اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خواص ضد میکروبی و ضد التهابی روغن سیاه دانه آن را به یک درمان ایده آل برای آکنه تبدیل می کند. یک بررسی نشان داد که افرادی که به طور مداوم لوسیون ساخته شده از روغن سیاه دانه را به صورت موضعی روی پوست خود استفاده می کردند نسبت به افرادی که این کار را نمی کردند ضایعات آکنه کمتری داشتند.
شگفتی‌ در کار نبود و مدافع عنوان قهرمانی باری دیگر پیروزی را به آغوش کشید.
مراسم معارفه لیونل مسی در باشگاه اینترمیامی برگزار شد و به این ترتیب ستاره آرژانتینی کار خود را به طور رسمی به عنوان عضو جدیدی از این تیم آمریکایی شروع خواهد کرد.حدود ۱۸ هزار نفر برای مراسم معارفه مسی به ورزشگاه خانگی تیم اینترمیامی رفتند.
نوشاد عالمیان با پیروزی ارزشمند مقابل نفر ۱۹ رتبه بندی دنیا از ژاپن در مسابقات کانتندر کرواسی شگفتی آفرید.
ولادیمیر آیراپتیان، اخترفیزیکدان ارشد بخش هلیو فیزیک از پرواز‌های فضایی گودارد ناسا، و یکی از نویسندگان این مطالعه، گفت: «حتی در ۱۵ درصد متان، نرخ تولید اسید‌های آمینه توسط رعد و برق، یک میلیون برابر کمتر از پروتون است.» او همچنین در سال ۲۰۱۶ روی مطالعاتی درباره علوم زمین و طبیعت کار کرده است.
برخی از مورخان و شیمیدانان در حال بازسازی عطری هستند که احتمالا کلئوپاترا از آن استفاده می‌کرده است. آن‌ها این کار را با بررسی دستورالعمل‌های ثبت شده در متون مصری و کتیبه‌های روی دیوار‌های معابد انجام می‌دهند.
در دهه‌های اخیر، تحقیق در مورد این آنتی‌بادی‌های کوچک افزایش یافته و از آنجا که کار آسانی است، می‌توان با هزینه‌ای کم، حجم بالایی از آن‌ها را تولید کرد. تمام این ویژگی‌ها سبب می‌شود تا این آنتی‌بادی‌ها گزینه خوبی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها، از اختلالات انعقادی گرفته تا کووید ۱۹ باشند و محققان همچنین درحال استفاده از آن‌ها برای تشخیص بیماری‌هایی مثل سرطان و البته به‌عنوان کلید تحقیقاتی مثل نقشه‌برداری از درون سلول‌ها هستند.
با تجزیه و تحلیل صدا‌هایی که نهنگ‌ها تولید می‌کردند، دانشمندانی که روی این مطالعه کار کردند دریافتند که نهنگ‌ها از این قابلیت در صدای خود بیشتر استفاده می‌کنند. این به آن‌ها امکان دسترسی به فالستو را می‌دهد، که به آن‌ها امکان می‌دهد سوت‌های بلند خود را در محدوده صدای سینه‌ای و آوازی که محل ایجاد این پژواک است بسازند.
ظرفیت بالقوه فناوری ویرایش ژن شگفت انگیز است از درمان بیماری‌های ژنتیکی و اصلاح محصولات غذایی گرفته تا مقاومت در برابر آفت کش‌ها یا تغییرات آب و هوایی یا حتی احیای دودو، پرنده منقرض شده و بازگرداندن آن به زندگی همان طور که یکی از شرکت‌ها ادعا می‌کند که امیدوار است این کار را انجام دهد.
مدل‌هایی که برای آژانس‌های مدلینگ کار می‌کنند، معمولاً برای کسب فرصت رشد حرفه‌ای ماه‌ها یا حتی سال‌ها به کشور‌های دیگر سفر می‌کنند. به همین دلیل به همراه مدل‌های دیگر در آپارتمان‌های مشترک زندگی می‌کنند. با این حال، این آپارتمان‌ها به آن جالبی که شاید تصور می‌کنید نیستند.
زهرا کریمی: ما نشان دادیم که لایق توجه هستیم و حالا برای کسب جام مصمم شدیم.
رولزرویس از سال ۲۰۱۵ درحال کار روی رآکتور‌های ماژولار کوچک (SMR) است و می‌خواهد تا سال ۲۰۲۹ اولین رآکتور خود را با این فناوری فعال کند. این شرکت حالا تصویری را منتشر کرده که احتمالاً نسخه‌ای از همین رآکتورهاست.
نتایج مطالعات نشان می‌دهند که راهبرد‌های کاهش وزن زیادی وجود دارند که هیچ ربطی به ورزش ندارند. اصطلاحا مغز شما باید به دهان شما برسد و سیگنال سیر شدن تان را بفرستد و این کار زمانی که با سرعت در حال خوردن غذا هستید سخت‌تر می‌شود.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ون پارس که با شگفتی در نیمه اول به پایان رسیده بود در پایان نود دقیقه هم با تساوی به پایان رسید تا کار دو تیم برای تعیین تیم برنده به وقت اضافه کشیده شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ۹۵ درصد ترکیب استقلال را برای دربی می‌داند، از اقدام یورگن لوکادیا مهاجم تیمش برای ترک ایران اظهار شگفتی کرد و گفت: لوکادیا پیگیر دربی بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ۹۵ درصد ترکیب استقلال را برای دربی می‌داند، از اقدام یورگن لوکادیا مهاجم تیمش برای ترک ایران اظهار شگفتی کرد و گفت: لوکادیا پیگیر دربی بود.
آلفونسو دیویس، ستاره اصلی کانادا، در دیدار امشب این تیم مقابل بلژیک یک پنالتی زودهنگام را از دست داد.
تیبو کورتوا از شکست رئال برابر رایووایه‌کانو شگفت زده نشده و گفت که ضعیف‌تر از حریف کار کردند و مستحق باخت بودند.
سرمربی جدید تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان گفت: به همکاری با تیم های ملی تمایل نداشتم، ولی وقتی قبول کردم، همه تلاش خود را برای برون رفت از شرایط فعلی به کار می‌گیرم.
سرمربی جدید تیم های ملی نوجوانان و جوانان گفت: تمایل به همکاری با تیم های ملی را نداشتم، ولی وقتی قبول کردم، همه تلاش خود را برای برون رفت از شرایط فعلی به کار می گیرم.
هورسان رامسر در سه ست متوالی کار را به گیتی پسند اصفهان واگذار کرد.
روزنامه امارات الیوم نوشت که الوصل امروز کار سختی برابر شگفتی ساز ادنوک لیگ دارد.
هواوی به زودی گوشی پرچمدار میت ۵۰ را با مشخصات شگفت انگیزی همچون کار کردن با باتری خالی معرفی می‌کند.
سر آخر برگزارکنندگان کوتاه می‌آیند و میکروفن را به این فرد می‌رسانند و او با خوانش غم انگیز و زیبای خود حاضران در هیئت بهمئی‌های اسلام آباد بهبهان را شگفت زده می‌کند. آن‌ها سپس دوربین‌های خود را به کار می‌گیرند تا نوای او را ثبت و ضبط کنند. خواندن او ادامه پیدا می‌کند و مردم دور این مرد حلقه می‌زنند و سینه زنی خود را از سر می‌گیرند. صدایی از پشت دوربین به گوش می‌رسد؛ او از فیلمبردار سوال می‌کند که آیا دوربین مخفی است؟ اما جواب مبهم است و نمی‌توان آن را حدس زد.
این اثر به عنوان دنباله‌ای تاثیرگذار بر یک فیلم، با درامی پرتعلیق با وجود آنکه فرجام روایتش برای تماشاگر غیرمنتظره نیست و یک شگفتی را در انتها ندارد؛ اما یک اثر علمی تخیلی نئونوار کار می‌کند، هرچند شاید طرفداران این سبک فیلم‌ها را آنچنان که باید تحت تاثیر قرار ندهد...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ