سجاد شهباززاده در کمال ناباوری در اولین بازی با پیراهن مس رفسنجان کارت قرمز دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اخراج مهاجم سابق لیورپول از میلان برای جذب آزمون
عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی از اخراج خود خبر داد.
سینا شاه‌عباسی مدافع گیلانی فولاد در دقیقه ۴۵ بازی با صنعت نفت آبادان از زمین مسابقه اخراج شد.
متئو آلمانی دیگر مدیر ورزشی بارسلونا نیست و دکو از این پس رسما جانشین او خواهد شد.
اخراج پرتابگر نیزه ایران بخاطر انتشار وضع خوابگاهش
رکورددار پرتاب نیزه ایران پس از انتشار تصاویری از وضعیت اسکان خود، از خوابگاه مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب اخراج شد.
اینتر میامی با دروازه‌بانی که به خرید مسی انتقاد کرده بود قطع همکاری کرد.
مربی مس رفسنجان می‌گوید اخراج مهاجم‌شان تصمیم درستی بوده است.
سجاد شهباززاده به علت تکل خشن و خطرناک با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد.
سر مربی نساجی مازندران در ثانیه های پایانی دیدار تیم اش با پیکان با کارت قرمز داور مسابقه جریمه شد.
مهلت اسکان زلزله‌زدگان ترکیه در اماکن ترکیه نظیر خوابگاه‌ها به پایان رسیده است و دولت این کشور در حال مجبور کردن مردم زلزله‌زده برای ترک این اماکن است.
منابع عبری زبان با اشاره به اخراج یک مدل زن اسرائیلی از هتلی در شهر قاهره، از ناراحتی شدید وی از این اقدام مصری‌ها خبر داده‌اند.
سرمربی تیم ملی والیبال کوبا بعد از یک‌ لیگ ملت‌های ناامید کننده از‌ کار برکنار شد.
روز گذشته مهلت اسکان زلزله‌زدگان ترکیه در اماکن ترکیه نظیر خوابگاه‌ها به پایان رسید و دولت این کشور در حال مجبور کردن مردم زلزله‌زده برای ترک این اماکن است.
تردیدی نیست که قرآن از عوامل وحدت‌انگیز میان مسلمانان است و وزارت امور خارجه در مقابله با واقعه قرآن‌سوزی باید در بازنگری سطح روابط با سوئد به سرعت تصمیم بگیرد.
در پی هتاکی مجدد به قرآن از سوی «سلوان مومیکا» شهروند عراقی ـ سوئدی تحت تعقیب عراق، السودانی دستور اخراج سفیر سوئد از بغداد را صادر کرد.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز چهارشنبه در سخنانی گفت که ارزیابی اطلاعاتی حاکی از آن است که هدف ایران اخراج آمریکا از عراق و سوریه است تا به قدرت مسلط در منطقه تبدیل شود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم ۱۱ امتیاز با اشتباهات داوری از دست داده است، به تمجید از دو بازیکن تیمش پرداخت و دلیل بازی ندادن به سجاد شهباززاده را توضیح داد.
امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: دانش آموزانی که پس از ورود به سن مشمولیت (۱۸ سالگی تمام) فارغ التحصیل، انصراف، ترک یا اخراج از تحصیل شده باشند از تاریخ فراغت ترک یا اخراج از تحصیل یک سال مهلت دارند تا خود را معرفی کنند.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: گرچه از انقلاب ضداستکباری ملّت ایران که منجر به اخراج آمریکا و دولت وابسته به او شد ۴۴ سال می‌گذرد، اما توانست هژمونی پوشالی آمریکا در جهان را به چالش بکشد.
سجاد غلامی در شبی که مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات جهانی بلگراد برگزار می شد، به سوژه اول کشتی ایران تبدیل شد.
شاهکار داوری‌ها در هفته دوم به اوج رسید و سعاد وفاپیشه در شرایطی که 2 کارت زرد به میلاد باقری، بازیکن نفت مسجدسلیمان داده بود او را اخراج نکرد!
رضایی با اشاره به برخی شاخص‌هایی که در این بازدیدها مورد ارزیابی قرار گرفت بیان کرد: برخی محل‌های سازمانی در بلند مدت باعث به‌وجود آمدن مفسده می‌شود. بر همین اساس هم یکی از شاخص‌های قرارگاه ۲۱تیر عدم استفاده از بانوان در محل‌های سازمانی ویژه اقایان و برعکس یا عدم استفاده از منشی زن برای مردان و یا مساله عکس‌های پروفایل‌ها در فضای مجازی بود.
اسماعیل قادری‌فر مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی برکنار و با حکم وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی نیکبخت به عنوان سرپرست جدید این سازمان منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ