در مدارس غیردولتی انتخاب خدمات فوق‌برنامه درسی تابستانی و مکمل ابلاغی کاملاً اختیاری بوده و دریافت هرگونه وجهی تحت این عنوان در هنگام ثبت‌نام ممنوع است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای زمان و نحوه ثبت نام نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مدارک مورد نیاز را اعلام کرد.
متقاضیان در خارج از کشور با مراجعه به سفارتخانه‌­ها، کنسولگری­‌ها یا نمایندگی‌­های سیاسی جمهوری اسلامی ایران، به ثبت اطلاعات و بارگذاری مدارک خود اقدام کنند.
هادی طحان‌نظیف گفت: شورای نگهبان در مرحله پیش ثبت‌نام وارد بحث بررسی صلاحیت‌ها نخواهد شد و تنها مدارک شکلی و عینی افراد توسط نهادهای مورد استعلام بررسی خواهد شد.
دکتر طحان‌نظیف گفت: شورای نگهبان در مرحله پیش ثبت‌نام وارد بحث بررسی صلاحیت‌ها نخواهد شد و تنها مدارک شکلی و عینی افراد توسط نهادهای مورد استعلام بررسی خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت هزینه ثبت‌نام دانش‌آموزان ممتاز دهک‌های یک تا چهار پذیرفته شده در مدارس سمپاد را پرداخت می کند.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌بایست در هنگام ثبت نام حداقل سن ۳۰ سال تمام و حداکثر ۷۵ سال هجری شمسی داشته باشند و مدارک مورد نیاز را از مراجع مربوطه اخذ و برای بارگذاری اولیه در سامانه پیش ثبت نام، آماده کنند.
فرصت ثبت‌نام دانش آموزان کلاس اولی تا ۱۵ مرداد تمدید شده است البته خانواده‌ها سریع‌تر برای ثبت‌نام فرزندان خود به مدارس مراجعه کنند.
تبریز- فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه مدارس دولتی هنگام ثبت‌نام مجاز به دریافت وجه نیستند، گفت: به جز پول کتاب و بیمه در ثبت نام دریافت هر هزینه دیگری در مدارس دولتی ممنوع است.
ثبت‌نام دانش‌آموزان ساکن در مدارس محدوده مرزی مناطق آموزش و پرورش به‌ویژه در کلانشهر‌ها با هماهنگی ستاد‌های ثبت‌نام مناطق همجوار امکان‌پذیر است.
همزمان با تکمیل مدارک داوطلبان آزمون‌های استخدامی دبیری در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند آموزش و پرورش، دانش آموزان و والدین هم باید از این سامانه برای ثبت نام استفاده کنند.
ثبت نام مدارس از روز گذشته اول تیرماه آغاز شده است و والدین می‌توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به احراز محل سکونت خود اقدام کنند.
تصاویری از آغاز ثبت‌نام الکترونیکی مدارس را مشاهده می‌کنید.
رضا مراد صحرایی گفت: مدارس دولتی حق دریافت هیچ وجهی را در زمان توزیع کارنامه و ثبت‌نام ندارند.
رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متقاضیان می‌توانند از امروز یکشنبه ۲۱ خرداد تا ۳۱ خرداد با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی http://sajed.iau.ir نسبت به تکمیل مدارک و ثبت‌نام اقدام کنند.
شهریه‌های درخواستی برخی مدارس غیرانتفاعی برای مهر ۱۴۰۲ با افزایش قابل‌توجه همراه بوده و همین موضوع موجب شگفتی و البته سردرگمی خانواده‌ها شده است؛ برخی مدارس شهریه ۶۰، ۵۳ و ۵۰ میلیون تومانی برای ثبت‌نام در دبستان دارند!
به موجب دستورالعمل ابلاغی ثبت‌نام مدارس از سوی رضامراد صحرایی، مقررات و ضوابط عمومی ثبت‌نام در کودکستان‌ها هم اعلام شد.
در مدارس دولتی اخذ هرگونه وجه به‌استثنای وجوه مربوط به بیمه دانش‌آموزی و هزینه کتب درسی و لباس کار در هنرستان‌ها، خارج از ضوابط این آیین‌نامه، توسط مدیران مدارس ممنوع است. دریافت یا اعطای کمک‌های داوطلبانه مردمی در خارج از فصل ثبت‌نام مدرسه، بلامانع است.
به استناد ماده ۳۶ آیین‌نامه اجرایی مدارس و تبصره ذیل، آن ملاک محاسبه سن دانش‌آموز برای ثبت‌نام، روز اول مهرماه خواهد بود.
ثبت‌نام آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۱۵ فروردین آغاز می‌شود و تا جمعه ۲۵ فروردین ادامه دارد.
ستاری‌فرد،معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش گفت:دانش آموختگان علوم پایه، در ۶۰ رشته، طلاب حوزه علمیه، معلمان مدارس غیردولتی و نهضت سوادآموزی، مربیان مهدهای کودک در این آزمون شرکت کنند.
کودکان مهاجر افغان در ابعاد مختلف برای دستیابی به حقوق ابتدایی خود در ایران دچار مشکل هستند؛ برای تحصیل با موانع و مشکلات فراوانی دست‌به‌گریبان‌اند و بعضا شاهدیم بسیاری از سال‌ها مانند امسال، تعداد زیادی از کودکان افغانستانی موفق به ثبت‌نام در مدارس نمی‌شوند؛ اکثریت آنان به دلیل فقر خانواده، در دسترسی به نیاز‌های اولیه خود دچار کمبود‌هایی هستند و به دلیل همین مسئله، ناگزیر می‌شوند از سنین کودکی به کارکردن روی بیاورند؛ بسیاری از آن‌ها به دلیل عدم برخورداری از بیمه‌های درمانی و هزینه بالای خدمات پزشکی، با محرومیت‌هایی در بهره‌مندی از خدمات بهداشتی مواجه‌اند.
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: تاکنون با احتساب بزرگسالان، حدود ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند و تعدادی هم هنوز ثبت‌نام نشده‌اند برخی تأخیر‌ها به دلیل دو سال تعطیلی ناشی از کرونا است و برآورد می‌کنیم ۱۶ میلیون دانش‌آموز واجب‌التعلیم از پایه اول تا پایه دوازدهم داشته باشیم.
بر اساس آمار‌های اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش تعداد دانش‌آموزان غیرایرانی ثبت‌نام شده در مدارس کشور ایران از سال ۱۳۸۵، با شیبی ثابت رو به افزایش بوده است و به بیش از ۵۰۳ هزار دانش‌آموز اتباع در بیش از ۲۸ هزار مدرسه ایرانی در دوسال اخیر رسیده است.
اطلاع از مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام در دانشگاه پذیرفته شده برای داوطلبان ارشد ۱۴۰۱ از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا عدم ثبت‌نام به موقع در دانشگاه‌ها به منزله انصراف از تحصیل است؛ بنابراین پذیرفته شدگان باید در مهلت معین فرایند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ