عالی قرار داد و ضربه او به تیرک سمت چپ هنسی برخورد کرد. در برگشت فرصت به قلی زاده رسید که شوت او از پشت محوطه هم در عین ناباوری به تیرک سمت راست دروازه‌بان ولز خورد.
شاگردان هاجیمه موریاسو در کمال ناباوری توانستند یکی دیگر از مدعیان قهرمانی جهان را شکست دهند.
رضا کیانیان گفت: آن‌هایی که خانه ملت را تصاحب کرده اند. به جای این که به این شایعات رسیدگی کنند. در کمال ناباوری خواستار اعدام موکلین خود می‌شوند!
زک استفن جایی در لیست 26 نفره تیم ملی کشورش در جام جهانی ندارد و این موجب انتقاد شدید فوتبالدوستان امریکایی شده است.
سال‌ها پیش قهوه‌خانه‌ها، محلی برای انتقال میراث ادبی ایرانیان بودند و نمادی از سنت‌های کهن را به نمایش می‌گذاشتند، اما امروز در کمال ناباوری تبدیل به پاتوقی برای تجمع افراد و اقشار مختلف به ویژه خلافکاران و معتادان شده و این شرایط در منطقه ۱۶ و به‌ویژه در خیابان‌های معروف محله‌نازی‌آباد، معتمدان، شورایاران و خانواده‌ها را حسابی نگران کرده است.
در دیداری که از هفته چهادهم لیگ انگلستان در جهنم آنفیلد برگزار می شد، در کمال ناباوری این لیدز یونایتد بود که سه امتیاز بازی را دشت کرد.
تیم ملی اسپانیا در زمین پرتغال با گل دقیقه ۸۸ آلوارو موراتا پیروز شد و به نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا صعود کرد و پرتغال در عین ناباوری در خانه حذف شد.
تیم ملی اسپانیا در زمین پرتغال با گل دقیقه 88 آلوارو موراتا پیروز شد و به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا صعود کرد. پرتغال در عین ناباوری در خانه حذف شد.
تیم ملی اسپانیا در زمین پرتغال با گل دقیقه 88 آلوارو موراتا پیروز شد و به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا صعود کرد. پرتغال در عین ناباوری در خانه حذف شد.
تصویری از بهت و اندوه و ناباوری خانواده مهسا امینی در آرامستان آیچی سقز را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ