سمنان- انفجار کوره ذوب آهن در یک واحد صنعتی در ایوانکی به جان باختن یک کارگر انجامید و پنج کارگر دیگر را نیز دچار مصدومیت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاروان تیم فوتبال السد صبح شنبه دوحه را به مقصد اتریش ترک می‌کند تا اردوی آماده‌سازی خارجی خود برای فصل جدید لیگ ستارگان قطر را آغاز کند.
یوگا را در برنامه ورزشی خود بگنجانید. یوگا در کاهش چربی‌های دور شکم و تقویت عضلات آن تمرین مناسبی است و خصوصا اگر به صورت دسته جمعی انجام گیرد هیجان و لذت بیشتری به همراه خواهد داشت.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قم از کشف ۱۲۰ هزار لیتر نفت کوره قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.
قایدی ستاره میلیون دلاری استقلال که دوران خوبی را همراه با آبی پوشان پشت سر می‌گذارد، بعد از درخشش در بازی قبل مقابل ذوب‌آهن، حالا در تقابل با آلومینیوم نیز پس از خلق موقعیت‌های خوب گلزنی، در دقیقه ۵۵ به شکلی زیبا تک گل آبی‌پوشان را به ثمر رساند و آن‌ها را در کورس قهرمانی نگه داشت.
در قرارداد یکی از بازیکنان استقلال رضایت مدیرعامل از عملکرد آن بازیکن پاداش ویژه چند میلیاردی گنجانده شده است.
علیرضا منصوریان حالا با قبول هدایت فولاد خوزستان، چالشی را پیش روی خود می‌بیند که قبلا نیز مشابه به آن را تجربه کرده است.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از تساوی مقابل پرسپولیس، در هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسید.
عباس عبدی نوشت: مهم‌ترین میراث انقلاب برای مردم ایران ایجاد اعتماد به نفس بود.این اصلی‌ترین میراث انقلاب بود که اکنون ذوب و تبخیر شده است. از میان رفتن اعتماد به نفسی که می‌خواست زنده شود به زیان حکومت هم هست و چه بسا در نوبت بعدی به شکل کور و اعتراضات تخریبی خود را نشان دهد.
علیرضا جهانبخش در بازی دیروز فاینورد به شدت با مدافع حریف تیمش درگیر شد.
مرتضی پورعلی‌گنجی بار دیگر به شایعاتی که پیرامون جدایی او از جمع سرخپوشان منتشر شد، واکنش نشان داد.
کمال طاهریان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان نیز گفت: ۲ نفر از مصدومان این حادثه انفجار در واحد فعال در زمینه ذوب آهن با کمک نیرو‌های مردمی و کارفرمای واحد برای درمان به مرکز درمانی در تهران منتقل شدند.
انفجار کوره ذوب‌ آهن در سمنان بر اساس اطلاعات اولیه ۵ مصدوم برجای گذاشت.
متاسفانه تجربه نشان داده است که ماشین اقتصاد ما دچار نقص فنی بزرگی است که با تغییر قطعات قابل تعمیر نیست. لذا باید به تعویض آن همت گماشت و ماشین کارآمدی را جایگزین کرد. به طور مثال با افزایش دستمزدها در اقتصاد تورمی، قدرت خرید نه تنها اصلاح نمی‌شود بلکه در تله مارپیچ دستمزد تورم می‌افتد و افزایش دستمزد در کوره تورم حاصله ذوب می‌شود. زیرا متغیرهای اقتصادی زنجیروار به یکدیگر مرتبطند و نمی‌توان به صورت انتزاعی یکی از آنها را تغییر داد و نتیجه مثبت گرفت
لوئی فان‌خال، سرمربی تیم ملی هلند، از اظهارنظر خبرنگاری درباره عملکرد تیمش به شدت عصبانی شد.
ولوهای نورد و کوره بلند ذوب آهن اصفهان توسط یک شــرکت دانش بنیان داخلی بومی سازی شد و پس از نصب و تست به بهره برداری رسید.
استقلال از بازی آبکی، کره دقیقه نودی گرفت! / پایان طلسم نباختن ذوب با گل‌بخودی
بیژن طاهری در کنار زمین اعتراض‌های شدیدی به عملکرد تیم داوری مسابقه با فولاد خوزستان داشت.
بیژن طاهری در کنار زمین اعتراض های شدیدی به عملکرد تیم داوری مسابقه با فولاد خوزستان داشت.
اعلام پنالتی برای استقلال در دقایق پایانی بازی با گل گهر سیرجان با حاشیه های فراوان همراه بود.
پادشاه جدید انگلیس در ادامه گاف‌های عجیب و غریبش، در سفر به ایرلند شمالی، تاریخ را فراموش کرده و از «جوهر» خودنویس هم عصبانی می‌شود.
پادشاه جدید انگلیس در ادامه گاف‌های عجیب و غریبش، در سفر به ایرلند شمالی، تاریخ را فراموش کرده و از «جوهر» خودنویس هم عصبانی می‌شود.
بورس انرژی ایران امروز دوشنبه میزبان عرضه حدود ۴ هزار تن فرآورده هیدروکربوری است که در میان آن‌ها دو عرضه دریایی «نفت کوره» و «گاز مایع» نیز به چشم می‌خورد.
صدراعظم آلمان که اغلب با طمانینه سخن می‌گوید با لحنی تند به رهبر اصلی‌ترین حزب مخالف دولت پاسخ داد: «کشورمان را دستکم نگیرید، شهروندان این کشور را دستکم نگیرید.»
نوشیدن مایعات کافی در تابستان یکی از مهم‌ترین توصیه‌های حفظ سلامت بدن است. البته بعضی نوشیدنی‌ها علاوه بر تامین رطوبت بدن به چربی‌سوزی نیز کمک می‌کنند که در کنار تغذیه متعادل و ورزش منظم راهکار مناسبی برای رسیدن به تناسب‌اندام خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ