رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: در طرح مهرآفرین همه معلمان شامل طرح رتبه بندی خواهند شد فقط نیازمند شرکت در آزمونی هستند که آموزش و پرورش تا مهر ماه برگزار خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون معلمان در ۵ رتبه قرار می‌گیرند و دولت ۵۰ هزار میلیارد تومان در این زمینه هزینه کرده است.
مشهد ـ معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان در مدارس غیردولتی باید هویت و شناسنامه داشته باشند و اگر کارت صلاحیت نداشته باشند بعد از سه سال اجازه ورود به مدارس را نخواهند داشت.
مدیر کل آموزش و پرورش تهران در همایش ستارگان آسمان تعلیم و تربیت گفت: معلمان افراد تاثیر گذاری هستند که با اختیار خود این راه را انتخاب و تمام و عمر و جوانی خویش را در این راه صرف می‌کنند.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی خواستار تبدیل وضعیت نیروهای خرید خدمات و طرح مهرآفرین شد.
سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: زمان رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین باید از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ باشد و حتما مجلس شورای اسلامی بر اجرای صحیح این قانون نظارت می‌کند.
دیوان محاسبات کشور با صدور نامه‌ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که محاسبه و پرداخت مزایای رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ قابا اجرا است.
وزیر آموزش و پرورش گفت:موضوع مهر آفرینان انجام شده است اما در مصوبه تامین اعتبار آنان ابهامی وجود دارد که آن ابهام باید برطرف شود
کیومرث سرمدی‌واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در خصوص پاداش معلمان، سازمان برنامه موظف است به تکلیف خود عمل کند، افزود: در خصوص نحوه پرداخت پاداش کارکنان دولت دچار ابهام هستیم درحالیکه هیات مدیره بانکها و برخی موسسات دولتی با سوء استفاده از خلاءهای قانونی یا اختیارات تفسیر نشده پاداش‌های آنچنانی و بلافاصله پس از دریافت حکم، بازنشستگی دریافت می‌کنند معلمان از فروردین ۱۴۰۰ تاکنون منتظر دریافت پاداش پایان خدمت هستند.‌
دامغان- نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی، گفت: همه معلمان طرح مهرآفرین بدون برگزاری آزمون مجدد مشمول رتبه بندی معلمان شدند.
آبادان- عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: تعداد ۸۵ هزار معلم طرح مهرآفرین به تعداد معلمان رتبه‌بندی شده اضافه خواهند شد که این معلمان باید ۱۰ - ۱۵ سال قبل نیروی رسمی آموزش و پرورش می‌‎شدند.
کلیه معلمان طرح مهرآفرین مشمول قانون رتبه بندی بدون برگزاری آزمون مجدد قرار گرفته و وزارت آموزش و پرورش ملزم به صدور کد شناسه از اول مهر ۱۴۰۱ برای آن‌ها می‌باشد.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، کلیه معلمان طرح مهرآفرین بدون برگزاری آزمون مجدد مشمول قانون رتبه‌بندی معلمان شدند.
حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه برای علی‌الحساب برای رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین مبلغی برای آن‌ها واریز خواهد شد، درباره صدور احکام رتبه‌بندی معلمان گفت: هنوز احکام رتبه‌بندی برای تمام معلمان صادر نشده است.
۸۳۰ هزار معلم در کشور شرایط شرکت در نظام رتبه‌بندی را دارند. تمام معلمان که در حکم پرسنلی آن‌ها از کلمات معادل «معلم، آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی و...» استفاده شده، امکان ورود به سامانه و تکمیل فرم‌ها را دارند.
وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون معلمان مهرآفرین در مهر خبر داد و گفت: درخواست آنها این است که آزمون ندهند در حالی که قانون مدیریت خدمات کشور مصوب کرده است که این افراد باید آزمون دهند.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، مصوبه هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین در خصوص ایراد آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی به نفع معلمان «طرح مهر آفرین» را تشریح کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، مصوبه هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین در خصوص ایراد آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی به نفع معلمان «طرح مهر آفرین» را تشریح کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بر اساس اعلام نظر هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین، معلمان طرح مهرآفرین نیز باید شامل قانون رتبه بندی معلمان شوند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: باید معلمان طرح مهرآفرین هم مشمول قانون رتبه بندی شوند.
علی نیکزاد نایب رئیس مجلس، آئین نامه رتبه‌بندی معلمان را مغایر با مصوبه مجلس دانسته و گفت: هیئت تطبیق مصوبات با قوانین مجلس، حذف معلمان طرح مهرآفرین را از قانون رتبه بندی مغایر با مصوبه مجلس دانسته است؛ بنابراین دولت باید در تدوین آئین نامه‌ها کلیات ذینفعان و قوانین را در نظر بگیرد.
نایب رئیس مجلس گفت: هیئت تطبیق مصوبات با قوانین مجلس، حذف معلمان طرح مهرآفرین از قانون رتبه بندی معلمان را مغایر با مصوبه مجلس دانسته است. لذا دولت در تدوین آئین نامه قوانین دقت کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع معلمان طرح مهرآفرین به ما منعکس شده که یک بحث جدی است و ما در حال پیگیری هستیم.
طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش به خاطر عدم اجرای رتبه‌بندی درباره معلمان جذب‌شده در قالب طرح مهرآفرین در مجلس کلید خورد.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزشیاران نهضت سوادآموزی و معلمان طرح مهر آفرین باید تبدیل وضعیت شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ