مدل‌هایی که برای آژانس‌های مدلینگ کار می‌کنند، معمولاً برای کسب فرصت رشد حرفه‌ای ماه‌ها یا حتی سال‌ها به کشور‌های دیگر سفر می‌کنند. به همین دلیل به همراه مدل‌های دیگر در آپارتمان‌های مشترک زندگی می‌کنند. با این حال، این آپارتمان‌ها به آن جالبی که شاید تصور می‌کنید نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی ۴ ماهه امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات بر ثروت اخذ شد که سهم خانه های خالی تنها ۲ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان بود. همچنین صاحبان خودورهای لوکس نیز ۶۹۳ میلیارد تومان مالیات پرداخته اند.
زردچوبه علائم بیماری‌های اضطرابی و افسردگی را کاهش می‌دهد.
نوشیدن آب بخش مهمی از درمان خانگی سرگیجه است. برای رهایی از سرگیجه در طول روز به اندازه‌ی کافی مایعات بنوشید، به‌خصوص وقتی که هوا گرم است، بیمار هستید یا ورزش می‌کنید. گاهی اوقات هم غذا خوردن به افت فشار خون و درنتیجه سرگیجه و سبکی سر منجر می‌شود که با نوشیدن یک لیوان آب ۱۵ دقیقه قبل از صرف غذا می‌توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.
احتمالا شما هم با این نظر موافقید که فیلم‌ها و انیمیشن‌های دیزنی در طول ۱۰۰ سال گذشته به طور قابل توجهی تکامل پیدا کرده‌اند. این شرکت با طراحی‌های دستی میکی ماوس (Mickey Mouse) شروع به کار کرد، بعد به سمت شاهزاده خانم‌های مختلف رفت و آن‌ها را در پی یافتن سرگذشت و سرنوشت شیرین دنبال کرد، و تا این اواخر با به تصویر کشیدن داستان‌هایی با موضوعات مدرن‌تر و شخصیت‌های متنوع به کار خود ادامه داد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، گفت: هر یک از محورهای دهگانه اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش به یک استان محول شده است.
رسانه‌های مالزی اعلام کردند در پی سقوط یک جت شخصی در غرب این کشور، تمام سرنشینان آن کشته شدند.
بورس فردا در ۲۵ مردادماه در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
فدراسیون فوتبال ایران خواستار حضور ۱۰‌ بازیکن پرسپولیس در سفارت بلغارستان برای دریافت روادید شد.
در آستانه فیفادی و دیدار تدارکاتی ایران برابر بلغارستان از ۱۰ بازیکن پرسپوليس برای حضور در سفارت و دریافت ویزا دعوت شده است.
منابع خبری از انفجاری در افغانستان خبر دادند که شماری کشته و زخمی برجای گذاشته است.
مدیرعامل یک شتابدهنده در حوزه علوم شناختی ۱۰ اشتباه رایج هنگام شروع فعالیت استارت‌آپ‌ها را تشریح کرد.
طول این معابر آنقدر بلند و طولانی است که یک نفر برای اینکه مسیر ابتدا تا انتهای کوچه را طی کند باید ۱۰ تا ۱۲ دقیقه پیاده‌روی کند.
ایران نوشت:شامگاه ۱۰ مهرماه سال ۱۴۰۰ راننده‌هایی که از بزرگراه آزادگان عبور می‌کردند با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شدند.
ترکیه با تکیه بر تجربه مونتاژ خودرو‌های برند‌های مهم و همچنین صادرات آنها، توانست اولین خودروی ملی خود به نام توگ T ۱۰ X را تولید کند. ۲۹ میلیارد دلار حاصل صادرات خودرو‌های مونتاژی ترکیه به کشور‌های دیگر است.
متهم این پرونده جنایی درباره مرگ دختر و پسر دوقلو و دختر نوزاد دیگرش، همان ادعا‌های قبلی را بیان کرد و بدین ترتیب راز مرگ سه فرزند دیگر وی درحالی در پرده ابهام قرار دارد که استعلام کارآگاهان از مرکز درمانی نشان می‌دهد دختر ۱۰ روزه (خدیجه) نیز از همان بدو تولد دچار مشکلات ریوی بوده است.
شروع مرگبار چهارشنبه‌سوری/ ۴ مصدوم بر اثر انفجار در معدن طزره/ شرخر‌ها در جست وجوی قمارباز!/ پایان  آدم ربایی ۱۰ میلیاردی/ محاکمه مرد معتاد به اتهام قتل همسر/ سلاخی سیار گوسفند‌های سرقتی!/ افشای راز قتل پدر خوانده بعد از ۴۰ روز
هرچند با پیشرفت علم پزشکی، میانگین عمر افراد نسبت به گذشته افزایش داشته است، راز عمر طولانی و تندرستی از معما‌هایی است که همواره ذهن بسیاری از افراد را درگیر می‌کند.
قوی‌ترین جت استریم‌های قطبی در ارتفاع ۷ تا ۱۲ کیلومتری از سطح دریا هستند و جت استریم‌های استوایی بین ۱۰ تا ۱۶ کیلومتر از سطح دریا فاصله دارند. اصلی‌ترین این جریانات از استوا به سمت قطب و از غرب به شرق در جریان است. به همین دلیل به طور معمول، بیشتر رطوبتی که باد‌ها از اقیانوس اطلس به سمت شرق می‌آورند باعث بارش باران و برف در اروپای غربی می‌شوند.
زبان بدن همیشه راز درون افراد را افشا می‌کند. طبق همین اصل کسانی که دروغ می‌گویند نیز علائمی در زبان بدن خود بروز می‌دهند.
زبان بدن همیشه راز درون افراد را افشا می‌کند.
۱۰ روز از ناپدید شدن زوج جوان گذشته بود که دختری قدم در یکی از کلانتری‌های پایتخت گذاشت و مدعی شد می‌خواهد راز جنایتی تلخ را برملا کند. دختر جوان، زمانی که مقابل افسرنگهبان کلانتری قرار گرفت، گفت: ۱۰ روز است عذاب وجدان مثل خوره به جانم افتاده است. من با تهدید دوستانم و خیلی ناخواسته وارد ماجرا شدم و شاهد قتل مرد جوانی بودم، اما کابوس‌های شبانه مرا وادار کرد تا به پلیس مراجعه کنم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ استرداد متهم به قتل پس از ۱۰ سال حبس/ هوسرانی به نام عاشقی!/ اعتراف به قتل همسر و فرزند/ تصادف وحشتناک در جاده اصفهان/ دختر کینه جو راز ثروت نامزدش را فاش کرد/ آخرین سلفی مردتهرانی در هوای توفانی/ آپارتمان های تک واحدی در تیررس دزدان طلا!/ محاکمه مرد ایرانی که در گرجستان قاتل شد
از آنجا که سارقان دوربین‌های مداربسته صرافی را از کار انداخته بودند تصویری به دست نیامد، اما کارآگاهان جنایی در بازبینی دوربین‌های اطراف محل سرقت، موفق شدند تصاویری از سارقان بدست آورند. تصاویر نشان می‌داد مردان نقابدار وارد مغازه صرافی شده و ۱۰ دقیقه بعد، پس از سرقت با ساک‌های پر از ارز، سوار بر موتورسیکلت از محل متواری شده‌اند.
شرایط سخت دریافت ویزا و برخی سخت‌گیری ها، باعث شده تا اسکوچیچ فهرست بلندبالایی از بازیکنان را برای حضور در اردوی تیم ملی تدارک ببیند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ