در دیداری که از هفته چهادهم لیگ انگلستان در جهنم آنفیلد برگزار می شد، در کمال ناباوری این لیدز یونایتد بود که سه امتیاز بازی را دشت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاید بتوان موقعیتی را که امروز جواد نکونام در آن قرار گرفته، چیزی شبیه یک غنیمت تلخ دانست.
گردان‌های قسام با برگزاری نمایشگاهی برخی از تسلیحات نظامی خود و سلاح‌هایی به غنیمت گرفته شده از رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت.
هرگوشه بافت تاریخی شمال تهران قدیم که تنها در سعدآباد از روزگار قاجار دست‌نخورده باقی مانده، خاطره‌ای از تاریخ معاصر ایران در دل دارد. این همه برای ساکنان تهران که تهران را ندیده‌اند، غنیمت است. سعدآباد دوران قاجار هشت هکتار بود، اما رضاخان بسیاری از باغ‌های گلاب‌دره و ولنجک را خرید و به آن اضافه کرد.
این تفنگ در جنگ‌های سال ۱۹۶۷ و ۱۹۷۳ در نقش تفنگ سازمانی این رژیم ایفای نقش کرد و سرانجام با تفنگ تهاجمی ام ۱۶/گلیل و تسلیحات دیگر جایگزین شد. اگرچه همچنان در برخی تمرین‌ها این سلاح دیده می‌شود.
سنگابش را نادر غنیمت گرفت و خشت‌های طلایی‌اش را اسماعیل خان هدیه داد. به همین خاطر، هم به سقاخانه نادری معروف است و هم به اسماعیل طلا.
حضور مردانی باتجربه و پرافتخار در هر تیم بزرگ می‌تواند غنیمت باشد و ضمن اینکه به اعتبار تیم خواهد افزود، در راه کسب قهرمانی‌های مجدد به کار این مجموعه می‌آید.
یک عراده تانک T-۹۰M روسی بر روی مین ضد تانک رفته و بر اثر انفجار شنی‌های آن به بیرون پرت شده است و در نتیجه خدمه تانک آن را رها کرده اند. نیرو‌های اوکراینی برای آنکه جلوی بازیابی احتمالی این تانک را بگیرند ابتدا با کورنت غنیمتی خود روس‌ها به آن شلیک می‌کنند و سپس با استفاده از کوادکوپتر دو بسته کوکتل مولوتوف را هم بر روی تانک رها می‌کنند.
گذشته از حق طبیعی افکار عمومی در این باره، هر مانع یا بهانه‌ای که بتواند جان انسانی را نجات دهد، مغتنم و غنیمت است و نظارت افکار عمومی می‌تواند یکی از موثرترین آن‌ها باشد. این البته تنها یک راهکار برای کاستن از ابعاد این مساله هولناک است تا زمانی که دیگر اقدامات مدنی درباره اصل آن به نتیجه خداپسندانه و انسانی‌تری برسد.
اصولگرایان در تاکتیکی جدید از وحدت حزبی منصرف‌شده‌اند و می‌خواهند نهاد‌های مردمی را به نفع خودشان سازماندهی کنند. مانیفست اصولگرایی- انقلابی به تمرکز و توجه به نهاد‌ها و گروه‌های مردم نهاد رسیده است. خواه نامش همان باشد که الهیان می‌گوید و «حکمرانی مردم پایه» را هدف قرار دهد یا به قول قالیباف «حکمرانی نو» در دستورکار باشد. در زمانه عسرت رای باید هر رای را غنیمت شمرد حتی اگر به این قیمت که اصولگرایان از زنان سخن بگویند و با واژه‌هایی همچون ان. جی. او که تا دیروز نهاد جاسوسی بود و نامش اسم مکروه، آشتی کنند.
ستاره‌های آرژانتینی به رسم همیشگی قهرمان‌ها بخشی از تور دروازه را به یادگار بردند.
گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از سلاح غنیمت گرفته شده از نظامی اسیر صهیونیست رونمایی کرد.
مهاجم چارچوب شناس در هر تیمی غنیمت است، مهاجمی که با یک لمس توپ را تبدیل به گل کند.
نیک صالح حمیدزیچ، پسر حسن صالح حمیدزیچ(مدیر ورزشی بایرن)، پس از پیروزی بایرن برابر بارسا فرصت را برای کنایه زدن به روبرت لواندوفسکی غنیمت شمرد.
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه « اعتراض نشان دهنده بیداری، بصیرت، هوشمندی و نظارت مردم بر مسئولان و کارگزارن نظام است» گفت: اعتراض یک فرصت و نه یک تهدید است و ما این را غنیمت و نه بلا می دانیم.
تونی کروس معتقد است رئال مستحق کسب یک امتیاز برابر شاختار بود. او نگران شرایط رئال برای ال کلاسیکوی روز یکشنبه نیست.
مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن در حالی در نمایشگاه نظامی نیرو‌های مشترک یمنی حضور یافت که سوار بر خودرویی زرهی بود که نیرو‌های یمنی در خلال نبرد‌ها با نیرو‌های ائتلاف به غنیمت گرفته اند.
بازیکن ذوب آهن می گوید تصور نمی کند تیم های زیادی بتوانند برابر پرسپولیس کلین شیت کرده و امتیاز کسب کنند.
فیلم سینمایی سیاه باز که ابتدا در فصل بهار شجاعت به خرج داد و به پس از بازگشایی سینماها به دلیل پاندمی کرونا، به اکران درآمد و هم اکنون به صورت اکران آنلاین در پلتفرمهای نمایشی در دسترس مخاطبان است، یک فیلم نوآر با مایه های کمدی سیاه است که نمایش آن یک غنیمت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ