بهترین فرصت‌های ایران در دقیقه ۵۲ بازی با ولز به دست آمد. فرار سردار آزمون او را در موقعیتی عالی قرار داد و ضربه او به تیرک سمت چپ هنسی برخورد کرد. در برگشت فرصت به قلی زاده رسید که شوت او از پشت محوطه هم در عین ناباوری به تیرک سمت راست دروازه‌بان ولز خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حساس‌ترین بازی هفته دوم لیگ برتر، میان دو تیم تراکتورو پرسپولیس در تبریز برگزار شد.
گزارش اختصاصی و لحظه به لحظه از نقش جهان در حساس‌ترین دیدار هفته اول لیگ برتر 03-1402
معاون سیاسی وزارت امور خارجه طالبان: سد‌های آب جزو مراکز حساس محسوب می‌شوند و به هیچ وجه به کارشناسان ایرانی اجازه داده نمی‌شود از سد کجکی بازدید کنند.
سید مسعود داوودی، متخصص پوست با تاکید بر اینکه در اغلب موارد استفاده از شامپو بر صابون برای شستشوی مو‌ها اولویت دارد، می‌گوید: البته کسانی که پوست سرشان بسیار چرب است می‌توانند از صابون برای شستن مو‌های خود استفاده کنند، اما کسانی که پوست‌های حساس دارند بهتر است از شامپو‌ها برای شستن موی خود استفاده کنند. همچنین کسانی که در شهرستان‌ها از آب چاه یا آب‌های سنگین استفاده می‌کنند بهتر از شامپو استفاده کنند تا احتمال ایجاد واکنش و رسوب روی پوست سر آن‌ها کاهش پیدا کند.
آلیاژ‌های حافظه‌دار در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی از جمله برای ارتوپدی، مغز و اعصاب، قلب و عروق، لوازم و وسایل دندانپزشکی، ایمپلنت‌ها و همچنین فریم عینک ها، دستگاه‌های ایمنی حساس به دما و سیم‌های راهنما کاربرد دارند.
تراکتور در حساس‌ترین بازی هفته تیم سپاهان را از پیش رو برداشت.
فرناندو هرناندز داور مکزیکی به دلیل رفتار خشونت آمیز و زانو زدن به کشاله ران یک بازیکن ۱۲ بازی محروم شد. بازیکنان تیم لئون پس از اینکه حریف گل تساوی بحث‌برانگیز را به ثمر رساند از داور تقاضای بررسی VAR کرده بودند، اما هرناندز که هم تیمی لوکاس رومرو را جریمه کرده بود، با زانوی خود به کشاله ران هافبک تیم لئون کوبید و او را نقش بر زمین کرد. در دقیقه ۶۳ بازی، کلاب آمریکا یک گل مشکوک به خطای هند به ثمر رساند. بازیکنان لئون به فرناندو هرناندز، داور سرشناس مسابقه معترض شدند. لوکاس رومرو، بازیکن شماره ۲۹ لئون به هرناندس چسبید تا اعتراض کند اما این داور حین دادن کارت زرد به دیگر بازیکن معترض در اقدامی باورنکردنی با زانو به نقطه حساس لوکاس کوبید و او را نقش زمین کرد!
تیک آف و فرود دو بخش بسیار مهم و حساس هر پرواز محسوب می‌شوند و خلبان‌ها در این دو وضعیت به طور کامل هواپیما را کنترل می‌کنند. در ویدئوی زیر فرود تماشایی یک بوئینگ ۷۴۷ را از منظره کابین خلبان مشاهده می‌فرمایید. /همشهری آنلاین
علیرضا اکبری معاون اسبق وزیر دفاع که این روزها با عنوان «ابرجاسوس» در رسانه‌ها معرفی می‌شود؛ با اعلام قوه قضائیه به اعدام محکوم شد. اکبری سالها در مشاغل حساس نظامی و امنیتی حضور داشته و با سرویس های اطلاعاتی انگلستان در ارتباط بوده است.
دیدارهای مهمی در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال برگزار می شود که می تواند شرایط جدول را تغییر دهد.
این ویدیو که استراحت یک کروکودیل حواس پرت را در ساحل به تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که یک جگوار پس از کمینی هوشمندانه، کروکودیل را در یک حرکت غافلگیرانه شکار می‌کند.
این ویدیو که استراحت یک کروکودیل حواس پرت را در ساحل به تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که یک جگوار پس از کمینی هوشمندانه، کروکودیل را در یک حرکت غافلگیرانه شکار می‌کند.
گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در اردوگاه آوارگان جبالیا در شمال نوار غزه موشک‌ها و پهپاد‌های خود را به نمایش گذاشت.
فرانسه با شکست دانمارک در حساس‌ترین بازی گروه C جام‌جهانی ۲۰۲۲ راهی مرحله بعد شد و به احتمال زیاد صدرنشین هم خواهد ماند.
تیم ملی هلند با شکست سنگال در حساس‌ترین دیدار گروه A جام‌جهانی ۲۰۲۲ مسیرش برای صعود را هموار کرد.
لیورپول در حساس‌ترین بازی این هفته لیگ برتر انگلیس مقابل منچسترسیتی با یک گل پیروز شد.
در حساس‌ترین بازی هفته لیگ برتر انگلیس، آرسنال بعد از ۴ باخت متوالی موفق شد سرانجام لیورپول را شکست دهد.
میلان در حساس‌ترین بازی این هفته سری آ ایتالیا مقابل یوونتوس به پیروزی ۲-۰ دست پیدا کرد.
در حساس‌ترین بازی اولین هفته لیگ قهرمانان اروپا، پاری‌سن‌ژرمن مقابل یوونتوس پیروز شد.
در حساس‌ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در اولدترافورد مقابل آرسنال پیروز شد.
لیورپول در حساس‌ترین بازی هفته ششم لیگ برتر انگلیس مقابل همشهری‌اش اورتون متوقف شد.
در حساس‌ترین بازی هفته بوندس‌لیگای آلمان، بایرن‌مونیخ مقابل مونشن‌گلادباخ متوقف شد.
منچستریونایتد در حساس‌ترین بازی هفته سوم لیگ برتر انگلیس مقابل لیورپول با نتیجه ۲-۱ پیروز شد.
مهم ترین بازی هفته اول فصل جدید با صحنه‌های مهم و اثرگذار داوری همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ