شاهرود- حادثه جرثقیل در یک کارخانه فولادسازی شاهرود جان یک کارگر جوان را گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های هندی اعلام کردند در پی سقوط یک جرثقیل در استان ماهاراشترا شماری کشته و زخمی شدند.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از انهدام باند ۴ نفره سارقان حرفه‌ای خودرو خبر داد و گفت: متهمان با استفاده از یک دستگاه خودروی جرثقیل یدک کش، سرقت‌ها را انجام می‌دادند.
به گفته سازمان آتش نشانی نیویورک، ۹ شهروند و سه آتش نشان پس از واژگونی جرثقیل و یک محموله ۱۶ تنی مجروح شدند.
مشهد ـ مدیر عامل آتش نشانی مشهد از ایراد خسارت به یک خودرو و تأسیسات برق در محدوده مرکزی این شهر در پی ریزش تیرچه‌های بتنی پیش ساخته از روی جرثقیل درحین جابجایی خبر داد.
توقف ترن هوایی در ایالت متحده موجب شد تا مردم به مدت چهار ساعت در آسمان ویسکانسین معلق بمانند و مجبور شدند آنها را با جرثقیل از آنجا خارج کنند.
کارگران ساختمانی حاضر در پروژه نوسازی نوکمپ از حضور در این ورزشگاه تاریخی نهایت استفاده را می برند.
اورژانس ۱۱۵ قم گفت: بدلیل وقوع تندباد و سقوط جرثقیل بر روی پژو ۲۰۶، راننده حدودا ۳۰ ساله به بیمارستان منتقل شد. حال عمومی فرد مصدوم مناسب است، اما با توجه به ضربه وارد شده به ناحیه کتف و کمر، برای بررسی‌های تکمیلی به بیمارستان منتقل شده است.
یک خودروی عجیب روی یک جرثقیل در خیابان‌های تهران مشاهده شده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از واژگونی یک دستگاه تانکر در در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح، پس از سه راه شهریار خبر داد و گفت: این تانکر حامل ۲۵ هزار لیتر مواد شیمیایی بوده است.
روزنامه سعودی «عکاظ» اعلام کرد که دادگاه تجدید نظر جنایی با صدور حکم جدیدی در پرونده سقوط جرثقیل در مسجدالحرام، شرکت بن لادن را به سهل انگاری و تخلف محکوم کرده و، اما این شرکت به پرداخت دیه محکوم نشده است.
پلیس آلمان از جرثقیل برای پایین آوردن تظاهرکنندگانی که از درختان بالا رفته بودند استفاده کرد. این افراد در یک تجمع مقاومتی با هدف جلوگیری از تخریب یک روستای کوچک در آلمان شرکت کرده بود بازداشت کرد. فعالان محیط زیست تلاش داشتند جلوی تخریب این روستای کوچک که قرار است بخشی از طرح توسعه معدن زغال سنگ مجاور آن باشد، جلوگیری کنند.
آنطور که شواهد به‌دست آمده نشان می‌داد سارق با پرسه زدن در خیابان، خودرو‌هایی را که چند ساعت از پارک آن‌ها کنار خیابان گذشته بود و به‌نظر می‌رسید صاحب‌شان تا ساعتی دیگر به سراغ‌شان نمی‌آید را با استفاده از جرثقیل سرقت می‌کند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زورگیر تک‌رو، راننده جرثقیل سارق و ... خبرداد.
پردیس- مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری پردیس از ورود جرثقیل به پارکینگ واحد مسکونی در این شهر و جان باختن دو شاگرد جرثقیل و آسیب جدی به واحد مسکونی مذکور خبر داد.
رئیس پلیس راهور تهران از افزایش حداقل ۳۰ درصدی ترافیک در اول مهرماه خبر داد و گفت: از وزارت کشور درخواست می‌کنیم مسئولیت جرثقیل های امدادخودرو را مانند سابق به شهرداری‌ها دهد.
رئیس پلیس راهور تهران از افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در اول مهرماه خبر داد و گفت: از وزارت کشور درخواست می‌کنیم مسئولیت جرثقیل های امدادخودرو را مانند سابق به شهرداری‌ها دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ