در عین ناباوری و باوجود پیروزی اروگوئه، این کره‌جنوبی بود که راهی مرحله بعدی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دارنده مدال طلای بازیهای یونیورسیاد دانشجویان جهان حضور در مرحله دوم گرندپری را از دست داد.
دارنده مدال طلای بازیهای یونیورسیاد دانشجویان جهان حضور در مرحله دوم گرندپری را از دست داد.
تبریز- با نزدیک شدن به بازی های لیگ برتر بیست و سوم فوتبال، فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بیش از پیش شده و در این گزارش آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار بررسی می شود.
در آخرین روز از رقابتهای تیراندازی بازیهای یونیورسیاد دانشجویان جهان در چین تیم میکس تفنگ بادی ۱۰ متر ایران به عنوان چهارم رسید.
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت رشته های اعزامی به بازیهای آسیایی را بررسی و حمایت از تیم فوتبال امید را هم در دستور کار قرار دادند.
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت رشته های اعزامی به بازیهای آسیایی را بررسی و حمایت از تیم فوتبال امید را هم در دستور کار قرار دادند.
سرمربی تیم ملی می‌گوید درخواست بازیهای دوستانه بهتر را به فدراسیون فوتبال داده است.
دارنده مدال طلای پاراتیراندازی در مسابقات جهانی کره جنوبی گفت: پس از عمل جراحی ۲ ماه استراحت داشتم و مشکلی برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین ندارم.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پیش از بازی امشب مقابل سیتی تاکید کرد که شاگردانش می دانند در چنین بازی های بزرگی چه باید بکنند.
استقلال در 4 هفته پایانی برای تکرار قهرمانی بازی های سختی پیش رو دارد اما کاملا به این اتفاق امیدوار است و شاید این سخت تر از 8 امتیازی نبود که از صدرنشین عقب افتاد و جبران کرد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با تشریح آخرین وضعیت تیم‌ها برای حضور در بازیهایی آسیایی تاکید کرد که براساس بررسی‌های صورت گرفته تعداد مدال‌های طلای ایران به ۲۰ مدال طلا نخواهد رسید!
پس از جلسه ستاد عالی بازیهای آسیایی نشست فوق العاده ای با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال در خصوص تیم ملی امید در محل کمیته برگزار شد.
در آخرین بازیهای مرحله گروهی جام ۲۰۲۳ آسیا عربستان مقابل ژاپن شکست خورد.
به گفته سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی، ترکیب این تیم برای بازی‌های پاراآسیایی بعد از مسابقات قهرمانی کشور که آخرین مرحله انتخابی تیم ملی به حساب می‌آید، مشخص خواهد شد.
تقابل پرسپولیس و سپاهان یکی از مهمترین بازیهای فوتبال ایران در آخرین روزهای سال جاری خورشیدی است.
بوسکتس با حضور در دیدار نیمه نهایی سوپر جام، تعداد بازی های خود برای بارسا را به عدد شگفت انگیز 700 رساند.
رئیس شرکت زیر ساخت در خصوص رونمایی از سرویس کاهش پینگ بازی های آنلاین گفت: این سرویس آماده است و امیدواریم در هفته جاری معرفی عمومی شود.
فدراسیون فوتبال در تلاش است هر چه سریعتر سیستم کمک داور ویدئویی را در استادیوم های ایران راه اندازی تا به کاهش اشتباهات داوران در بازی های لیگ برتر کمک کند.
روز پایانی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز برگزار می‌شود.
محمد جواد پاینده مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در برنامه سلام صبح بخیر در مورد بازی های دوستانه تیم ملی خبرهای جدیدی را اعلام کرد.
با کسب مدال نقره توسط مبینا حیدری، پرونده تیم ملی کاراته ایران با ۵ مدال نقره و ۳ برنز و بدون مدال طلا در بازیهای کشورهای اسلامی بسته شد.
در آخرین روز مسابقات تیراندازی با کمان بازیهای همبستگی کشورهای اسلام دو نماینده کشورمان در فینال به مصاف رقبای خود رفتند.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با نتیجه ۳ بر ۲ برابر ترکیه شکست خورد اما با وجود این ناکامی حریف آذربایجان در مرحله نیمه نهایی شد.
سجاد استکی و راضیه جانباز دو ستاره هندبال ایران که تا آخرین اردو نیز در تمرینات تیمهای ملی مردان و زنان شرکت کرده بودند، از حضور در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی جا ماندند .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ