معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از خروج طرح آموزشی مدارس غیردولتی تعطیل یا منحل شده به‌ منظور احقاق حقوق مالکان بر اساس مصوبه اخیر کمیسیون ماده پنج خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکتر آیت از منزل خارج شد، سوار پیکان شخصی‌اش شد و هنوز ماشین را روشن نکرده بود که باران گلوله بر سر و رویش باریدن گرفت. او در خون خود غلتید و آن پوشه‌ای هم که شامل اسناد و مدارکش بود، مفقود شد و دیگر نشانی از آن به دست نیامد. آن مدارک ناپدید شدند و کسی از اسرار آن آگاه نشد، اما ۲۸ سال بعد وقتی میرحسین موسوی به‌عنوان یکی از سران فتنه پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ در پازل دشمنان تاریخی این ملت قرار گرفت، این گمان تقویت شد که در اسناد و مدارک مفقودشده شهید آیت اسراری درباره میرحسین موسوی نهفته بود.
مشمولان می‌بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.
ثبت نام مدارس از روز گذشته اول تیرماه آغاز شده است و والدین می‌توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به احراز محل سکونت خود اقدام کنند.
ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ آغاز شد و والدین می‌توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به احراز محل سکونت خود اقدام کنند.
با انتقال متهم به مقر انتظامی، بازجویی‌های علمی و تخصصی از وی نشان داد که او در سرقت از منزل بولوار شهید شیرودی نقش دارد. این درحالی بود که وی با توجه به فیلم دوربین مدار بسته دیگر نمی‌توانست حضور خود در صحنه سرقت را انکار کند به همین دلیل دو همدست خود را به پلیس لو داد و گفت: دستبرد به منزل را با شیوه توپی زنی انجام داده است و زوج جوانی هم دو عضو دیگر باند هستند.
اهواز- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: بهترین محل برای تربیت معلمان مدارس، دانشگاه فرهنگیان است.
مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگه آماده به خدمت، برگه محل مراجعه، برگه واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را همراه خود داشته باشند.
وزارت کشور مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد که این سرقت در دوم مارس رخ داده و پلیس موفق به شناسایی دو سارق شده که یکی از آنها نگهبان امنیتی اسبق مجتمع مسکونی مورد سرقت بوده است.
شهروندان استان تهران فردا صبح قبل از حرکت به سمت محل کار و مدارس، از رسانه ملی وضعیت مدارس و تردد جاده‌ای را بررسی نمایند.
مدارس و دانشگاه‌های استان‌ تهران فردا غیرحضوری شدند/ اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل
مدارس و دانشگاه‌های استان‌ تهران فردا هم غیرحضوری شدند/اجرای طرح زوج و فرد از در منزل
روز شنبه یکم بهمن ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است. همچنین آزمون‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در روز شنبه یکم بهمن ماه طبق برنامه برگزار خواهند شد.
روز شنبه یکم بهمن ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به منظور کاهش ترافیک و انتشار آلاینده‌های خودرویی، طرح محدودیت تردد خودرو‌های با پلاک زوج وفرد در محدوده ترافیکی شهر اصفهان طی دو روز مذکور از درب منزل و از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۱ اعمال خواهد شد.
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: با بررسی مدارک و شواهد و مستندات در محل حادثه مشخص شده متوفی ازیک دستگاه خودرو سواری در جلوی پارکینگ ساختمان پیاده شده و پس از دقایقی حادثه برای وی رخ داده است.
کارآگاهان جنایی اهواز روز ۱۷ آذر سال گذشته وقتی از وقوع یک قتل مطلع شدند به محل حادثه رفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند. شواهد و مدارک موجود حکایت از آن داشت که مقتول توسط برادر خود که فردی شرور و دارای یک فقره سابقه قتل است، کشته شده است.
سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در لایحه بودجه رقمی معادل ۶,۰۰۰ میلیارد تومان از محل فروش املاک مازاد آموزش و پرورش برای تأمین اعتبار طرح‌های نیمه‌تمام در همان استان و محل تعهد شده است.
یکی از شعار‌هایی که روی بنر‌ها نوشته شده بود این است «با اعتصاب در مدارس و محل کار شی جی پینگ، دیکتاتور خائن را برکنار کنیم» و در شعار دیگری نوشته شده بود «ما تست کووید نمی‌دهیم. قرنطینه نمی‌خواهیم. می‌خواهیم آزاد باشیم».
سردار آزادی یادآوری کرد: دشمن به دنبال پروژه کشته‌سازی است تا آن را به گردن نیروهای مسلح و امنیتی بیندازد و مصداق آن قتل فواد قدیمی در دیواندره است که او را جلو محل کارش کشته‌اند.
پذیرفته شدگان برای اطلاع از نحوه و تاریخ ثبت نام و مدارک لازم، علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه، ضرورت دارد در ۲ مهر ۱۴۰۱ به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.
علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به مشکلات سرویس مدارس گفت: بعضی از عواملی که در این بخش تاثیرگذار هستند شامل بحث خارج از محدوده ترافیک بودن، داخل محدوده منطقه بودن، فاصله بین منزل و مدرسه و تعداد دانش‌آموزان در خودرو است. به عنوان مثال هزینه خودروی سواری با ۳ دانش‌آموز، از خودرویی که ۴ دانش‌آموز هستند، بیشتر است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دانش آموزان، دانشجویان، نظامیان، کارمندان و... هنگام صبح به یکباره به مدارس و محل کار خود می‌روند و به همین دلیل تهران شلوغ می‌شود، بهتر است ساعت کاری این قشر از افراد تغییر کند تا شاهد ترافیک در سطح معابر شهر تهران نباشیم.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت میبایست قبل از مراجعه به موسسه ذیربط، برای اطلاع از برنامه زمانی و مکان، مدارک مورد نیاز و شرایط عمومی و اختصاصی جهت انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش حتماً به درگاه اطلاع‌رسانی موسسه یا ارگان معرفی شده محل مصاحبه نیز مراجعه نمایند.
توزیع کتاب از منطقه به مدرسه از دهم شهریور ماه بر اساس سفارشات ثبت شده در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی شروع می‌شود لذا شایسته است دانش‌آموزان تمامی پایه‌های تحصیلی تا دهم شهریور ماه سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت کنند یا در صورت تغییر مدرسه محل تحصیل، پایه و رشته تحصیلی نسبت به اصلاح سفارش اقدام نمایند تا کتاب درسی آن‌ها به موقع به مدارس تحویل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ