تیبو کورتوا از شکست رئال برابر رایووایه‌کانو شگفت زده نشده و گفت که ضعیف‌تر از حریف کار کردند و مستحق باخت بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایش ضعیف طارمی در بازی دیشب پورتو
لیدرهای خودرویی امروز وضعیت مثبت ضعیفی را تجربه کردند.
امیرعبداللهیان گفت: با طرف‌های غربی و آمریکا به صورت غیر مستقیم در حال تبادل پیام بودیم، طرف آمریکایی تصور می کرد که ما در اغتشاشات در ضعیف ترین حالت قرار داریم و اکنون وقتی است که باید بین ما و آمریکا در بازگشت به برجام توافق شود.
امیرعبداللهیان گفت: با طرف‌های غربی و آمریکا به صورت غیر مستقیم در حال تبادل پیام بودیم، طرف آمریکایی تصور می کرد که ما در اغتشاشات در ضعیف ترین حالت قرار داریم و اکنون وقتی است که باید بین ما و آمریکا در بازگشت به برجام توافق شود.
گری نویل گفت اگر فوتبالیست نمی‌شد، دوست داشته خبرنگار ورزشی شود ولی املایش آنقدر ضعیف است که باید دوباره زبان انگلیسی را می‌خوانده.
در دوران کرونا شاهد بودید که بسیاری از افراد با واکسن زدن مخالفت می‌کردند؛ این موارد نشان می‌دهد که ما ضعف سواد بهداشتی داریم.
در دوران کرونا شاهد بودید که بسیاری از افراد با واکسن زدن مخالفت می‌کردند؛ این موارد نشان می‌دهد که ما ضعف سواد بهداشتی داریم.
اینجا ویترین است. تصمیمات را در یک جا‌هایی می‌گیرند و می‌خواهند بقیه‌ی گروه‌ها هم با آن باشند. این‌ها را ما بار‌ها گفته‌ایم. بعد آنجا وقت‌تلف کردن است. کار حزبی ما عقب می‌ماند. الان الکی حزب‌ها در آنجا ضعیف می‌شوند. کاری هم پیش نمی‌رود. در هر صورت؛ من کاری به آن ندارم و این یک بحث جدایی است. ولی تقریبا ما ۱۵ سال وقت گذاشتیم تا این نقد اتفاق بیفتد؛ ولی متاسفانه نشد.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا گفت: در سه دیدار گذشته خوب بازی کردیم اما بدشانس بودیم.
فصیحی گفت: وضعیت بقیه بچه‌ها از من بدتر است و نمی‌دانیم چه کار کنیم. مدال که گرفتم خوشحال بودم اما دوست داشتم بقیه هم نتیجه بگیرند. دوست دارم همه با هم خوشحال باشیم. دوره قبل با این دوره خیلی متفاوت بود. بچه‌ها نسبت به امکاناتی که دارند، بهترین نتایج را گرفتند. نتیجه همیشه با امکانات ارتباط مستقیم دارد. هر نتیجه ضعیف نشان از شرایط و امکانات ضعیف دارد. بچه‌ها با انگیزه و استعداد ناب خودشان است که نتیجه می‌گیرند.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، تغییر داور و ضعف بازیکنانش در زدن ضربات پایانی را عامل شکست تیمش برابر سالزبورگ معرفی کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از عملکرد تیمش در دیدار برابر لیدز راضی نیست اما از روحیه جنگندگی بازیکنانش خوشحال است.
ادین ترزیچ، سرمربی بروسیا دورتموند معتقد است تیمش با وجود پیروزی 4-3 مقابل آگزبورگ از ضعف‌هایی رنج می‌برد.
ضعف تیم ملی کرواسی در خط حمله این تیم نقشی اساسی در عدم صعود آنها به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ ایفا کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی یکی از ضعف های امروز کشور را که دشمن از آن استفاده کرده، عدم بهره مندی از مردم در مسائل کشور دانست و افزود: هر کاری را که در کشور با حضور مردم انجام دادیم، در آن موفق بودیم و هر کجا مردم را حذف کردیم، ناموفق بودیم،
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی معتقد است با تجربه بازیکنان آمریکا را شکست داده‌اند.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، مدعی شد تیمش برابر اینتر فرصت خوبی برای جبران نتایج ضعیف در لیگ قهرمانان دارد.
وینگر تیم فوتبال استقلال با انتقاد از داور گفت: غیر از صحنه پنالتی نساجی شاهد بازی کاملاً یک طرفه بودیم.
بازیکن نفت مسجدسلیمان معتقد است که آنها موقعیت های بهتری نسبت به استقلال داشته اند.
ملارد- معاون اول رئیس جمهور با بیان این که ابتدای مذاکرات در تمام شاخص ها در ضعف بودیم، گفت: حذف ارز ترجیحی مساله اختیاری نبود، ‏لاجرم‬ به حذف ارز ترجیحی بودیم.
قیمت سکه طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
وی درخصوص نقطه ضعف فرزندش نیز خاطرنشان کرد: نقطه ضعف مهدى از بدو تولد با او بوده واین مسئله هم جسمی است و هم روحی. من و مادرش هم بسیار تلاش کردیم تا این نقاط ضعف بر شخصیت او تأثیر نگذارد و او بتواند بتدریج که رشد مى کند، بدون احساس ضعف و به صورت عادى به تحصیل و زندگى اجتماعى بپردازد و تا حدود زیادى هم موفق بودیم.
مهدویان تماشاگران بیش از پیش مایوس کرد و فیلم تازه‌اش که درباره یک کارگاه قتل پلیس است، به حدی پایین تر از سطح مورد انتظار بود که برخی تماشاگران قبل از پایان فیلم سالن را ترک کردند. از فیلم بیرو نیز با توجه به فیلم اول کارگردانش در همین سطح انتظار می‌رفت و یک فیلم تخت و حداکثر در حد یک تله فیلم را شاهد بودیم.
فیلم‌های ضعیفی که آورده‌ای برای تماشاگران نداشتند. در این میان فیلم 2888 با وجود مضمون ارزشمندش، از هر نظر غیرقابل دفاع و ماقبل نقد بود که با تحرکاتی در نشست خبری عملاً شاهد فرار از پاسخگویی بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ