در عین ناباوری و باوجود پیروزی اروگوئه، این کره‌جنوبی بود که راهی مرحله بعدی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه سپاهان از دو خرید تابستانی خود در تاریخ هفتم تیرماه رونمایی کرد، تا مورد توجه‌ترین تیم لیگ برتری باشد و برای فصل پیش رو هم خط و نشان بکشد.
مجتبی فریدونی، مدیرعامل سابق ذوب‌آهن، در یادداشتی به تغییرات جدید در ذوب‌آهن پرداخته است.
لیگ یک در اوج هیجان: توقف بی‌جای دو مدعی صعود
خبرگزاری حوزه نوشت: آیت الله اعرافی از حجت الاسلام سجاد جهانگیری طلبه مصدوم حادثه امروز قم عیادت کرد. این طلبه جوان که دو فرزند کوچک دارد و مدتی است از مشهد برای ادامه تحصیلات  حوزوی به قم آمده است، صبح امروز در حمله با ماشین و سپس با ضربات چاقو در خیابان صفاییه قم مورد تعرض قرار گرفت و هم‌اکنون به‌شدت مجروح است.
کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد و هر یک از سه مدعی از چه میزان شانس برای کسب جام برخوردارند؟
یک رسانه‎‌ عبری امروز دوشنبه با انتشار گزارشی مدعی بازداشت دو فرد مرتبط با ایران و حزب‌الله در کرانه‌باختری شد.
هفته بیست‌و‌سوم رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی امروز شروع می‌شود که در حساس‌ترین بازی فصل، دو تیم مدعی پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.
محمد عباس‌زاده همانند دور رفت به پرسپولیس گل زد و خود را دوباره به صدر جدول گلزنان رساند.
نام دو بازیکن ایرانی از تیم‌های السیلیه و الاهلی در جمع برترین گلزنان لیگ ستارگان قطر به چشم می‌خورد.
وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان امروز مدعی شد: ارمنستان پیشنهاد باکو درباره استقرار «ایست بازرسی» در مرز میان دو کشور را رد کرده است!
کیانوش رستمی در فینال لیگ برتر وزنه‌برداری موفق به شکست دیگر وزنه‌بردار ملی‌پوش دسته ۸۹کیلوگرم نشد.
‌نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز به طور رسمی شروع می‌شود تا در حساس‌ترین بازی هفته شانزدهم دو تیم مدعی سپاهان و استقلال در اصفهان به مصاف یکدیگر بروند. اهمیت این بازی دست‌کمی از جدال برای رسیدن به عنوان قهرمانی ندارد
جدال با نساجی قائمشهر برای دو بازیکن پرسپولیس از اهمین زیادی برخوردار است و احتمالا روی تصمیم آینده آنها تاثیرگذار باشد.
توقف خانگی دو تیم مدعی لیگ مقابل مهمانان
ادن آزار اعتقاد دارد بلژیک مدعی قهرمانی در جام‌جهانی 2022 هم هست، ولی کوین دی‌بروینه می‌گوید سال 2018 شرایط بهتری داشته‌اند.
مانوئل نویر، کاپیتان تیم ملی آلمان، معتقد است تیم های برزیل و آرژانتین در این جام جهانی می توانند به قهرمانی دست یابند.
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال زنان با پیروزی سه تیم مدعی شهرداری سیرجان، خاتون بم و سپاهان اصفهان به اتمام رسید.
ژاپن و لهستان مدعیان اصلی گرفتن میزبانی رقابت‌های قهرمانی جهان در سال 2026 هستند.
وزارت دفاع تایوان از شناسایی ۳۱ جنگنده و چهار کشتی جنگی چین در اطراف جزیره تایوان خبر داد و مدعی شد که ۱۰ جنگنده چینی امروز از خط میانی دو طرف عبور کرده اند.
در حال حاضر همه‌پرسی الحاق چهار منطقه شامل دو جمهوری دونتسک و لوهانسک در منطقه شرقی دونباس و همچنین زاپروژیا و خرسون در جریان است و امروز پایان خواهد یافت. اوکراین و کشور‌های غربی همه‌پرسی‌ها را ساختگی خوانده و مدعی هستند نتایج آن از قبل تعیین شده و آن را به رسمیت نخواهند شناخت.
خبر جان باختن مهسا (ژینا) امینی دختر ۲۲ ساله کرد در دو روز اخیر سطح گسترده‌ای از واکنش‌ها، انتقادات و ابراز همدری‌ها را در میان مردم، کاربران شبکه‌های اجتماعی، فعالان حقوقی و مدنی و همچنین مسولان در پی داشت. روزنامه کشور نیز که روز شنبه ۲۶ شهریور به علت اربعین حسینی منتشر نشدند؛ صفحه نخست امروز خود را به بازتاب و تحلیل این حادثه تلخ اختصاص داده‌‍اند.
از لباس اول و دوم تیم های ملی آرژانتین و اسپانیا برای جام جهانی2022 رونمایی شد.
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز در دومین مسابقه خود در لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که تقابل این دو تیم مدعی با خریدهای پر سر و صدا نوید بازی جذابی را می‌دهد.
بازیکن سابق تیم ملی پرتغال حضور کوتاه مدتی در بازی استقلال – سپاهان داشت اما در پایان این پیروزی بزرگ را در کنار همبازیانش و مورایس جشن گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ