آبادان- به دنبال ریزش بخشی از بقایای ساختمان متروپل آبادان یک کارگر زیر آوار مانده و یک خودرو کاملاً تخریب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان سمنان در پی فوت یک کارگر در شرکت فولاد شاهرود، دستور بررسی فوری حادثه را برای مسئولان قضایی این شهرستان صادر کرد.
شاهرود- حادثه جرثقیل در یک کارخانه فولادسازی شاهرود جان یک کارگر جوان را گرفت.
علی‌رغم جسارت مدیران بله، اما اتفاقی که در رابطه با مساله انتشار محتوای گروه‌های بله افتاده است، خدشه‌دار شدن اعتماد کاربر است. هرچند محتوا مرتبط با گروه‌های عمومی است، اما همچنان این ذهنیت از سوی کاربران ایرانی پیام‌رسان‌های داخلی وجود دارد که محتوای چت‌های خصوصی نیز زیر ذره‌بین خواهد بود. با وجود غیرواقعی بودن این گزاره و نقض حریم خصوصی، اما این انتشار تصویر صفحه مانیتور می‌تواند ذهنیت کاربران پیام‌رسان‌های ایرانی را هم به سمت یک گزاره غیرواقعی سوق دهد.
سال ١٣٢٤ که تهران در حال گسترش به سمت شمال شهر بود. برای ایجاد فضای تنفسی و ریه‌گذاری در شهر ٣٠ هکتار از اراضی تهران حد فاصل تپه‌های عباس‌آباد تا میدان ونک برای این کار در نظر گرفته شد و طراحی و ساخت آن هم به مهندس ساعی، پدر جنگلبانی ایران، سپرده شد.
کارگر جوانی که بر اثر سقوط از ارتفاع یک ساختمان چند طبقه ، از ناحیه گردن با میلگرد برخورد می کند، در یک عمل جراحی سخت در بیمارستان شهدای تجریش، دوباره به زندگی باز می‌گردد.
مشهد ـ مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: با توجه به وقوع حادثه برای کارگری جوان در یک پروژه ساختمانی در مشهد، آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل، فرد مصدوم را نجات دادند.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: مجبور به استفاده از کارگران در برخی محدوده‌ها برای نظافت شهر هستیم.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع یک آتش‌سوزی در ساختمانی در شمال‌ غرب تهران خبر داد.
تیم فوتبال سپاهان با یک تغییر غیرمنتظره در ترکیب خود به مصاف مس رفسنجان می رود.
ری- مدیرعامل هلال احمر استان تهران از ریزش یک سوله در حال ساخت در فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: ۱۳ کارگر مصدوم شدند.
هاشم کارگر درباره زمان صدور شناسنامه‌ها در فرآیند عادی و خارج از میز خدمت، گفت: در حالت عادی افراد به دفاتر پیشخوان مراجعه می‌کنند و ثبت احوال پس از اخذ درخواست در مدت یک یا دو روز شناسنامه را صادر می‌کند، اما مسیر اخذ دریافت و ارسال شناسنامه باید توسط پست انجام شود که بسته به شهر‌های مختلف زمان خود را می‌برد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ قتل پسر کارگر به خاطر حسادت/ گازگرفتگی ۴۰ نفر در یک مدرسه روستایی/ جزئیات دستگیری عامل قتل‌های سریالی شیراز/ راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی/ کریستال کشی زیر رگبار گلوله!/ سارق بدشانس با همسرش به دزدی می‌رفت/ مردی همسرش را از مقابل دفتر طلاق ربود!/ نسخه مرگبار مرد رمال برای زندگی زن جوان
سمنان- انفجار کوره ذوب آهن در یک واحد صنعتی در ایوانکی به جان باختن یک کارگر انجامید و پنج کارگر دیگر را نیز دچار مصدومیت کرد.
ناصر الخاطر، مدیر اجرایی جام جهانی، واکنش عجیبی به مرگ یک کارگر فیلیپینی داشته است.
راننده یک خودروی شاسی بلند هنگام خروج از پمپ بنزین یک کارگر مشغول به کار را زیر گرفت.
کارگری که روایت او را در این گزارش مطرح کردیم، می‌گوید: هیچ تلفنی برای ثبت شکایت وجود ندارد. شماره‌ی ۲۵۰۰ اشتباه است. هیچ اداره کاری هم پاسخگو نیست. با هرجا تماس می‌گیریم و به هر جا می‌رویم پاسخ سر بالا می‌دهند. خودشان می‌دانند دست کارگر برای رسیدن به حقوقش، به جایی بند نیست و راهی برای شکایت ندارند، برای همین هیچ ضرورتی هم برای پاسخگویی نمی‌بینند…
خودسوزی پسر جان مادرش و یک کارگر را گرفت
روز گذشته (دوشنبه ۲۵ مهر ماه) یکی از کارگران پیمانکاری شاغل در کارخانه ایران تایر مهدی شهر سمنان به دلیل اختلاف با کارفرما اقدام به خودسوزی با «تینر» می‌کند که در نتیجه آن سه نفر از همکاران که اقدام به نجات وی می‌کنند نیز دچار سوختگی می‌شوند.
گفتنی است روز چهارشنبه (۲۳ شهریورماه) بخش‌هایی از باقیمانده ساختمان متروپل آبادان هنگام انجام عملیات تخریب توسط پیمانکار، فرو ریخت که به گفته مسئولین این عملیات یک کشته و تعدادی مصدوم برجای گذاشت.
آبادان- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان از احتمال باقی ماندن یک کارگر زیر آوار متروپل خبر داد.
کارگر بازمانده از حادثه متروپل که ساکن جزیره مینو است، عبدالله نام دارد و ۲۷ ساله است گفت: روز حادثه من در طبقه یازدهم مشغول به کار بودم که ناگهان دیدم زیر پایم تکان خورد. رفتم قمقمه آبی که همراهم بود را بردارم که یک دفعه زیر پایم خالی شد، دیگر هیچی یادم نیست. برادرم تعریف می‌کند وقتی که پیدایم کردند چند تیرآهن روی بدنم بوده است. حدود ۱۷ روز در کما بودم ولی در کل بیست و دو روز در بیمارستان بستری بودم.
عکس العمل یک کارگر پمپ بنزین در صوفیه بلغارستان به جوانی که سیگارش رو خاموش نمی‌کند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ